Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Ylakerran Peliluola // Puhetta peleista ja pelaamisesta Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 49 50 51 52 53 54 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Nov 18, 2008 7:09 am

Ja nyt sitten tyydytin taas addiktiotani lisää ja ostin Dead Rising.

Arvio siitäkin tulee kunhan pelaan eka läpi.
PostPosted: Wed Nov 26, 2008 1:09 pm

Jos saan ikinä selville kuka helvetti on vastuussa Halo 3:sen tekoälystä, tapan sen tyypin niin raa'alla tavalla että Tarantinon leffat näyttää tarhanäytelmältä! scream

Taxet
Crew

Yralda

PostPosted: Sat Nov 29, 2008 8:17 am

Pikku-Timppa
Ostin tosiaan tässä muuan viikko sitten Metal Gear Solid 3: Snake Eaterin Game Stopista käytettynä. surprised

Mahtava peli!!

Sen seurauksena latasin koneelle myös alkuperäisen Metal Gear Solidin tietokoneelle ja sitä nyt tahkonnut nostalgia höyryissä. surprised
Toi tais olla ny se trigger, kun olen jo jonkin aikaa miettinyt tuon Metal Gear Solidin pelaamista ja tuon viestin luettuani ni oli pakko ladata se kans omalle koneelle. Jeesus mää pelkään niitä susikoiria.
PostPosted: Tue Dec 02, 2008 11:01 am

Yralda
Pikku-Timppa
Ostin tosiaan tässä muuan viikko sitten Metal Gear Solid 3: Snake Eaterin Game Stopista käytettynä. surprised

Mahtava peli!!

Sen seurauksena latasin koneelle myös alkuperäisen Metal Gear Solidin tietokoneelle ja sitä nyt tahkonnut nostalgia höyryissä. surprised
Toi tais olla ny se trigger, kun olen jo jonkin aikaa miettinyt tuon Metal Gear Solidin pelaamista ja tuon viestin luettuani ni oli pakko ladata se kans omalle koneelle. Jeesus mää pelkään niitä susikoiria.

Kieltämättä erityisen rasittavia. surprised
Tosin onneks niitä ei tartte kovin kauaa sietää. xd

At the moment, mulla menee päivät taas mahtavasti Fable 2 ja Halo 3 merkeissä. Kunhan tuon Fablen saan mieluisasti päätökseen, on aika hankkia varmaankin joko ensin se langaton verkkosovitin ja live aikaa, tai sitten pelkästään lisää pelejä. (mielessäni pörisee Fallout 3 tai Gears of War 2...)

Olen taas elementissäni monen vuoden tauon jälkeen. 3nodding

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Dec 03, 2008 7:23 pm

Chrono Trigger tulee DS'lle kohta tännekin, hiih!! heart Ja minä luin koko jutusta vasta nyt... talk2hand

Nyt perkele seuraamaan tarkemmin juttuja, olen nykyään ihan ulalla ihan kaikesta.
PostPosted: Thu Dec 25, 2008 5:27 pm

Pikku-Timppa
Okei nyt on pakko taas rajottaa pelaamista... Oikein ankarastikkin vielä, etten sanoisi.

Tänään meinasin jo töistäkin myöhästyä kun hieman innostuin taas tuon wowin kanssa. Ei siinä toki muuten mitään, mutta en tahdo yhden pelin takia myöhästyä ja menettää rahaa siinä. Ei se NIIN hyvä kuitenkaan ole. surprised

Mutta tosiaan. Jos ihan totta puhutaan, niin ei se kyllä kovin paska sitten olekkaan kun siihen sisään pääsee... Siitä olen sangen yllättynyt, että huomaan itse jopa nauttivani siitä sangen paljon aina välillä. Mukava kun on taas peli joka moisella tavalla innostaa pitkästä aikaa.

Mutta tosiaan... Silti sitä pelaamista täytyy rajoittaa... TÄYTYY! gonk

Ei.. Kyllä se on NIIN hyvä.

Turrikka

Taxet
Crew

PostPosted: Fri Dec 26, 2008 12:14 pm

Turrikka
Pikku-Timppa
Okei nyt on pakko taas rajottaa pelaamista... Oikein ankarastikkin vielä, etten sanoisi.

Tänään meinasin jo töistäkin myöhästyä kun hieman innostuin taas tuon wowin kanssa. Ei siinä toki muuten mitään, mutta en tahdo yhden pelin takia myöhästyä ja menettää rahaa siinä. Ei se NIIN hyvä kuitenkaan ole. surprised

Mutta tosiaan. Jos ihan totta puhutaan, niin ei se kyllä kovin paska sitten olekkaan kun siihen sisään pääsee... Siitä olen sangen yllättynyt, että huomaan itse jopa nauttivani siitä sangen paljon aina välillä. Mukava kun on taas peli joka moisella tavalla innostaa pitkästä aikaa.

Mutta tosiaan... Silti sitä pelaamista täytyy rajoittaa... TÄYTYY! gonk

Ei.. Kyllä se on NIIN hyvä.

Kyllä se oli. En enää niin paljoa siitä välitä. Käy melkoisen tylsäks loppupeleissä.

Fallout 3 ostin tossa joululahjaks itelleni. Muuten metka peli mutta oblivion. (jos joku ei tiedä mitä tarkoitan, pelaa ensin oblivionia ja sen jälkeen fallout 3... huomaat kyllä)
PostPosted: Fri Dec 26, 2008 12:49 pm

Pikku-Timppa

Fallout 3 ostin tossa joululahjaks itelleni. Muuten metka peli mutta oblivion. (jos joku ei tiedä mitä tarkoitan, pelaa ensin oblivionia ja sen jälkeen fallout 3... huomaat kyllä)

En muuten ikinä sano sitä enää Falloutiksi, se on Oblivion With Guns :S

Liffy Glitter

Taxet
Crew

PostPosted: Sat Dec 27, 2008 3:28 pm

Liftrasir
Pikku-Timppa

En muuten ikinä sano sitä enää Falloutiksi, se on Oblivion With Guns :S

Suoralta kädeltä en lähde sitä karkoittamaan pelisarjasta täytenä hylkiönä, sillä pelien nimessä on tehty suurempiakin syntejä (Fallout: BoS, anyone?), mutta itsehän olisin tykännyt jo edes siitä että peli olisi toteutettu vanhalla, hyväksi todetulla tavalla, niinkuin aikaisemmatkin. Tai jos tuo ensimmäisen persoonan kuvakulma nyt OLI välttämätön ratkaisu, niin olisivat SILTI voineet pelille tuoda monipuolisemman päätöksen.

Suoraan sanoen, pitäisi laissa kieltää peleiltä sellainen "hyvää työtä! voitit pahan ja nyt saat taputuksen olalle ja lämpimän hymyn! siinä on varmasti tarpeeksi palkkiota sinulle!" -lopetusten viljely. Olen ymmärtänyt että Bethesda on aiemminkin moisen tempun tehnyt *krhmoblivionkrhm* (pieni EDIT huomautus: en ole oblivionia täysin saanut päätökseen, sillä kyllästyin peliin jo siinä vaiheessa kun sain tehtyä fighters guildin, dark brotherhoodin, thieves guildin, arenan ja liudan sivutehtäviä. Mages guildia en edes vaivaudu tekemään, sillä se oli jo Morrowindissakin turhaa ajan haaskausta)

Valitettavasti pelistudio ei ole tehnyt hyvää peliä sitten Morrowindin. Fakta, vaikka muut voivat väittää mitä tahansa.
PostPosted: Tue Jan 13, 2009 10:01 am

No huhhuh. Tulipa postissa tilaamani Gears of War ja Rainbow Six Vegas. Pitää ostaa näitä vähän vanhempia pelejä että tietää mistä ihmiset mesoaa.

...Suoraan sanottuna en tajua Gears of Warin hienoutta. Okei tietysti minulla ei ole Live aikaa ladattuna joten siinä mielessä vähän kakka homma, sillä peli on ilmeisimmiten luotu moninpelaamiseen enemmän (kuten oikeastaan tuo toinenkin mokoma...)

Mutta silti. Ei tietysti muuten, mutta odotin enemmän. Ihmiset hehkuttaneet suut vaahdossa miten loistava peli se on ja kannattaa tutustua heti kuin mahdollista, mutta minä totean että kannattaa mielummin jättää väliin ja ostaa jotain parempaa samalla rahalla.

Not worth it. Not at all.

...Taino ale korista kannattaa ehkä mukaan napata mutta älä ihmeessä missään nimessä maksa täyttä hintaa...

Taxet
Crew

Yralda

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 7:17 am

Hihhei alotin joku aika sitten Megaman ykkösen ja kuolen koko ajan. Varsinkin Wiley Stage ykkösen bossi on ollut aivan ylitsepääsemätön. Sain kans joululahjaksi Apollo Justicen jota on ollut kiva pelailla, vaikka Phoenix onkin vähän kivempi. whee
PostPosted: Tue Feb 17, 2009 4:51 pm

Mufufufu. Ostin Huuto.netistä halvalla Xbox Live Gold 13kk.

Nyt taas alkaa pikkuhiljaa muistamaan miksi se Live oli niin kova juttu silloin alkuperäisellä Xboxilla. 3nodding

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Sat Feb 21, 2009 2:55 am

Noni, jokin aika sitten menin ja ostin sen ja menetin rahani ja ei oo ruokaa mutta ei se mitään... Chrono Trigger DS.
Mä en nyt osaa oikein sanoiksi pukea tätä täydellisyyden tunnetta, ei enää emulaattorimätkettä.
Tämä peli vaan on aina hyvä.

WHEEE--!
(ai niin, fanityttökin nosti päänsä pitkästä aikaa esiin: Magus heart )
PostPosted: Sat Feb 21, 2009 6:58 am

Oivoivoivoi. Castle Crashers on vaan niin ihana. 3nodding

Opin myös tämän viikonlopun aikana pelaamaan hieman Magic the Gatheringia. Nyt tarvis vielä oman pakan ja pelikaverin. Interested, anyone?

Taxet
Crew

Taxet
Crew

PostPosted: Thu Mar 12, 2009 8:30 am

...Perkeleen Spore...

Sen takia en oo saanu aikaseks mitään muuta ku pelattua. Perkeleen Will Wright ja sen hienot ideat. Kiroan hänen koko perheensä! mad
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 49 50 51 52 53 54 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces