Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 509 510 511 512 513 514 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Tue Aug 03, 2010 6:39 am

OMM: I love the taste of blood...
PostPosted: Tue Aug 03, 2010 8:11 am

OMM: Full Moon o sagashite fan art dat ik probeer te kleuren met gimp x.x''..

en.. ik wil een croissant ;3;"".. <.<''..

Neo Sideralis

Desirable Genius

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Aug 03, 2010 10:50 am

Morgen naar polen biggrin heb er zin in
PostPosted: Tue Aug 03, 2010 11:34 am

Neo MOF

Ben benieuwd! Ik vind Arina Tanemura's Art zoooo mooi!

kittyocean
Captain

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Tue Aug 03, 2010 12:16 pm

kittyocean
Neo MOF

Ben benieuwd! Ik vind Arina Tanemura's Art zoooo mooi!

ja ze kan geweldig tekenen heart
ik heb 't af dus ik zal het in de art forum posten biggrin was gewoon een schets op papier, met pen gedaan, en toen gewoon ingekleurd XD
PostPosted: Wed Aug 04, 2010 8:07 am

OMM: Twee kittens gekocht heart So in love! De 23e ophalen.

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Aug 04, 2010 11:59 am

Waarom lopen mensen nu zo te zeuren dat ik in N. woon? Is dat nou echt zo erg? Sommige zeggen zelfs dat ik nooit echt voor mijzelf kan leren zorgen als ik in N. blijf wonen! Wat is dat nou weer voor een onzin?!
PostPosted: Thu Aug 05, 2010 2:57 am

kittyocean
Waarom lopen mensen nu zo te zeuren dat ik in N. woon? Is dat nou echt zo erg? Sommige zeggen zelfs dat ik nooit echt voor mijzelf kan leren zorgen als ik in N. blijf wonen! Wat is dat nou weer voor een onzin?!

Mensen zeggen zoveel.. toen ik van huis uit direct ging samenwonen hoorde ik ook vaak; "ik zou eerst op mijzelf gaan wonen en niet direct samenwonen. Dan weet je dat je jezelf kan redden".... nouja ik red mezelf echt wel hoor, volgens mij voer ik thuis de meeste taken uit rolleyes

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Aug 05, 2010 11:48 am

The Forbidden Angel
kittyocean

Mensen zeggen zoveel.. toen ik van huis uit direct ging samenwonen hoorde ik ook vaak; "ik zou eerst op mijzelf gaan wonen en niet direct samenwonen. Dan weet je dat je jezelf kan redden".... nouja ik red mezelf echt wel hoor, volgens mij voer ik thuis de meeste taken uit rolleyes

Mee eens. Als mijn ouders drie weken weg zijn, red ik het toch ook? Tuurlijk 3 jaar is wat anders dan drie weken, maar in die drie weken doe ik gewoon de was, kook ik, was ik af... en er gaat zelden iets fout. En als ik alleen met mijn pa ben, doe ik ook alle huishoud klussen. Ik kan het dus wel.

En tja, moet dat dan? Moet je eerst leren het alleen te doen? Zeker als je de rest van je leven samen bent. Dan leer je dus niets te delen, je leert alles zelf te doen XD Samenwonen doe je samen, niet alleen!
PostPosted: Thu Aug 05, 2010 1:43 pm

kittyocean
The Forbidden Angel
kittyocean

Mee eens. Als mijn ouders drie weken weg zijn, red ik het toch ook? Tuurlijk 3 jaar is wat anders dan drie weken, maar in die drie weken doe ik gewoon de was, kook ik, was ik af... en er gaat zelden iets fout. En als ik alleen met mijn pa ben, doe ik ook alle huishoud klussen. Ik kan het dus wel.

En tja, moet dat dan? Moet je eerst leren het alleen te doen? Zeker als je de rest van je leven samen bent. Dan leer je dus niets te delen, je leert alles zelf te doen XD Samenwonen doe je samen, niet alleen!

vind ik nergens op slaan :/ of je jezelf k**t zien "te redden" ligt helemaal niet aan het feit of je nou altijd heb samen gewoond met iemand of niet
met iemand samen wonen lijkt mij qua sfeer juist prettiger

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Aug 06, 2010 11:45 am

Blunder op werk: Hebben we het over oude snoepers, voelt er eentje zich aangesproken XD Woops! (Hij is geen oude snoeperd, btw, dat dat duidelijk is)
PostPosted: Fri Aug 06, 2010 12:28 pm

OMM: Ik hoop echt dat m'n vriend snel beter is! Hij verdient 't echt niet om eerst hartstikke beroerd te zijn van een voedselvergiftiging en dan twee dagen later een keelontsteking te krijgen.

Wilder Wein MCMXCII

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Aug 07, 2010 12:07 pm

Wilder Wein MCMXCII
OMM: Ik hoop echt dat m'n vriend snel beter is! Hij verdient 't echt niet om eerst hartstikke beroerd te zijn van een voedselvergiftiging en dan twee dagen later een keelontsteking te krijgen.

Wow dat is erg pech hebben ja!!
PostPosted: Sun Aug 08, 2010 2:59 am

I made a decision... I am going to write a story... and when it ends... I end...

the size of the story depends on the people around me... and it just became 40 pages shorter...

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Sun Aug 08, 2010 11:38 am

Dashinator
I made a decision... I am going to write a story... and when it ends... I end...

the size of the story depends on the people around me... and it just became 40 pages shorter...

-_-', kan ik je dat verbieden? Het mag niet, okay? mrgreen question 4laugh twisted
Verhaal schrijven lijkt mij best goed. (vertrouwen(/spersoon) is goed, iets(/iemand) waar je je verhaal kwijt kan)
kan je het niet nog een stuk of duizend pagina's langer maken??? mrgreen miljoen is ook goed. Of gewoon nooit stoppen met schrijven of niet jezelf 'eindigen'. Wat ben je eigenlijk van plan?
Edit: psycholoog
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 509 510 511 512 513 514 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games