|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 2:58 am
Dogcamp Midnight Yume Signstealer Nej. Jag vill inte ha slagsmål. *slicka svans* Jag vill bara se. Hmm... *besviken* Nåja, det hindrar mig inte från att busa... xd *trollar fram en robot med tusen armar som kan kittla folk, oförstörbar* Hahaha! Den stoppas bara av ett lösenord. Och ledtråden till lösenordet är: Vad är Sachiko för en Breedable?*Stryker mot Midnight yumes ben och spinner* Hmm, hur kom han dit? *kollar ner på honom där han står mitt i luften och stryker mot mitt ben 2m upp i luften* Sachiko: *ser svartsjukt på* [Våga bara stryka dig mot mammas ben en gång till... då får du minsann se på katt-a-strof!] *fräser och visar skarpa klor* Jhuidah: Ta det lugnt, Sachi. *muttrar och smeker hennes päls*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 2:59 am
FrodoLouLou Nä nu ska jag käka *flyr från den onda maskinen* *Den onda maskinen suckar av besvikenhet och försvinner i tomma intet med ett poff*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:00 am
Midnight Yume Dogcamp Midnight Yume Signstealer Nej. Jag vill inte ha slagsmål. *slicka svans* Jag vill bara se. Hmm... *besviken* Nåja, det hindrar mig inte från att busa... xd *trollar fram en robot med tusen armar som kan kittla folk, oförstörbar* Hahaha! Den stoppas bara av ett lösenord. Och ledtråden till lösenordet är: Vad är Sachiko för en Breedable?*Stryker mot Midnight yumes ben och spinner* Hmm, hur kom han dit? *kollar ner på honom där han står mitt i luften och stryker mot mitt ben 2m upp i luften* Sachiko: *ser svartsjukt på* [Våga bara stryka dig mot mammas ben en gång till... då får du minsann se på katt-a-strof!] *fräser och visar skarpa klor* Jhuidah: Ta det lugnt, Sachi. *muttrar och smeker hennes päls* Haha.. Det blev visst lite fel där.. Gör om det.. *Hoppar upp i midnight yumes knä och spinner högt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:06 am
Sachiko: [Jag har blivit övergiven av min förra ägare och jag ska inte bli det igen!] *fräser ilsket, hoppar in i affären och flyger upp till taklampan med hennes små vingar och visar klorna* Men Sachi, då! eek Nåja... jag låter dig hantera situationen, för jag vet att du ändå inte skulle låta mig till det. *släpper av Dogcamp på taklampan och svävar till nästa* Sachiko: *stirrar ilsket på den andra katten* [Jag tål om andra Puris är med mamma, och mamma tål att jag är med andra personer som gillar eller vill ha Puris, men jag tål definitivt inte att normala katter, som du, ska sitta och ha kul med min ägare, medan jag står utanför och glor!]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:09 am
*smyger in och flyr upp i en hylla* ninja Håll den där onda maskinen borta från mig!! scream xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:09 am
*Sitter ensam kvar på taklampan och mjauar sorgset* cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:14 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:16 am
FrodoLouLou *smyger in och flyr upp i en hylla* ninja Håll den där onda maskinen borta från mig!! scream xp Jadå! Den har försvunnit. blaugh @Dogcamp: Sachiko: *muttrar buttert* [Förlåt, då, men du får ju se till så att du inte gullar med folk vars katter inte gillar det.] Duktig Sachi! xd Ska köpa en present till dig på Mini Shops! Nu när du ändå är inne får du väl stanna. gonk Sachiko: Jippi! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:17 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:18 am
Jhuidah: Hej du! *sitter uttråkad på trappan* Du är visst en människa, antar jag? *stirrar på hans vingar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:19 am
Midnight Yume Jhuidah: Hej du! *sitter uttråkad på trappan* Du är visst en människa, antar jag? *stirrar på hans vingar* xd De ser så ut!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:20 am
*Gråter stora silvertårar* Kan du inte ha två katter?? Mjauu heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:21 am
*drar fram sin bubbelflaska och börjar blåsa igen* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:21 am
FrodoLouLou *drar fram sin bubbelflaska och börjar blåsa igen* whee surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:22 am
Silence_P FrodoLouLou *drar fram sin bubbelflaska och börjar blåsa igen* whee surprised Hej hej ^_^ *blåser några fler bubblor*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|