Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 510 511 512 513 514 515 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Sun Aug 08, 2010 12:54 pm

Calahara
Dashinator
I made a decision... I am going to write a story... and when it ends... I end...

the size of the story depends on the people around me... and it just became 40 pages shorter...

-_-', kan ik je dat verbieden? Het mag niet, okay? mrgreen question 4laugh twisted
Verhaal schrijven lijkt mij best goed. (vertrouwen(/spersoon) is goed, iets(/iemand) waar je je verhaal kwijt kan)
kan je het niet nog een stuk of duizend pagina's langer maken??? mrgreen miljoen is ook goed. Of gewoon nooit stoppen met schrijven of niet jezelf 'eindigen'. Wat ben je eigenlijk van plan?
Edit: psycholoog

ik schrijf zolang ik zin heb... en voorlopig... heb ik er zin in... jouw schuld...

en nee... geen psycholoog...
PostPosted: Sun Aug 08, 2010 2:00 pm

Dashinator
Calahara
Dashinator
I made a decision... I am going to write a story... and when it ends... I end...

the size of the story depends on the people around me... and it just became 40 pages shorter...

-_-', kan ik je dat verbieden? Het mag niet, okay? mrgreen question 4laugh twisted
Verhaal schrijven lijkt mij best goed. (vertrouwen(/spersoon) is goed, iets(/iemand) waar je je verhaal kwijt kan)
kan je het niet nog een stuk of duizend pagina's langer maken??? mrgreen miljoen is ook goed. Of gewoon nooit stoppen met schrijven of niet jezelf 'eindigen'. Wat ben je eigenlijk van plan?

ik schrijf zolang ik zin heb... en voorlopig... heb ik er zin in... jouw schuld...

http://www.youtube.com/watch?v=EVBw89K3SK4&feature=fvst ninja twisted Mwahahaha...

ik blijf koppig

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Sun Aug 08, 2010 2:34 pm

Calahara
Dashinator
Calahara
Dashinator

http://www.youtube.com/watch?v=EVBw89K3SK4&feature=fvst ninja twisted Mwahahaha...

ik blijf koppig

wat... bedoel je met dat liedje?

waarover/-om?
PostPosted: Sun Aug 08, 2010 2:47 pm

Dashinator
Calahara
Dashinator
Calahara
Dashinator

ik blijf koppig

wat... bedoel je met dat liedje?

waarover/-om?

had ik zin in, is Mwahahaha, wel de verkeerde versie per ongeluk... de album versie, die is goed.

in... uh... alles?? mrgreen

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Sun Aug 08, 2010 2:51 pm

...
PostPosted: Sun Aug 08, 2010 3:15 pm

OMM: moet slapen, maar wil niet... gonk
he damn... *pout*
poes nu nog uit bed mikken, gaat ze niet leuk vinden, ze licht er nu ook zo lekker... en ziet er heel schattig uit.... owwwww gonk

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Aug 09, 2010 1:23 am

Iets langer geslapen dan geplanned... woops! Maar kan wel vandaag verder met die video die ik aan het maken ben XP Beginnetje is al gelukt!

(Muziek was een drama, btw. Vond het meer een begravenis-film worden)
PostPosted: Mon Aug 09, 2010 6:23 am

OMM: hoe kan ik toch van die hoofdpijn (en misselijkheid) af komen? Ik ben bang dat ik van de chocolade moet af blijven... crying gonk

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Aug 10, 2010 11:07 am

Ben dol op dit weer (als ik binnen zit...), maar het zorgt voor zo weinig licht....
PostPosted: Thu Aug 12, 2010 1:26 am

whee OMM: Kittens, en wat een lekkere nietsdoen dag er voor de boeg ligt ^^ Oja, en today komt onze krabpaal misschien binnen. Oh, moet m'n studieboeken maar eens bestellen deze week.. gezien ik ze de 31e al nodig heb >.<

The Forbidden Angel

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Thu Aug 12, 2010 9:17 am

een van mijn studie boeken is een boek met 1400 paginas over Java programmeren
PostPosted: Thu Aug 12, 2010 11:58 am

Dashinator

Om 1 of andere reden denk ik: WOW mrgreen en Woooow gonk

kittyocean
Captain

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Thu Aug 12, 2010 3:13 pm

kittyocean
Dashinator

Om 1 of andere reden denk ik: WOW mrgreen en Woooow gonk

en dat moet ik als het goed is in 1 periode kunnen...
PostPosted: Thu Aug 12, 2010 11:47 pm

Sterkte Dash rolleyes Dan mag ik blij zijn dat ik tot op heden 2 boeken nodig heb voor de eerste periode (wel met in het achterhoofd dat ik de overige literatuur zelf waarsch. moet zoeken).

OMM: It burns! 4laugh Tijgerbalsem.
OMM2: Arr, waarom heeft de mevrouw van de katjes nog niet op mijn mail geantwoord? Als ze er maar nog wel zijn hoor.. stressed
OMM3: Wat ben ik vroeg wakker, wilde iets langer uitslapen.

The Forbidden Angel

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Fri Aug 13, 2010 1:56 am

en weet je... dat boek... is nog maar de introductie...
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 510 511 512 513 514 515 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games