Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 503 504 505 506 507 508 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 8:32 am

User ImageIk vind het altijd zo vaag als z'n film helemaal uit het niets komt. dat geeft niet bepaald een goede indruk. een echt goede film (lees: grote publieks film) is al bekend ruim voordat het uitkomt. (honderde trailers interviews making offs er over gesproken etc. ) zodat je er naar toe leeft dan is het veel leuker. nu heb je zo'n gevoel van wat is dit? waar komt dit nou weer vandaan? dan is het zoiezo wat minder. je moet mensen eerst interreseren. al weet ik dat het niet voor idereen makkelijk is om je film zo aan de man te brengen.

Love the spirit, Merry Christmas
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 8:36 am

Darlaa
User ImageIk vind het altijd zo vaag als z'n film helemaal uit het niets komt. dat geeft niet bepaald een goede indruk. een echt goede film (lees: grote publieks film) is al bekend ruim voordat het uitkomt. (honderde trailers interviews making offs er over gesproken etc. ) zodat je er naar toe leeft dan is het veel leuker. nu heb je zo'n gevoel van wat is dit? waar komt dit nou weer vandaan? dan is het zoiezo wat minder. je moet mensen eerst interreseren. al weet ik dat het niet voor idereen makkelijk is om je film zo aan de man te brengen.

Love the spirit, Merry Christmas

ik hoop dat men wel even mijn post terug leest, maar je heb inderdaad gelijk ja !!

het getuigt een beetje van amateurisme. Het is dus of een massa productie ( film die zo snel mogenlijk af moest zijn) of er is niet goed over nagedacht hoe ze de promotie zouden doen. Nu schijnt bv het spel ookal echt slecht te zijn dat je het binnen 2 uur uit heb gespeeld. Nu zijn games wat anders. maar ik denk wel degenlijk dat het wat toevoegd aan de film tegenwoordig voor het jongere publiek dan.

bijvoorbeeld spiderman games lopen goed. valt niet te ontkennen je heb vrijheid leuke missies mooie graphics lange gameplay. aragon 2 uur gameplay lelijke graphics PRECIES hetzelfde verhaal.

maar ben het helemaal met je eens darlaa.

Digipyro

Elfinzu

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 10:16 am

heart hallo
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 10:30 am

Hoi ^_^

[Sky-Angel]

Digipyro

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 11:16 am

Sorry ben even blij dat ik iets bereikt heb dus nu ga ik helemaal los op wolfmother - Joker & the thief smile . Heerlijk nummer ^__^ beetje diepzinnige text maar

Always laughing in the midst of power
always living in the final hour
there is always sweet in sour

So, we are not goin' home

Can you see the joker flying over
as she's standing in a field of clover
watching out everyday
I wonder what would happen if he took her away

What you see will you might not know
you get the feelin' comin' after the glow
the vagabond is movin' slow

So I'll tell you all the story
[ these lyrics found on http://www.completealbumlyrics.com ]
'bout the joker and the thief of the night

All the people that you see in the night
hold their dreams up to the light
the wilderbeast is searching for sight

We are not goin' home

Can you see the joker flying over
as he's standing in a field of clover
watching out everyday
I wonder what would happen if he took her away

I said the joker is a wanted man
he makes his way all across the land
see him sifting through the sand

Tell you all the story 'bout the joker and the thief
I said, I'll tell you all the story 'bout the joker and the thief
I said, I'll tell you all about the joker and the thief
of the night
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 11:42 am

HEEEEEEEE gaia logo is veranderd !!!!!

Digipyro

OddWonder

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 12:31 pm

Kerst! Kerst! Kerst! rofl rofl rofl
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 12:40 pm

nog niet nog niet nog niet razz .

Digipyro

QYDrop

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 12:55 pm

Digipyro
nog niet nog niet nog niet razz .

wat nou eerste kerstdag naar de kerk o.0 ik ga een verjaardag fieren *** aan de kerk
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 2:09 pm

Uit pure meligheid heb ik de film Mermaidia gezien. Naast de verplichte moralen en het SUPERSIMPELE cliche verhaal en gebeurtenissen.... is het wel een aardige film XD Good voor de merchandise, dat zeker! Maar goed, gezien het voor meiden van 6-7 jaar is.... ja, daar sluit het precies op aan!! "Geloof in jezelf!"

Wijze boodschap! Nu nog zelf tonen XD Maak eens een barbie op gewicht ipv al die annorexia types en zeggen dat de allerlaatste mode ZO COOL is! XD

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 2:15 pm

][Boude][
Hallo allemaal. Ik wil nog mijn verontschuldging zeggen tegen over jullie allemaal en vooral aan Silverbleed over het posten in haar topic. Ik had niet van te voren gedacht dat het haar topic zou verpesten en dat het zou erg zou zijn. Ik zag al dat het wat oud was, en ze poste zelf ook posts met alleen maar emoticons dus ik dacht dat het niet zo'n heel erg kwaad kon om "rebels" te doen.
Dus bij deze wil ik zeggen dat het me spijt dat ik zo kinderachtig ben geweest en ik hoop dat ik nog steeds welkom ben in de guild want ik vind het namelijk wel een toffe plek.

-][Boude][

PS: Als ik iets kan doen om het goed te maken, vertel het me dan. Maar ik heb in iedergeval wel van mijn fout geleerd en zal het niet meer doen.

Natuurlijk ben je nog welkom smile belangrijkste is dat je van fouten leert smile En dat heb je blijkbaar gedaan smile Ook wij hebben er weer van geleerd. ^_^ En soms kun je pas wat leren als het eerst fout ging ^_^
PostPosted: Wed Dec 20, 2006 1:13 am

QYDrop
BolleHenk
Eragon IS crap. Ok, ik heb de film niet gezien maar ik weet wel hoe het boek gaat. En het boek is 100% gejat van Star Wars (alleen dan in een fantasy-setting OEHHHH!). Schandalig dat ze dit boek verfilmd hebben, terwijl er tientallen betere fantasy boeken zijn om te verfilmen.

euh star wars is ook fantasy

In zekere zin wel, ja. Maar je moet toegeven dat de settings tussen SW en Eragon behoorlijk verschillen. Dus ik had iets nodig om het verschil aan te geven. En bij een fantasy setting denkt men eerder aan Lotr dan SW.

Quote:
Ik vind het altijd zo vaag als z'n film helemaal uit het niets komt. dat geeft niet bepaald een goede indruk. een echt goede film (lees: grote publieks film) is al bekend ruim voordat het uitkomt. (honderde trailers interviews making offs er over gesproken etc. ) zodat je er naar toe leeft dan is het veel leuker. nu heb je zo'n gevoel van wat is dit? waar komt dit nou weer vandaan? dan is het zoiezo wat minder. je moet mensen eerst interreseren. al weet ik dat het niet voor idereen makkelijk is om je film zo aan de man te brengen.

Dat is alleen omdat we het in Nederland niet echt kennen. In Amerika was het boek behoorlijk populair (zoiets als Harry Potter),dus die wist al maanden van te voren dat de film kwam.

Mois The Moogle

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Dec 20, 2006 6:20 am

Mijn ouders zijn geweest en vonden het ............. niet echt de moeite waard XD Voor kids wel aardig. Gelukkig waren de kaartjes gratis XD
PostPosted: Wed Dec 20, 2006 12:34 pm

Kerstevent is begonnen!! xDD

Ik wist niet dat je ook binnen de guilds gifts kon geven xD

[Sky-Angel]

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Wed Dec 20, 2006 12:36 pm

>> Dat zag ik ook. Ik zal het eens proberen na de 240 seconden wachten.

Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 503 504 505 506 507 508 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games