|
|
|
|
Posted: Fri Jun 18, 2010 5:59 am
OMM: Ik zit elke dag alleen... en ALS ik met iemand praat gaat die weer binnen 10 minuten weg... emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 18, 2010 6:52 am
Dashinator OMM: Ik zit elke dag alleen... en ALS ik met iemand praat gaat die weer binnen 10 minuten weg... emo nou nou...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 18, 2010 7:23 am
Calahara Dashinator OMM: Ik zit elke dag alleen... en ALS ik met iemand praat gaat die weer binnen 10 minuten weg... emo nou nou... okay... ze gaan pas weg als ik mijn SUPER goed help wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 19, 2010 4:36 am
Ik heb weer eens vreselijke koppijn door het zwemles geven (tempratuurverschillen enzo) En ik zou eens willen dat ze mij niet meer blij maakten met een dooie mus. En als het een keer voorkomt, dat ze op z'n minst sorry zeggen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 20, 2010 1:15 pm
ik heb zin in donderdag... maar voor die tijd moet ik nog wel met iemand praten om alles te regelen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 21, 2010 3:02 am
Vreslijke zin om te shoppen, maar moet nu eens eindelijk die ontslagbrief in orde maken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 21, 2010 11:58 am
OMM: Hoofdpijn, maar ik moet toch dat wiskundeproefwerk even gaan voorbereiden. Bah.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 22, 2010 11:49 am
Ik schijn een tweede paranoide moeder te hebben ¬¬ Gaat mij even zeggen hoe de online sociale wereld werkt. Meneer zelf kan niet eens met echte mensen omgaan, laat staan met de online wereld
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 22, 2010 10:41 pm
OMM: Begonnen met sporten biggrin Jawel! Tot op heden 1 zumba les gevolgd en 1 uur fitness. Ik heb alleen nog geen spierpijn van de fitness van gister.. hmpf (Ik wil spierpijn! Voelen dat ik iets gedaan heb razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 10:45 am
Mijn vader zei dat als ik in mijn nieuwe baan 1 schaal hoger kan komen... ik uiteindelijk meer zal verdienen dan hij XD Awesome
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 25, 2010 12:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 26, 2010 1:22 am
mijn ouders zijn op vakantie - naar het hete hete frankrijk... en mijn hond is 14 jaar oud. ik maak me dus zorgen... maar als ze gaat, dan heeft ze wel nog een prachttijd gehad smile het strand, de stenen daar (ze blaft heel graag tegen stenen - geen idee waarom)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 26, 2010 10:21 pm
OMM: Veel dingen:
Ik had een vervolg intake gesprek van die manager/ondernemer Horeca. Ben daar achter gekomen dat deze opleiding geen goede keus is omdat je echt leert om een manager te zijn en niet om zelf nog in de keuken te staan. Dat had ik niet uit de eerdere gesprekken opgemaakt dus ik was een beetje verrast. Vreemd genoeg was het gevolg alleen dat ik er in het begin een beetje verward over was, ben niet boos op de persoon die de vorige gesprekken had gedaan. confused Ik kreeg te horen dat ze me zouden helpen met het zoeken naar de juiste opleiding, die wel goed voor mij zou zijn, ik was opgelucht om dat te horen.
Dus ik heb nu allemaal tests gedaan waarvan ik de uitslag dinsdag krijg. (echt een heleboel, er was een zelf test (ong. 15 min), een test die met een hele groep werd afgenomen (ong 4 uur en 30 min) en een test die ik nog toegestuurd heb gekregen via mijn mail (ong 20 min))
Leuk (en laat) verjaardagsfeestje gehad.
Maandag ga ik met de hele klas een gezamenlijk uitje naar Schiermonnikoog, en daarna gaan we bij de mentor thuis gezellig barbecueën. Heb een bikini en zonnebrand gekocht. En we hebben erg veel geluk met het weer. Sinds er een aantal mensen zijn die dit jaar eindexamen doen is dit een van de laatste keren dat we elkaar zien. Tenzij ze nog contact buiten school houden. Ik ga Madeleines (franse cake koekjes (ik heb er de juist vormen plaat voor gekocht, omdat ik ze nog wel vaker ga maken)) maken en die meenemen.
Dat was het einde van de hele lap tekst. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|