|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 4:57 am
Sattuiko kukaan katsomaan sitä "Memories"-tieteisanime-elokuvaa joka tuli neloselta viime lauantaina? Oli aikamoisen loistava. Etenkin ensimmäinen ja toinen osa. Kolmas oli ehkä hiukan vaisu ja heikko. Elokuva siis koostui kolmesta noin puolen tunnin pituisesta "lyhyt"elokuvasta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 1:37 pm
Amitie Sattuiko kukaan katsomaan sitä "Memories"-tieteisanime-elokuvaa joka tuli neloselta viime lauantaina? Oli aikamoisen loistava. Etenkin ensimmäinen ja toinen osa. Kolmas oli ehkä hiukan vaisu ja heikko. Elokuva siis koostui kolmesta noin puolen tunnin pituisesta "lyhyt"elokuvasta. En tiedä monesko oli se tappavasta piereskelijästä kertova juttu, mutta sen kesken aloin kahtoa. En sanoisi loistavaksi, kun en itse innostunut. Viimeisessä pysyin vähän paremmin kärryillä, mutten tykästynyt. Ei minua haittaa sellaisia kahtoa, mutten tykkääkään.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2007 3:41 am
Amitie Sattuiko kukaan katsomaan sitä "Memories"-tieteisanime-elokuvaa joka tuli neloselta viime lauantaina? Oli aikamoisen loistava. Etenkin ensimmäinen ja toinen osa. Kolmas oli ehkä hiukan vaisu ja heikko. Elokuva siis koostui kolmesta noin puolen tunnin pituisesta "lyhyt"elokuvasta. Ach, se ensimmäinen tosiaan. Olen nähnyt siitä pätkän jossain amv:ssä ja etsinyt kuumeisesti itse animea löytämättä kuitenkaan. Ja sitten avasin telkkarin ja ajattelin ihan vitsillä, että "Joo, etsinyt sitä yli puoli vuotta, ne varmaan näyttää sen telkkarissa." Meinasin saada sydänkohtauksen kun noin kävikin... Pelottavaa. Siinä kolmannessa oli jännä animointi, ei ihan tyypillisintä japanilaisen animaation saralla, vai kuinka? Tokan loppuratkaisussa naureskelin kyllä melko lailla, vaikka kumpikaan jälkimmäisistä ei yltänytkään magneettiruusun tasolle smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2007 12:09 pm
Ainoka Amitie Sattuiko kukaan katsomaan sitä "Memories"-tieteisanime-elokuvaa joka tuli neloselta viime lauantaina? Oli aikamoisen loistava. Etenkin ensimmäinen ja toinen osa. Kolmas oli ehkä hiukan vaisu ja heikko. Elokuva siis koostui kolmesta noin puolen tunnin pituisesta "lyhyt"elokuvasta. Ach, se ensimmäinen tosiaan. Olen nähnyt siitä pätkän jossain amv:ssä ja etsinyt kuumeisesti itse animea löytämättä kuitenkaan. Ja sitten avasin telkkarin ja ajattelin ihan vitsillä, että "Joo, etsinyt sitä yli puoli vuotta, ne varmaan näyttää sen telkkarissa." Meinasin saada sydänkohtauksen kun noin kävikin... Pelottavaa. Siinä kolmannessa oli jännä animointi, ei ihan tyypillisintä japanilaisen animaation saralla, vai kuinka? Tokan loppuratkaisussa naureskelin kyllä melko lailla, vaikka kumpikaan jälkimmäisistä ei yltänytkään magneettiruusun tasolle smile Ensimmäinen oli minunkin suosikkini. Sen tunnelma piti kyllä pihdeissään. o.o Olin ihan paineissa kun kaikki alkoi elää. xD;; Toisessa oli kuitenkin minusta ihan kiitettävä idea. Tyyppi ei tajunnut millään mikä pisti porukkaa likoon. xP Etenkin henkilön luonne sopi niin hupaisasti kuvaan. No jaa, oli kolmannessa ihan hauskat piirrokset, pidän sellaisesta tyylistä, vaikka se tosiaan on tutumpi Euroopan puolelta. Muistutti jollain tapaa ranskalaisia animaatioita. Tarina vaan oli aika tylsä ja puoleensavetämätön.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 07, 2007 6:32 pm
YamiEiji Ooo toivottavasti,odottolee innolla mrgreen kyseistä sarjaa kun on mahdoton löytää netistä stare Jokos sie muutat pois sieltä kotoas vai?Ja löytyyköhän sieltä laatikon kätköistä myös luurankoja iik! Nay ku muutan kotiin takaisin blaugh Toivon mukaan vaan joksikin aikaa. Ja ainoot luurangot kaapissani ovat Maria-sama ga Miterut. ...mmitäh, teetä juovat lesbotytöt ovat hyvää ohjelmaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 08, 2007 1:37 am
Myaaa! en voinut katsoa Memoriesiä, koska iskä katsoi silloin jääkiekkoa juuri silloin, vaikka sitähän tulee joka ikinen päivä. vammaista kun teeveestä tulee urheilua. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 08, 2007 5:18 am
Niin on! D: Onneksi meillä ei sitä katsota. >;D Ainut laji jota katson ja jota meillä yleensäkin katsotaan on jalkapallo, ja siitäkin vain EM- ja MM-kisat. :]
Voisin taas ruveta katselemaan Mai HiMEjä uudestaan... xB
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 08, 2007 8:16 am
Piti minunkin Memories katsoa, mutta satuin nukahtamaan 10min ennen sen alkua ja kun heräsin oli lopputekstit menossa. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 10, 2007 8:59 am
Virvatuli Piti minunkin Memories katsoa, mutta satuin nukahtamaan 10min ennen sen alkua ja kun heräsin oli lopputekstit menossa. gonk Oi voi, niin voi käydä joskus.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 10, 2007 1:34 pm
Itsehän en vain jaksanut katsoa sitä. Vaikutti olevan ihan jees.
Nyt kuuntelen muita ja yritän katsoa School Rumblea. ninja Mitäköhän tästäkin tulee. Toivottavasti kehut pitävät paikkansa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 13, 2007 5:46 am
Liftrasir Itsehän en vain jaksanut katsoa sitä. Vaikutti olevan ihan jees. Nyt kuuntelen muita ja yritän katsoa School Rumblea. ninja Mitäköhän tästäkin tulee. Toivottavasti kehut pitävät paikkansa. Sitä on kehuttukin? Kono Ainoka on kuullut vain haukkuja...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 13, 2007 4:14 pm
Ainoka Sitä on kehuttukin? Kono Ainoka on kuullut vain haukkuja... Suurin osa hörhötuttavistani siitä tuntuu kovasti pitävän. Kehuu parhaaksi kouluanimeksi koskaan... toisaalta, voihan se olla paras kouluanime, mutta kouluanime ei välttämättä ole hyvää rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 10:19 am
Liftrasir Ainoka Sitä on kehuttukin? Kono Ainoka on kuullut vain haukkuja... Suurin osa hörhötuttavistani siitä tuntuu kovasti pitävän. Kehuu parhaaksi kouluanimeksi koskaan... toisaalta, voihan se olla paras kouluanime, mutta kouluanime ei välttämättä ole hyvää rolleyes Sana itsessään on jo melko pelottava biggrin Ach, heittäydyin nyt sitten massan mukaan ja aloin katsomaan Death Notea.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 1:57 pm
Kuusi tuotantokautta Pokémonia, hell yeah! Nyt pääsen taas kuolamaan kieli pitkällä Jamesin perään heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 10:38 am
Close the Last Door näytti animena kivalta, ja kun en muista miten se manga menikään, niin seuraava osa odotuttaa.
Ite oon kattellut - ja oon vielä ihan mukana, kun yleensä en saa katsottua mitään - Darker Than Black, Claymore, Kaze no Stigma, Sola ja viimeiseksi mainitaan se paras Lucky Star.
Että mä putoilin penkiltä naurusta viime viikon jakson kanssa!
Sitten katsoin yhden jakson aika omituista sarjaa nimeltä Yoshimune. Se on ihmeellinen sekoitus historiaa ja nykyaikaa ja omituisuutta. Taidan kattoa vielä toisenkin jakson. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|