|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 10:30 am
Ik vind de muts erg leuk =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 10:32 am
Moet je nou echt elke keer weer terug om een kadootje op te halen bij santa of alien?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 10:33 am
[Sky-Angel] Moet je nou echt elke keer weer terug om een kadootje op te halen bij santa of alien? helaas wel XD en je moet 4 min wachten XD maar die klok van Gaia kan niet tellen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 10:36 am
kittyocean [Sky-Angel] Moet je nou echt elke keer weer terug om een kadootje op te halen bij santa of alien? helaas wel XD en je moet 4 min wachten XD maar die klok van Gaia kan niet tellen XD Haha, das waar..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 10:37 am
kittyocean [Sky-Angel] Moet je nou echt elke keer weer terug om een kadootje op te halen bij santa of alien? helaas wel XD en je moet 4 min wachten XD maar die klok van Gaia kan niet tellen XD Ja dat heb ik ookal gemerkt xd , alien santa´s cadeautjes zijn populair...... Ik vertrouw die aliens niet echt helemaal.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 10:37 am
» Het werkt inderdaad niet echt perfect, soms moet ik wachten tot ik een nieuw kadootje mag ophalen en soms niet. (maar altijd wel 4 min wachten totdat ik het mag weggeven)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 10:39 am
kassiopeia kittyocean [Sky-Angel] Moet je nou echt elke keer weer terug om een kadootje op te halen bij santa of alien? helaas wel XD en je moet 4 min wachten XD maar die klok van Gaia kan niet tellen XD Ja dat heb ik ookal gemerkt xd , alien santa´s cadeautjes zijn populair...... Ik vertrouw die aliens niet echt helemaal..... » 02 is schattig! En ik wil zijn pora bear xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 10:44 am
ll Eurynome ll kassiopeia kittyocean [Sky-Angel] Moet je nou echt elke keer weer terug om een kadootje op te halen bij santa of alien? helaas wel XD en je moet 4 min wachten XD maar die klok van Gaia kan niet tellen XD Ja dat heb ik ookal gemerkt xd , alien santa´s cadeautjes zijn populair...... Ik vertrouw die aliens niet echt helemaal..... » 02 is schattig! En ik wil zijn pora bear xd
Misschien vallen de meeste erg mee en zijn de slechterikken net zo erg als die slechte gaianen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 10:46 am
Ik denk dat de reden simpel is:
Sterretjes of een Koeienmuts? Uberschattig knuffeltje of Koeienhoorns?
DUH XD Wat is nu een betere investering? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 10:50 am
kittyocean Ik denk dat de reden simpel is: Sterretjes of een Koeienmuts? Uberschattig knuffeltje of Koeienhoorns? DUH XD Wat is nu een betere investering? XD Ik vind die sterretjes niet bij m´n avie passen en dat knuffeltje is inderdaad erg schattig, ik heb nu 2 van die hoons, ik ga ze echt over een paar jaar verkopen, ik vind ze ook niet goed bij mijn avie passen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 10:51 am
Ik moet mijn eerste hoorns nog XD daarentegen heb ik 2x stars en 2x een koemuts XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 10:53 am
kittyocean Ik moet mijn eerste hoorns nog XD daarentegen heb ik 2x stars en 2x een koemuts XD Ik heb ook 2 keer stars maar een keer die koe muts.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 10:57 am
Volgens mij ben ik opnieuw begonnen XD Ben wel blij dat we alle tijd hebben om dubbele dingen te krijgen =D Future investments XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 10:59 am
Nog mooier.... ik heb opeens de horns in mijn inventory XD I missed it!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|