Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 502 503 504 505 506 507 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

QYDrop

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 12:16 am

de gene die nog van een flame sword af moed of een elimand hair PM me please
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 12:20 am

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee qy, goeie morgen jonge smile ik zat al te wachten tot er iemand online zou komen ( jaja ik was als eerste on ..... denk ik)

Digipyro

[Sky-Angel]

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 12:24 am

Goedemorgen ^_^
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 12:29 am

YEEEYYYY sky ookal on ^______^

Digipyro

[Sky-Angel]

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 12:30 am

Woehoe! xD

Moet alleen wel zo weer weg, leren =S
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 12:46 am

Goeie morgen allemaal

ik was om half 8 al eve pm etjes cheken mar ik zi tnu op school ... beetje te vervellen

QYDrop

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 1:10 am

Mijn ouders gaan vanavond naar Eragon... als ik moet werken!! gonk En ik ben ook nog eens op weg naar een goede verkoudheid... stare
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 1:35 am

kittyocean
Mijn ouders gaan vanavond naar Eragon... als ik moet werken!! gonk En ik ben ook nog eens op weg naar een goede verkoudheid... stare

hmm, t schijnt niet zo'n hele goeie film te zijn heb ik gehoord. Teveel van lotr ripp off te zijn. maargoed het 3d/visual effect gedeelte is wel ok.

Digipyro

Mois The Moogle

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 5:11 am

Eragon IS crap. Ok, ik heb de film niet gezien maar ik weet wel hoe het boek gaat. En het boek is 100% gejat van Star Wars (alleen dan in een fantasy-setting OEHHHH!). Schandalig dat ze dit boek verfilmd hebben, terwijl er tientallen betere fantasy boeken zijn om te verfilmen.
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 6:15 am

BolleHenk
Eragon IS crap. Ok, ik heb de film niet gezien maar ik weet wel hoe het boek gaat. En het boek is 100% gejat van Star Wars (alleen dan in een fantasy-setting OEHHHH!). Schandalig dat ze dit boek verfilmd hebben, terwijl er tientallen betere fantasy boeken zijn om te verfilmen.

euh star wars is ook fantasy

QYDrop

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 6:34 am

meer SF xD

Maar goed ik wil ondanks alles toch de film zien :3
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 7:14 am

Ik ben benieuwd. Het schijnt geschreven te zijn door een 15 jarige jongen. En toch wel populair te zijn!

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 8:16 am

ja, sorry dat ik het zeg.. vooral omdat ik de film het verhaal nog niet ken, maar crap is ook wel ERUG populair bij de standaart mens. dit is ECHT geen belediging. Maar ik probeer eigenlijk altijd verder te kijken en VOORAL de standaart dingen uit de weg te gaan. nu valt er over smaak niet te twisten. maar ik denk dat eragon niet bekend word door smaak maar doordat het overhyped word ( en de tijd van t jaar waarin t uitkomt)

ALS het een kwestie van smaak zou zijn zou het namenlijk betekenen dat men het er over een jaar+ NOG over heeft. Kijk naar LOTR bv. het is een kwaliteits film dat kan men NIET ontkennen ( sorry mischien komt t omdat ik in de industrie verdiept ben maar ik kan dat gewoon letterlijk zeggen) maar grotendeels mensen heeft hem gezien MAAR de mensen die hem hebben gekeken omdat het binnen hun smaak viel hebben het er nog steeds over. mensen die erheen zijn gegaan omdat t overhyped werd die denken er amper nog aan. got the difference.

Nu weet de media tegenwoordig heel goed hoe ze je op het verkeerde pad kunnen zetten en je het gevoel kunnen laten geven dat het een wereld film is. En uiteraard de enigste ECHTE reden om hier achter te komen is door er heen te gaan. MAAARRRRRRRRRR daarom is het ook altijd iig belangrijk naar t plot te kijken naar de reclames naar recensies van kritischie enz. en er zijn altijd wel mensen die dingen vergelijken hoor smile maar t is wel erg obvious dat aragon wil meeliften op het succes van star wars en LOTR. Opzich niks mis mee ik bedoel om nou echt iets origineels te verzinnen ben je echt te laat mee dat is echt heel moeilijk.

maar als je dan iets als referentie gebruikt als je dan je inspiratie bronnen bekijkt cover het dan goed. Geef het dan helemaal je styl en laat dan niet merken dat je de film geinspireerd heb door lotr door dezelfde namen plotten en kleine wijzigingen ( dat van star wars heb ik enkel gehoord en kan ik geen voorbeelden voor geven)

ik geef dit kritiek nu op deze film, maar dont feel bad about it want er zijn nog maar echt enkele films die echt een beetje originaliteit hebben en daarom kijk ik ook nog maar zelden films. Het ligt zoals ik nu mischien maar moet bekennen ook wel aan mij. Maar ik hoop dat jullie er mischien zo iets wijzer van worden en iets minder gauw tevreden zijn met een simpel verhaal ( het kan ook leuk zijn kritisch te zijn op een film namenlijk)
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 8:24 am

ik heb hem gezien ik vond dat hij zeker deels ''na ge aapt ''
van lotr verder niet echt heel bijzonder ofzo
maar ondanks alles toch nog wel leuk om naar te kijken XD

ani-falcon

][Boude][

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 8:26 am

Hallo allemaal. Ik wil nog mijn verontschuldging zeggen tegen over jullie allemaal en vooral aan Silverbleed over het posten in haar topic. Ik had niet van te voren gedacht dat het haar topic zou verpesten en dat het zou erg zou zijn. Ik zag al dat het wat oud was, en ze poste zelf ook posts met alleen maar emoticons dus ik dacht dat het niet zo'n heel erg kwaad kon om "rebels" te doen.
Dus bij deze wil ik zeggen dat het me spijt dat ik zo kinderachtig ben geweest en ik hoop dat ik nog steeds welkom ben in de guild want ik vind het namelijk wel een toffe plek.

-][Boude][

PS: Als ik iets kan doen om het goed te maken, vertel het me dan. Maar ik heb in iedergeval wel van mijn fout geleerd en zal het niet meer doen.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 502 503 504 505 506 507 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games