|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 09, 2010 1:21 pm
Krijg alleen maar hoofd pijn van die hitte scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 09, 2010 1:33 pm
Ben zo moeeee. Maar nog zo veel te doen... heb de komende twee weken veel drukke dagen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 09, 2010 2:00 pm
donzig weertje......blegh.......en t word morgen nog erger T~T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 09, 2010 2:49 pm
elektrische gitaren zijn cool... net zoals saxofoons, heerlijke melodieën... hmmm volgens mij lijkt ik aan brein schade, door de hitte, ik maak zelfs rare ideeën om te zorgen dat ik niks meer hoef... mijn brein smelt, muziek houdt mij staande en ik vind 25C al niets... (33 hier). Halleluja dat het nu afkoelt (naar maar 22C.) This sucks. It really does. AH heeft verkoeling; morgen naar AH om te vragen of ik daar mag werken. Ik ben dol op frisheid en ik plak aan mijn stoel. Maar ik ben er zeker van dat iedereen er zo over denkt. Leve het pessimisme van Gunning (Groningen).
edit: ik heb wel inspiratie met dit weer ook buikpijn...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 10, 2010 9:15 am
zooooo gonk heeeeeeeet scream morgen verjaardag, helaas XD ehm IEMAND ZIT BUITEN TE BBQ'en.. En dat is erg.. omdat die aanmaakblokjes of wat het ook is, een enorme stank geven dat naar mijn kamer komt binnen gedreven, zit ik hier te kuchen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 10, 2010 10:00 am
godveredometiefesterringklote ***********************, -slaat mezelf- sorry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 10, 2010 10:50 am
Ik word gek van het geluid van mijn ventilator, maar zonder is het hier helemaal niet om uit te houden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 10, 2010 12:08 pm
Ik vind dat voorspelde noodweer flink tegenvallen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 10, 2010 2:36 pm
het klonk hier alsof er een vliegtuig naar beneden kwam
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 10, 2010 2:39 pm
^je bent terug uit duitsland (toch???)!! 4laugh (een beetje overleeft?)
edit: zomerkamp natuurlijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 10, 2010 2:40 pm
OMM: Ben vandaag flauw gevallen door zout en suiker tekort. Heel even maar, daarna kreeg ik van mijn zorgzame vader bouillon (zo typ je het toch?) toegediend. Daar knapte ik snel weer van op. En ik was maar voor ongeveer 5 sec. flauw gevallen, dus erg was het niet, alleen even schrikken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 11, 2010 1:11 am
Karma? Ik zeg dat het onweer tegenvalt en een vriendin heeft een giga lekkage door het weer... en we wonen in dezelfde stad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 11, 2010 1:42 am
kassiopeia OMM: Ben vandaag flauw gevallen door zout en suiker tekort. Heel even maar, daarna kreeg ik van mijn zorgzame vader bouillon (zo typ je het toch?) toegediend. Daar knapte ik snel weer van op. En ik was maar voor ongeveer 5 sec. flauw gevallen, dus erg was het niet, alleen even schrikken. ja, dat gevoel is k*t -ahem <.<- was zelf 1 keer flauw gevallen in de klas omdat ik te weinig frisse lucht kreeg.. werd ontzettend misselijk want 't was benauwd en we zaten met +/- 25 man in 1 kleine ruimte vanwege spreekbeurten (we hadden een beamer nodig.) :/ iemand die de spreekbeurt hield, had me opgevangen en veel pestkoppen konden er om lachen en vonden het een wonder dat die me opgevangen had, niet door haar benen was gezakt.. toen we een andere keer in die ruimte zaten, wilde de leraar dat ik ging zitten (ik stond de keer daarvoor.) maar niemand wilde opstaan om me een plaats te geven.. nou, uiteindelijk ging een jongen (heel aardig) toch opstaan =)
<.< te lang verhaal, sorry
veel drinken is goed =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 11, 2010 2:14 pm
ik voel me super moe en ziek en slecht... maar tijdens zomerkamp wat het echt SUPER... moet alleen 7 nachten slaap in halen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|