|
|
|
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 11:55 am
•♥• Oh, voor als ik iemand ben vergeten of van wie ik niet in het profiel kon posten en voor mensen die ik gewoon niet zo goed ken,
Vrolijk kerstfeest! •♥•Love the spirit, Merry Christmas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 12:03 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 27, 2006 2:27 am
Ik heb nu al een tijdje de clip van My chemical romance - the black parade op me pc staan en bedacht me net zo van.... woudnt it be AWSOME to have that jacket... dus ik ging internetten... en ja hoor na een kleine speurtoch vond ik hem dan...
nu is mijn vraag. denk je dat ik er zo mee over straat kan lopen, is de prijs ok (naar jou mening) ennuh uhhh.... njah overige commentaar/tips enz enz.
--edit sorry hier is de link -- http://www.ebtm.com/invt/bldrummergold#
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 27, 2006 2:43 am
Digipyro Ik heb nu al een tijdje de clip van My chemical romance - the black parade op me pc staan en bedacht me net zo van.... woudnt it be AWSOME to have that jacket... dus ik ging internetten... en ja hoor na een kleine speurtoch vond ik hem dan... nu is mijn vraag. denk je dat ik er zo mee over straat kan lopen, is de prijs ok (naar jou mening) ennuh uhhh.... njah overige commentaar/tips enz enz. --edit sorry hier is de link -- http://www.ebtm.com/invt/bldrummergold# Ik vind dat ding lelijk voor een dure prijs, als je het aan mij vraagt is het niet doen!!!!! Je kan er niet echt goed mee over straat gaan, je kan d'r mee goed je verkleden als een piraat. (het is wel mijn mening, andere kunnen hem natuurlijk hardstikke mooi vinden voor die prijs)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 27, 2006 3:18 am
kassiopeia Digipyro Ik heb nu al een tijdje de clip van My chemical romance - the black parade op me pc staan en bedacht me net zo van.... woudnt it be AWSOME to have that jacket... dus ik ging internetten... en ja hoor na een kleine speurtoch vond ik hem dan... nu is mijn vraag. denk je dat ik er zo mee over straat kan lopen, is de prijs ok (naar jou mening) ennuh uhhh.... njah overige commentaar/tips enz enz. --edit sorry hier is de link -- http://www.ebtm.com/invt/bldrummergold# Ik vind dat ding lelijk voor een dure prijs, als je het aan mij vraagt is het niet doen!!!!! Je kan er niet echt goed mee over straat gaan, je kan d'r mee goed je verkleden als een piraat. (het is wel mijn mening, andere kunnen hem natuurlijk hardstikke mooi vinden voor die prijs) •♥• tja je kan er denk in in principe wel mee over straat, legt er miss een beetje aan wat voor type je bent anders zien mensen je missschien aan voor bandlit. Maar je kan niet zien wat de kwaliteit van de jas is, zit ie warm of is het een degelijke jas die tegen een stootje kan.. als dat wel zo is is het de prijs wel waard, jij vind hem leuk. •♥•Love the spirit, Merry Christmas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 27, 2006 6:54 am
Gezien de fashion mismatch victim die ik vandaag zag.... kan dit zeker XD Ieder zijn eigen stijl, dus als dit meisje zo mag lopen, mag jij het zeker XD Serieus, ik ben best open als het gaat om stijlen, maar deze dame zag er niet uit XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 27, 2006 8:46 am
ik vind hem juist heel mooi !! zeker doen ! als je er in rond durft te lopen heb je lef ! ik zou het trouwens als ik er een had zou ik hem zo vaak mogelijk aantrekken xD vind hem erg mooi ^0^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 27, 2006 9:48 am
•♥• *struind rond* •♥•Love the spirit, Merry Christmas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 27, 2006 10:28 am
*is eindelijk klaar met de nieuwe activiteit voor de guild* XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 27, 2006 12:55 pm
kittyocean *is eindelijk klaar met de nieuwe activiteit voor de guild* XD ik vind de nieuwe activiteit wel een leuk idee alleen .... het vercht soms eve veel tijd en dat hebben de meeste mensen niet altijd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 27, 2006 1:56 pm
Ik denk dat dat er ook aan ligt hoeveel tijd je er aan wilt spenderen =D Het doel is meer om gewoon leuke avatars te verzamelen =D Als inspiratie, als uitdaging... gewoon voor de lol! De groepsdingen kosten echter meer tijd, dat klopt zeker!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 12:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 6:41 am
kittyocean Ik denk dat dat er ook aan ligt hoeveel tijd je er aan wilt spenderen =D Het doel is meer om gewoon leuke avatars te verzamelen =D Ik heb al teveel burning_eyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 9:48 am
Silverbleed kittyocean Ik denk dat dat er ook aan ligt hoeveel tijd je er aan wilt spenderen =D Het doel is meer om gewoon leuke avatars te verzamelen =D Ik heb al teveel burning_eyes •♥• van het zelfde ^_^;
maar dat spel van het hele tijd iets toevoegen lijkt me wel grappig, maar dan heb je veel verschillende topics nodig he? •♥•Love the spirit, Merry Christmas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 1:13 pm
Zo, weer wat subfora opgeschoont... we komen wel aan het eind =D Uiteindelijk XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|