|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:25 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *drar fram sin bubbelflaska och börjar blåsa igen* whee surprised Hej hej ^_^ *blåser några fler bubblor* Hejj! whee *Får en Bubbla I Ögat* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:27 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *drar fram sin bubbelflaska och börjar blåsa igen* whee surprised Hej hej ^_^ *blåser några fler bubblor* Hejj! whee *Får en Bubbla I Ögat* gonk *hoppar ner från hyllan* Hur gick det? sad Ser du nånting? *slänger iväg bubbelflaskan* Dumma bubblor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:28 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *drar fram sin bubbelflaska och börjar blåsa igen* whee surprised Hej hej ^_^ *blåser några fler bubblor* Hejj! whee *Får en Bubbla I Ögat* gonk *hoppar ner från hyllan* Hur gick det? sad Ser du nånting? *slänger iväg bubbelflaskan* Dumma bubblor De de de DE Sviiider! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:28 am
Silence_P Midnight Yume Jhuidah: Hej du! *sitter uttråkad på trappan* Du är visst en människa, antar jag? *stirrar på hans vingar* xd De ser så ut! Jhuidah: Jaha... sweatdrop Jag är ingen människa. sweatdrop Människor har kön, och det har inte jag. Fast jag ser ut som en kvinna. Jag är en Fruity Fairy. Jag föds från en frukt, och jag föddes ur en kokosnöt. @Dogcamp: Nej, Sachi är annars väldigt snäll, fast du borde inte gullat med mig från början. Jag har precis adopterat henne och hon är mycket känslig mot att andra katter ska gulla med mig. Om du hade blivit bekant med henne från början kanske det hjälpt. Dessutom vill hon inte ha flera katter i våran familj, inte just nu, i alla fall. Hon tror att om vi får fler katter i familjen kommer jag överge henne som hennes gamla ägare. Men fortsätter du hålla på sådär så kommer hon gilla dig lika mycket som hon gillar irriterande möss. @FrodoLouLou: Sachiko: *flyger till henne och börjar jaga såpbubblorna* ^___^ Kul!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:29 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *drar fram sin bubbelflaska och börjar blåsa igen* whee surprised Hej hej ^_^ *blåser några fler bubblor* Hejj! whee *Får en Bubbla I Ögat* gonk *hoppar ner från hyllan* Hur gick det? sad Ser du nånting? *slänger iväg bubbelflaskan* Dumma bubblor De de de DE Sviiider! crying sad förlåt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:32 am
.__0 Jag kan se med ett öga iaf! xd för tillfället! Hur e de med dig då? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:33 am
*Ramlar ner från taklampan och blir medvetslös*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*lyssnar på Mp3 låtar - gammaldags* xd De här har jag på min Mp3: Richard Claderman - En hel kasett med musikaliska pianolåtar The Brothers Four - Seven Daffodils Bobby Winton - Those Were The Days ??? - Vincent ??? - Wherever you are Judy Collins - Both Sides Now Qi Yu - Gan Lan Shu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P .__0 Jag kan se med ett öga iaf! xd för tillfället! Hur e de med dig då? whee o...ki ._. Med mig är det bara bra 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:35 am
FrodoLouLou Silence_P .__0 Jag kan se med ett öga iaf! xd för tillfället! Hur e de med dig då? whee o...ki ._. Med mig är det bara bra 3nodding Vad bra då! whee *Studs*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:36 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P .__0 Jag kan se med ett öga iaf! xd för tillfället! Hur e de med dig då? whee o...ki ._. Med mig är det bara bra 3nodding Vad bra då! whee *Studs* whee *får en bubbla på näsan* >.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:37 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P .__0 Jag kan se med ett öga iaf! xd för tillfället! Hur e de med dig då? whee o...ki ._. Med mig är det bara bra 3nodding Vad bra då! whee *Studs* whee *får en bubbla på näsan* >.o gonk xd *Jagar Bubblor med min nyköpta BubbelHåv* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:37 am
I may not have a mansion, I haven't any land, Not even a paper dollar to crinkle in my hand, But I can show you morning, On a thousand hills, And kiss you, And give you seven daffodils.
I do not have a fortune, To buy you pretty thing, But I can weave you moonbeans For necklaces and rings And I can show you morning, On a thousand hills, And kiss you, And give you seven daffodils.
Oh seven golden daffodils, All shining in the sun, To light our way to evening, When our day is done. And I will give you music, And a crest of bread, And a pillow, Of piney boughs to rest your head. A pillow of piney boughs to rest your head. - The Brouthers Four; Seven Daffodils
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:38 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P .__0 Jag kan se med ett öga iaf! xd för tillfället! Hur e de med dig då? whee o...ki ._. Med mig är det bara bra 3nodding Vad bra då! whee *Studs* whee *får en bubbla på näsan* >.o gonk xd *Jagar Bubblor med min nyköpta BubbelHåv* whee blaugh hehe *börjar skutta efter en bubbla* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:40 am
Sachiko: *ser olycklig ut som blir lämnad ensam och försöker följa Frodo och Silence* *suckar* Stackars Sachi...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|