|
|
|
|
Posted: Fri Sep 20, 2013 7:23 am
buiten een con??! is dat wel veilig XP? just kidding, het is een mogelijkheid?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 20, 2013 7:26 am
kittyocean buiten een con??! is dat wel veilig XP? just kidding, het is een mogelijkheid? dan maken we het veilig pirate ik ga bijna nooit meer naar cons namelijk en beetje hangen en kletsen met een paar kan ook heel leuk zijn :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 21, 2013 6:21 am
Hahaha lijkt me leuk ^_^ gewoon een beetje chillen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 21, 2013 7:04 am
Tja, maar waar dan? Wat is centraal voor iedereen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 21, 2013 1:23 pm
ik kom uit midden brabant, maar vind efkes reizen niet erg voor een keer hoor :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 23, 2013 3:27 am
oh, ik ook niet, maar wil voorkomen dat iemand straks 3 uur moet reizen XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 23, 2013 10:47 am
ga je voor echt centraal dan zou iets in de provincie Utrecht het handigst zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 23, 2013 12:17 pm
br3akape ga je voor echt centraal dan zou iets in de provincie Utrecht het handigst zijn. ligt erraan waar iedereen die zou kunnen vandaan komt als bijvoorbeeld niemand uit het noorden komt is utrecht al niet echt centraal meer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 23, 2013 12:18 pm
br3akape ga je voor echt centraal dan zou iets in de provincie Utrecht het handigst zijn. ligt erraan waar iedereen die zou kunnen vandaan komt als bijvoorbeeld niemand uit het noorden komt is utrecht al niet echt centraal meer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 24, 2013 11:37 am
Dan is het handig om eerst te weten wie wil komen en waarvandaan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 24, 2013 12:09 pm
raises hand ik wil kom ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 24, 2013 12:18 pm
Ikke ook! Ik graaf wel tijd ergens....als het maar niet op een vrijdagavond of zaterdag is >.<
Ik zit nu in Hardinxveld smile dus bij Sliedrecht/Dordrecht.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 24, 2013 12:26 pm
LeannaAnne Ikke ook! Ik graaf wel tijd ergens....als het maar niet op een vrijdagavond of zaterdag is >.< Ik zit nu in Hardinxveld smile dus bij Sliedrecht/Dordrecht. ik ga wel voor weekends though, volledige werkweek van 9 tot 5
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 24, 2013 12:32 pm
Klinkt als een zondagje dan!
Grote steden zijn dan meestal wel open smile Mischien nog een bios filmpje ter afsluiting XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 24, 2013 12:35 pm
LeannaAnne Klinkt als een zondagje dan! Grote steden zijn dan meestal wel open smile Mischien nog een bios filmpje ter afsluiting XD whahaha niet te laat maken ik woon nog steeds in een dorpje waar ik nog thuis moet komen XD maar zondagje klinkt goed ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|