|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 2:14 am
xironghostx Sioxen xironghostx Sioxen xironghostx Sioxen xironghostx Sioxen xironghostx Sioxen så hur länge var ni uppe igår då? till 23.30... sj? 04:30 fy fan vad döt de a då xp i regel är det de mmm.... ja jag vet de^^vad gjorde du så sent dah kunde inte sova sweatdrop okey du din partner på din tidning skriver att jag måste antligen skriva för er tidning eller lägga ner min crying det var jalkazar som skrev det fortsätt du med din tidning men våran är mycket bättre ja jag vet stare men jag tror att jag lägga ner min ändå xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 2:16 am
*hugger åt sig popcorn* Skall det bliva slagsmål?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 2:32 am
*hoppar in* Stanna där utanför. *säger till Jhuidah och Sachiko, mina Breedables* Jhuidah: Äh, lägg av, va! Jag är inget husdjur! *stampar otåligt med foten* Jag menar, jag är en Fruity Fairy! Jag är en halvmänniska! Halvmänniskor är väl ändå tillåtna här? Sachiko: Nåja... jag får väl nöja mig med att gosa med folk UTANFÖR affären. *ler och sätter sig ner på trappstegen in till affären, fast precis utanför dörren* Njä, du är ju ändå MIN Fruity Fairy, eller hur? *ler mot Jhuidah* Var snäll och stanna utanför nu, Jhui. Du kan väl leka med Sachi? Jhuidah: Nä! *fräser och surar på trappstegen med Sachi i hennes knä* *suckar och hoppar upp på taklampan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 2:35 am
Signstealer *hugger åt sig popcorn* Skall det bliva slagsmål? Vem vet? *flänger med benen uppe på taklampan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 2:36 am
Jag tror... jag är smått elak idag. Vill se slagsmål.
Blodet flyter, blooooodet flyter...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 2:40 am
Signstealer Jag tror... jag är smått elak idag. Vill se slagsmål.
Blodet flyter, blooooodet flyter... Gaahhh!! *Kryper in under en stol och mjauar för mig själv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 2:44 am
Signstealer Jag tror... jag är smått elak idag. Vill se slagsmål.
Blodet flyter, blooooodet flyter... Öh... okej. sweatdrop Slagsmål? Inte vara MED om dem? xd If so... så kan jag ha en liten överraskning på lur... *gör ivriga gester* Jhuidah: *viskar genom dörren* Säg nej! Genast! Det där är typ som en varning för att hon ska trolla fram något busigt igen! gonk @Dogcamp: Sachiko: *hör mjauet och blir helt spänd i Jhuidah's knä* [Vad tusan var det där?] *fräser till och hoppar av knäet, på väg att gå in genom dörren* *är för upptagen av att vänta på Sign's svar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 2:47 am
Nej. Jag vill inte ha slagsmål. *slicka svans* Jag vill bara se.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 2:48 am
Signstealer Nej. Jag vill inte ha slagsmål. *slicka svans* Jag vill bara se. Hmm... *besviken* Nåja, det hindrar mig inte från att busa... xd *trollar fram en robot med tusen armar som kan kittla folk, oförstörbar* Hahaha! Den stoppas bara av ett lösenord. Och ledtråden till lösenordet är: Vad är Sachiko för en Breedable?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 2:49 am
*börjar blåsa såpbubblor* 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 2:50 am
FrodoLouLou *börjar blåsa såpbubblor* 4laugh *kittelroboten börjar genast kittla Frodo, och hindrar henne från att blåsa flera såpbubblor*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 2:53 am
Midnight Yume FrodoLouLou *börjar blåsa såpbubblor* 4laugh *kittelroboten börjar genast kittla Frodo, och hindrar henne från att blåsa flera såpbubblor* xd *vrider sig av skratt på golvet* slutaaaa! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 2:55 am
Midnight Yume Signstealer Nej. Jag vill inte ha slagsmål. *slicka svans* Jag vill bara se. Hmm... *besviken* Nåja, det hindrar mig inte från att busa... xd *trollar fram en robot med tusen armar som kan kittla folk, oförstörbar* Hahaha! Den stoppas bara av ett lösenord. Och ledtråden till lösenordet är: Vad är Sachiko för en Breedable?*Stryker mot Midnight yumes ben och spinner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 2:56 am
::Sioxen går ut till anslags tavlan och sätter up sökes affisher::
Sökes:Trum spelare,Bas spelare och sångare.
Jag söker 3 personer en ska kunna sjunga bra en ska kunna spela trummor och den sista ska kunna spela Bas ifall du kan något av detta tveka inte sök up mig jag är antagligen på N3. //Sioxen\\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|