|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 9:07 am
kittyocean NEE - ik ben niet onder de indruk van dreigementen - ik neem geen mods aan die ik pas een half uur ken - je mag geen spullen van me, ook niet om te lenen - je krijgt geen gold van me - ik heb geen spullen over - ik vertrouw je niet gelijk na 3 pm's (hoe aardig je ook klinkt) - ik ben niet dom je zou toch denken dat mensen dat wel door zouden hebben, maar schijnbaar niet zeg XD Jeetje, het lijkt wel of ik een bordje in mijn sig heb: 'U bored? Beg here!'. Mijn hemel zeg XD Hebben mensen geen fatsoen XD Ik heb vandaag al meer beg pm's gekregen dan heel maart april en mei bij elkaar! XD ARGH. Word je weer geirriteerd door mensen? crying Niet eerlijk he? Stuur ze volgende x maar naar mij twisted On my mind: - Ik slaap erg veel - Mijn nieuwe leesboeken zijn leuk - Morgen naar de stad met vriendje - Veel te veel examenfeesten xd Ik word er arm van!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 10:27 am
Edit: Vergeet wat hier stond
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 12:41 pm
ButtonFly Edit: Vergeet wat hier stond ok sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 4:17 am
ButtonFly Edit: Vergeet wat hier stond kan ik niet.... weet niet wat er stond =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 4:18 am
kiek ButtonFly Edit: Vergeet wat hier stond kan ik niet.... weet niet wat er stond =P Ook goed blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 6:22 am
ButtonFly kiek ButtonFly Edit: Vergeet wat hier stond kan ik niet.... weet niet wat er stond =P Ook goed blaugh Nou wil ik helemaal weten wat er stond gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 7:01 am
verkoudheid moet over sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 7:05 am
Darlaa ButtonFly kiek ButtonFly Edit: Vergeet wat hier stond kan ik niet.... weet niet wat er stond =P Ook goed blaugh Nou wil ik helemaal weten wat er stond gonk goh dit doet me zow aan iemand denken xp (noemt geen namen voor comentaar van ''geen naam)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 7:08 am
Anne Heersma Darlaa ButtonFly kiek ButtonFly Edit: Vergeet wat hier stond kan ik niet.... weet niet wat er stond =P Ook goed blaugh Nou wil ik helemaal weten wat er stond gonk goh dit doet me zow aan iemand denken xp (noemt geen namen voor comentaar van ''geen naam) stel je niet aan... meer mensen willen weten wat er stond maar die lopen toch ook niet te zeuren *ik wil het ooooook wete!!!!!!!!!!!!*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 7:11 am
kiek Anne Heersma Darlaa ButtonFly kiek ButtonFly Edit: Vergeet wat hier stond kan ik niet.... weet niet wat er stond =P Ook goed blaugh Nou wil ik helemaal weten wat er stond gonk goh dit doet me zow aan iemand denken xp (noemt geen namen voor comentaar van ''geen naam) stel je niet aan... meer mensen willen weten wat er stond maar die lopen toch ook niet te zeuren *ik wil het ooooook wete!!!!!!!!!!!!* wink was maar gapje (let op, gapje)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 7:17 am
Darlaa kiek Anne Heersma Darlaa ButtonFly kiek ButtonFly Edit: Vergeet wat hier stond kan ik niet.... weet niet wat er stond =P Ook goed blaugh Nou wil ik helemaal weten wat er stond gonk goh dit doet me zow aan iemand denken xp (noemt geen namen voor comentaar van ''geen naam) stel je niet aan... meer mensen willen weten wat er stond maar die lopen toch ook niet te zeuren *ik wil het ooooook wete!!!!!!!!!!!!* wink was maar gapje (let op, gapje) nou kzal jullie gerust stellen, this 'volgens mij' niemands uiot deze guild waar ik aan denk, amar er is wel iemand bij betrokken, owke kheb me mond weer voorbij gepraat dus nu doe ik hem maar weer dicht razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 8:47 am
on my mind: stressed Bio is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 9:09 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 9:53 am
gaia doet maf...alle topics zijn dicht...komt zeker door de nieuwe regels ofniet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 9:55 am
number_17 gaia doet maf...alle topics zijn dicht...komt zeker door de nieuwe regels ofniet? welke nieuwe regels?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|