|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 1:18 pm
•♥• A: ah Ibiza, wat moet je nu met neeuw
V: als je iets op je hoofd zou moeten dragen wat zou het dan zijn? (als in soort hoed of zo) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 2:10 pm
   A: Een zwembrilletje =D Cool heb ik wel eens gedaag ^_^ V: Wat is je lievelingsbloem? I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 4:58 am
a: passiebloem
v: welk merk plakband gebruik je het meeste?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 11:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 6:33 am
   A: Ja, ik geef er zelfs les in! Maar het liefste zwem ik zelf ^_^ V: Ooit iets gezien wat je niet mocht zien? En zo ja, mag je dit ook delen in dit gezelfschap? En zo ja... TELL! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 6:25 am
A: zovaak. ik denk het niet..ook al zou het toch niet meer gebeuren ^^ ik zag namelijk iets in de guild van een verassing ofzo..maar kan niet zeggen wat (ook al is het misschien verleden tijd). kitty zou nu wel op het puntje van der stoel zitten rofl
v: msn of telefoon?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 7:48 am
   A: MSN; een stuk goedkoper en eigenlijk makkelijker dan de telefoon XD want dan heb ik het gevoel door te moeten praten XD V: Wat is eigenlijk je lievelingskleur? I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 02, 2006 12:32 pm
A: Can't you tell? xD Rood :3 Of lichte houtbruin tinten. Ook oranje en zacht geel zijn schitterend, maar rood ruled nog altijd bij mij ^_^
V: Wat is je favouriete knuffel(beertje)?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 1:56 am
   A: Regenboog, 1 van mijn oudste en eerste knuffels ^_^ (een beer met allemaal kleurtjes) V: Heb jij een bank op je kamer? I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 10:48 am
a: wel een bed xp
v: hou je van basketball?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 1:18 pm
Mwah jawel, niet dat ik het ga kijken of vaak speel. Maar er is niks mis mee. Vroeger gingen we altijd met ze alle basketballe in de buurt maar dat is echt al jaren geleden V: Van watvoor (computer) spellen hou je?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 3:24 am
a: flash spelletjes waarbij ze arcade spellen hebben nagemaakt (of natuurlijk de arcade spellen zelf) en somige shooters en puzzel spellen
v: wat vind je van de beegee's?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 7:35 am
A: gecastreerde mannen met best leuke liedjes :3
V: Wat doe je als je je zin niet krijgt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 10:05 am
A:ga ik heel erg slijmen, atoe atoe.. enzovoort, je kent het wel waarschijnlijk xp V: Ik verwen mijn huisdier op dierendag met....... mijn huisdier is een *soort dier* en heet *naam*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 1:28 pm
A: Ik verwen mijn huisdier op dierendag met een extra (duur) blikje eten. Mijn huisdier is een poes en heet Mosie V: Hoe voel jij je nu?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|