|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 8:35 am
•♥• weet iemand of het mogelijk is om mp3 tjes van youtube filmpjes te maken? sweatdrop
door iets met het bestand te doen of het geluid over of op te nemen? suggesties? •♥• 7-up
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 8:38 am
Er is een programma waarmee je de opgeslagen flv filmpjes van youtube om kan zetten in o.a. avi en mpg. Dan kun je ze splitten in een videomaker programma....
Maar goed, ik heb dat programma van een vriend gekregen, dus ik kan je geen link geven XD
Edit; het heet: SUPERsetup.exe...... volgens mij XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 8:39 am
Darlaa •♥• weet iemand of het mogelijk is om mp3 tjes van youtube filmpjes te maken? sweatdrop
door iets met het bestand te doen of het geluid over of op te nemen? suggesties? •♥• 7-up als je er een mp3 tje van maakt ben je het filmpje kwijt dat je het weet maar het makelijkste als je geen audio video programas hebt het gewoon te inporteren in windows moviemaker
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 8:46 am
QYDrop Darlaa •♥• weet iemand of het mogelijk is om mp3 tjes van youtube filmpjes te maken? sweatdrop
door iets met het bestand te doen of het geluid over of op te nemen? suggesties? •♥• 7-up als je er een mp3 tje van maakt ben je het filmpje kwijt dat je het weet maar het makelijkste als je geen audio video programas hebt het gewoon te inporteren in windows moviemaker •♥• zat ik ook al aan te denken, maar hoe krijg ik het geimporteerd? ik kan het niet op schijf opslaan. •♥• 7-up
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 8:47 am
Darlaa QYDrop Darlaa •♥• weet iemand of het mogelijk is om mp3 tjes van youtube filmpjes te maken? sweatdrop
door iets met het bestand te doen of het geluid over of op te nemen? suggesties? •♥• 7-up als je er een mp3 tje van maakt ben je het filmpje kwijt dat je het weet maar het makelijkste als je geen audio video programas hebt het gewoon te inporteren in windows moviemaker •♥• zat ik ook al aan te denken, maar hoe krijg ik het geimporteerd? ik kan het niet op schijf opslaan. •♥• 7-up slepen .... rechter muis knop euh ik ken your tube filmpjes niet zo goed om dat te zegen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 8:49 am
•♥• dan gaat het denk ik niet lukken, het is in flash •♥• 7-up
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 8:53 am
www.keepvid.com -> hiermee kun je de flashfilmpjes opslaan, maar je hebt wel een flv speler nodig om ze te kunnen zien (daar linken ze ook naar toe). Tja, en dan op zoek naar een FLV -> MPG convertor....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 9:54 am
je k**t ook met flash op slaan als avi ( exporteren )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 11:28 am
welk programma heb je daarvoor nodig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 11:35 am
gewoon met macromedia flash 8 profasional mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 11:36 am
Eindelijk XD Iemand die me eens verteld hoe een flash programma heet XD Thnx! Niet dat ik meteen naar de winkel vlieg ofzo, maar ik heb het al vaker gevraagd, maar mensen zeiden dan: gewoon, een flash programma XD
We hebben een naam!! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 11:41 am
special for you blaugh
nee altijd als iemand er naar vraagt geef ik de helle naam ... nee niet een hele wast lijst in een keer geven sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 11:52 am
•♥• maar ik heb geen elkele van deze programma's sweatdrop
anders gaat het opname apparatje bij speaker houden worden of zo. xd ik heb een mp4spelertje als kerstpakket gehad, die kan ook opnemen. Maarja dan gaat de kwaliteit altijd achteruit. •♥• 7-up
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 11:57 am
dat probleem ken ik ja ik hoop dat je nog een manier vind om het op te slaan. Of je moet de programma's downloaden.........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 12:05 pm
je k**t een trail douwnloden bij adobe.com want macromedia is overgenomen door adobe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|