|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 10:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:07 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:08 am
fan vad jag diggar din nya stil jalkazar blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:12 am
Dogcamp fan vad jag diggar din nya stil jalkazar blaugh visst är den cool *ställer sig i en häftig posé*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:14 am
Ahhhh eek *faller backlänges* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:14 am
Jalkazar Dogcamp fan vad jag diggar din nya stil jalkazar blaugh visst är den cool *ställer sig i en häftig posé* *kryper upp under påsen och slickar i ansiktet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:15 am
Jalkazar Ahhhh eek *faller backlänges* sweatdrop Biillda hög! *Slänger sig på Blixtra och Jalkazar*..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:17 am
Blixtra Jalkazar Dogcamp fan vad jag diggar din nya stil jalkazar blaugh visst är den cool *ställer sig i en häftig posé* *kryper upp under påsen och slickar i ansiktet* Neeeej *försöker putta bort blixtra å dogcamp men misslyckas* Hjälp jag är fången under en hemsk hög av avatars
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:18 am
Jalkazar Blixtra Jalkazar Dogcamp fan vad jag diggar din nya stil jalkazar blaugh visst är den cool *ställer sig i en häftig posé* *kryper upp under påsen och slickar i ansiktet* Neeeej *försöker putta bort blixtra å dogcamp men misslyckas* Hjälp jag är fången under en hemsk hög av avatars *Studsar på Jalkazar!* Weehe!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:19 am
Jalkazar Blixtra Jalkazar Dogcamp Jalkazar Blixtra Neeeej *försöker putta bort blixtra å dogcamp men misslyckas* Hjälp jag är fången under en hemsk hög av avatars *går bort därifrån med svansen mellan benen gråtandes* crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:22 am
Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Dogcamp Jalkazar Blixtra Neeeej *försöker putta bort blixtra å dogcamp men misslyckas* Hjälp jag är fången under en hemsk hög av avatars *går bort därifrån med svansen mellan benen gråtandes* crying *Petar i örat* Oj då redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:23 am
Dogcamp Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Dogcamp Jalkazar Blixtra Neeeej *försöker putta bort blixtra å dogcamp men misslyckas* Hjälp jag är fången under en hemsk hög av avatars *går bort därifrån med svansen mellan benen gråtandes* crying *Petar i örat* Oj då redface *kramar* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:25 am
Blixtra Dogcamp Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Dogcamp Jalkazar Blixtra Neeeej *försöker putta bort blixtra å dogcamp men misslyckas* Hjälp jag är fången under en hemsk hög av avatars *går bort därifrån med svansen mellan benen gråtandes* crying *Petar i örat* Oj då redface *kramar* blaugh *Kramar tillbax*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:26 am
Dogcamp Blixtra Dogcamp Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Dogcamp Jalkazar Blixtra Neeeej *försöker putta bort blixtra å dogcamp men misslyckas* Hjälp jag är fången under en hemsk hög av avatars *går bort därifrån med svansen mellan benen gråtandes* crying *Petar i örat* Oj då redface *kramar* blaugh *Kramar tillbax* kramkalas???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|