|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:28 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:28 am
Blixtra Petsy Blixtra *kramar* Förlåt.. sweatdrop *kram* Det är lugnt, jag trodde att jag skulle bli uppäten bara <.<Nej nej! jag är snäll.. Jag bits bara liite ;D Haha, Okej ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:29 am
Blixtra MEN SILENCE_P!! SKRIV CARPE DIEM!!! Men varför de!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:29 am
Petsy Blixtra Nej nej! jag är snäll.. Jag bits bara liite ;D Haha, Okej ;PÄr Cid din idol?! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:30 am
Silence_P Blixtra MEN SILENCE_P!! SKRIV CARPE DIEM!!! Men varför de! Det betyder ju Fånga dagen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:30 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou hm...finns inte med i min ordlista...men om så som jag skulle översätta det...bounceball xp Men jag har ingen aning ._. Hmm! BounceBall.. *Tänka* Näähh... Inga bra bokstäver! stressed xp ...........skriv namnet på nån du tycker om då? sweatdrop Det är väl det lättaste? stressed Happ! *Tänka igen* uhhm! Tycker inte om nån IRL för tillfället! sweatdrop Men nehe confused Favoritbandet då?.....eller.....jag vet inte crying xd Ehhh! De gör inget! Hittar väll på nåt onödigt nångång... JUST FAN! jag skulle göra en skiss till Miradjii! Han ritade av min avatar så nu måste jag gö nåt tebax! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:31 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou hm...finns inte med i min ordlista...men om så som jag skulle översätta det...bounceball xp Men jag har ingen aning ._. Hmm! BounceBall.. *Tänka* Näähh... Inga bra bokstäver! stressed xp ...........skriv namnet på nån du tycker om då? sweatdrop Det är väl det lättaste? stressed Happ! *Tänka igen* uhhm! Tycker inte om nån IRL för tillfället! sweatdrop Men nehe confused Favoritbandet då?.....eller.....jag vet inte crying xd Ehhh! De gör inget! Hittar väll på nåt onödigt nångång... JUST FAN! jag skulle göra en skiss till Miradjii! Han ritade av min avatar så nu måste jag gö nåt tebax! xd ^_^ nånting att göra 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:31 am
Blixtra Silence_P Blixtra MEN SILENCE_P!! SKRIV CARPE DIEM!!! Men varför de! Det betyder ju Fånga dagen... Vem visste inte de.. Vet du hur många såna målningar jag sett över hela världen! De e ju inget nytt Precis!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:32 am
Blixtra Petsy Blixtra Nej nej! jag är snäll.. Jag bits bara liite ;D Haha, Okej ;PÄr Cid din idol?! biggrin En av mina idoler ja razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou ^_^ nånting att göra 3nodding Japp! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:33 am
Silence_P FrodoLouLou ^_^ nånting att göra 3nodding Japp! whee kommer strax tillbaka...måste hämta ett plåster ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:33 am
Silence_P Blixtra Silence_P Blixtra MEN SILENCE_P!! SKRIV CARPE DIEM!!! Men varför de! Det betyder ju Fånga dagen... Vem visste inte de.. Vet du hur många såna målningar jag sett över hela världen! De e ju inget nytt Precis! Ursäkta att jag försöker hjälpa.. Jag vet inte ens vad jag har gjort dig.. ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:34 am
Petsy Blixtra Petsy Blixtra Nej nej! jag är snäll.. Jag bits bara liite ;D Haha, Okej ;PÄr Cid din idol?! biggrin En av mina idoler ja razz *tummen upp för FF 7* biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:34 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou ^_^ nånting att göra 3nodding Japp! whee kommer strax tillbaka...måste hämta ett plåster ._. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|