Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 507 508 509 510 511 512 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Sat Dec 23, 2006 5:21 am

Reken er maar niet op xD
PostPosted: Sat Dec 23, 2006 5:23 am

User ImageNee tenzij er een item komt die ze 10 keer zo leuk vind als de Coco, xD

Love the spirit, Merry Christmas

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Dec 23, 2006 7:13 am

Nou, het is niet de Coco XD Is het gewoon de oude layering die ik heb die ik niet kwijt wil XD Net zoals mijn oogkleur. Ik wacht op de dag dat ze deze glitches verbetern... of dat ze me dwingen alles te resaven!
PostPosted: Sat Dec 23, 2006 7:17 am

kittyocean
Nou, het is niet de Coco XD Is het gewoon de oude layering die ik heb die ik niet kwijt wil XD Net zoals mijn oogkleur. Ik wacht op de dag dat ze deze glitches verbetern... of dat ze me dwingen alles te resaven!

Je kan tijdens het wachten ook boze mailtjes sturen twisted , er is helaas wel een negative kant, de kans op dat laatste wordt groter.... evil

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Dec 23, 2006 7:25 am

ik laat ze gewoon zien hoe geduldig ik ben =D

En zo nu en dan een Feedback Thread XD
PostPosted: Sat Dec 23, 2006 6:20 pm

Digipyro
Kitty, verander jij eigenlijk nog een x van avatar ? (geen kritiek gewoon een vraag)

want je heb steeds nieuwe items maar ik zie je ze nooit dragen smile ?

quote hem ff opnieuw. omdat ik toch wel nieuwschierig ben.

Digipyro

[KH]Sasuke

PostPosted: Sat Dec 23, 2006 6:55 pm

Digipyro
Digipyro
Kitty, verander jij eigenlijk nog een x van avatar ? (geen kritiek gewoon een vraag)

Vind die van haar wel cool eruit zien.. ziet er teminste niet zo chaotisch uit biggrin
PostPosted: Sun Dec 24, 2006 3:03 am

Digipyro
Digipyro

User Image
Maar ze heeft je vraag toch net beandwoord? confused

Love the spirit, Merry Christmas

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Dec 24, 2006 4:35 am

kittyocean

Goed, ik kwoot hem wel ff =P Maar je had ook gewoon zo'n 5 posts hoger kunnen bekijken wink
PostPosted: Sun Dec 24, 2006 6:25 am

OH sorry had niet door dat dat je antwoord was. Ik dacht aan de coco item dus dat je t tegen iemand anders had ookal wist ik nie wie razz . ennuh ik zeg ook niet of ik t mooi of lelijk vind. ik vroeg t gewoon omdat ze wel steeds andere items heeft maar ze nooit droeg. Nu is t me duidenlijk en begrijp ik t .

Digipyro

[KH]Sasuke

PostPosted: Mon Dec 25, 2006 12:34 am

verveel me dood biggrin
PostPosted: Mon Dec 25, 2006 2:59 am

tandjes aan t poetsen en aan t wachten op het eeuwen oude saaie/verveelde kerst ''ontbijt'' ookal is t bijna middag, NEE MAARTEN DA'S TOCH LEEEEUUUUKKKKK >_>.......

goed... denk dat k nog ff op gaia blijf XD.

Digipyro

Nomen_Nescio

PostPosted: Mon Dec 25, 2006 3:09 am

Eyh mensen, fijne kerst wink heart
PostPosted: Mon Dec 25, 2006 3:15 am

Digipyro
tandjes aan t poetsen en aan t wachten op het eeuwen oude saaie/verveelde kerst ''ontbijt'' ookal is t bijna middag, NEE MAARTEN DA'S TOCH LEEEEUUUUKKKKK >_>.......

goed... denk dat k nog ff op gaia blijf XD.

Doen mijn ouders ook, maar zij noemen het brunch, ontbijt en lunch door elkaar. Het enige specïaale is dat er geen ontbijt is en we iets lekkers krijgen, dit keer een chocolade brootje. Ik weet niet echt wat ik er van moet vinden, ik denk niet leuk want ik ben gewent aan een beetje verdeling over het eten in de dag, ik heb nu buikpijn, dat chocolade brootje was machtig en ik eet niet zo veel, ik ben er niet aan gewend.

De zoon van onze kat is op bezoek, de moeder (Sheila) vind dat niet leuk en vlucht dan naar boven, naar mijn bed en gaat eerst een hele poos chargarijnig doen. Ze zit nu te spinnen, ze geniet ervan dat haar zoon niet boven is en zij lekker kan liggen in mijn bed.

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

Lauraa160

PostPosted: Mon Dec 25, 2006 7:53 am

Hellow <33
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 507 508 509 510 511 512 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games