|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 3:27 am
gonk straks naar de dokter
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 6:51 am
goh >< ik ben net naar de tandarts geweest
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
Posted: Mon May 23, 2005 9:33 am
De prijzenpot begint eindelijk leuke vormen aan te nemen!!! We kunnen straks een paar leuke wedstrijdjes houden!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 10:28 am
^^ ben erg benieuw hoe die nu is =P, de prijzenpot
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 10:39 am
Hoger dan 3000 gold; al moet je natuurlijk het gold er af trekken wat voor de kleren is gedoneerd.........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 10:59 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 11:02 am
kittyocean Hoger dan 3000 gold; al moet je natuurlijk het gold er af trekken wat voor de kleren is gedoneerd......... is het niet erbij optellen >< of begrijp ik het nu verkeerd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 11:47 am
kiek kittyocean Hoger dan 3000 gold; al moet je natuurlijk het gold er af trekken wat voor de kleren is gedoneerd......... is het niet erbij optellen >< of begrijp ik het nu verkeerd Nee, aftrekken =D Want geld dat was gedoneerd voor kleren mag natuurlijk niet als prijzengeld gebruikt worden!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 11:56 am
...ben.... misselijk gonk teveel..........chocola.. kan niet stoppen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 11:58 am
Darlaa ...ben.... misselijk gonk teveel..........chocola.. kan niet stoppen!! *steelt chocolade*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 12:01 pm
kittyocean Darlaa ...ben.... misselijk gonk teveel..........chocola.. kan niet stoppen!! *steelt chocolade* Mijn zeebanket! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 12:10 pm
kittyocean Darlaa ...ben.... misselijk gonk teveel..........chocola.. kan niet stoppen!! *steelt chocolade* *steelt gestolen chocola*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 12:19 pm
Shin Asuka kittyocean Darlaa ...ben.... misselijk gonk teveel..........chocola.. kan niet stoppen!! *steelt chocolade* *steelt gestolen chocola* Ik heb niets Darlaa! Kijk maar! Hij heeft het!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 12:20 pm
kittyocean Ik heb niets Darlaa! Kijk maar! Hij heeft het!!!! *maakt een spoor van Chocola een gooit doos tegen haar hoofd aan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 12:21 pm
Shin Asuka kittyocean Ik heb niets Darlaa! Kijk maar! Hij heeft het!!!! *maakt een spoor van Chocola een gooit doos tegen haar hoofd aan* *valt knock out op de vloer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|