Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 511 512 513 514 515 516 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Fri Aug 13, 2010 3:53 am

OMM: Zin in morgen heart
PostPosted: Fri Aug 13, 2010 12:46 pm

*zucht* verloren werk van gisteren opnieuw doen. Dat heb je nu eenmaal met programma's die je niet kent...

kittyocean
Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Sat Aug 14, 2010 5:34 am

Warmmm~ @kreta
PostPosted: Sun Aug 15, 2010 2:54 am

LET ME BREATHE!!!

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Aug 17, 2010 12:57 am

OMM: Don't want to be here on my own.
OMM2: Zaterdagavond komt het katje al!
OMM3: Waar blijft de foto, die zou ze gister mailen..
OMM4: Ik voel me doelloos (en nutteloos).
PostPosted: Tue Aug 17, 2010 11:50 am

*this number has been disconnected. Please try again at a later oppertunity*

kittyocean
Captain

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Wed Aug 18, 2010 5:07 pm

OMM: dozen....
vele dozen
grote volle dozen die uitgepakt moeten worden
dozen met troep
ik heb zelf een liedje gemaakt
"een doosje hier
een doosje daar
en alles komt straks voor elkaar"
maar niet heus
crying sob
Ik zou er een foto van maken ware het niet dat mijn foto camera natuurlijk in een van mijn dozen zit...
en natuurlijk licht mijn poes in bed en mijn teddybeer
maar ik niet
omdat ik mijn slaap pillen nergens kan vinden...
ergens is dit alles best grappig
dus eigenlijk ben ik heel blij
wat minder dat er school aan komt en dat dit alles dan niet zo mag zijn...

@forebidden:
have patience, duurt niet zo heel lang meer toch?
afleiding zoeken zou ik zeggen

@kitty:
nou raak ik nieuwsgierig...

edit: ik heb zin in chocolade eten/kopen... maar een gevoel in mij zegt mij dat niet te doen...
PostPosted: Thu Aug 19, 2010 1:31 am

biggrin Er ligt chocolade naast mij heart Ik lijk soms wel een addict razz
Het is zo verslavend lekker om stukje chocolade te dopen in een warme drank (thee of koffie), dan smelt het half mmmm...

OMM: Zin om te sporten, maar wil vanavond ook gewoon samen met m'n vriend eten.. hmm, combinatie is niet mogelijk helaas.

En argh wat zijn mijn lippen droog.. niets helpt, ze trekken als een gek en straks springt mijn bovenlip vast stuk.

The Forbidden Angel

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Thu Aug 19, 2010 4:04 am

heb je lippen balsem? Likken helpt niet, verslechtert de boel uiteindelijk. Genoeg water gedronken?
PostPosted: Thu Aug 19, 2010 5:02 am

moet mijn koffer opruimen maar heb geen zin en een beetje hoofdpijn van het slaap tekort

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Aug 19, 2010 8:10 am

Calahara
heb je lippen balsem? Likken helpt niet, verslechtert de boel uiteindelijk. Genoeg water gedronken?

Ja ben al telkens aan het smeren met blistex. Ik drink te weinig, maar dat heb ik eigenlijk altijd al gedaan.. raar als ik nu ineens droge lippen krijg. Heb ook al proberen te scrubben dat de velletjes weg gaan, zelfs dat helpt niet neutral
PostPosted: Thu Aug 19, 2010 8:16 am

The Forbidden Angel
Calahara

Ja ben al telkens aan het smeren met blistex. Ik drink te weinig, maar dat heb ik eigenlijk altijd al gedaan.. raar als ik nu ineens droge lippen krijg. Heb ook al proberen te scrubben dat de velletjes weg gaan, zelfs dat helpt niet neutral

scrubben is niet echt goed voor je lippen, gaat het van irriteren, vooral ervan af blijven en goed water drinken denk ik.

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Thu Aug 19, 2010 8:20 am

Calahara
The Forbidden Angel
Calahara

scrubben is niet echt goed voor je lippen, gaat het van irriteren, vooral ervan af blijven en goed water drinken denk ik.

oe ik heb wel eens die velletjes er af getrokken gaat me lip bloeden sweatdrop dus dat vooral niet doen en idd gewoon veel water drinken en lipbalm gebruiken
PostPosted: Thu Aug 19, 2010 8:54 am

loving~dolphins
Calahara
The Forbidden Angel
Calahara

oe ik heb wel eens die velletjes er af getrokken gaat me lip bloeden sweatdrop dus dat vooral niet doen en idd gewoon veel water drinken en lipbalm gebruiken

ik wou al zeggen, ik heb dat ook wel eens gedaan en toen kreeg ik wondjes...
geen sla saus trouwens, dat bijt (pijnlijk). ik denk dat het aan de azijn zou kunnen liggen.
(heeft ervaring met mond wondjes, gescheurde lippen etc.)

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Thu Aug 19, 2010 8:58 am

Calahara
loving~dolphins
Calahara
The Forbidden Angel
Calahara

ik wou al zeggen, ik heb dat ook wel eens gedaan en toen kreeg ik wondjes...
geen sla saus trouwens, dat bijt (pijnlijk). ik denk dat het aan de azijn zou kunnen liggen.
(heeft ervaring met mond wondjes, gescheurde lippen etc.)

jup dat ligt aan het azijn zit azijnzuur in en ja dat bijt
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 511 512 513 514 515 516 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games