Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 500 501 502 503 504 505 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Dec 16, 2006 12:34 pm

User ImageNiet? en Ehm, sinds wanneer moet je de taal spreken om oorlog te voeren? ^_^; haha xD weet wel een betere reden dat we niet verder zouden komen!

Love the spirit, Merry Christmas
PostPosted: Sat Dec 16, 2006 12:37 pm

Heb jij nog wel dezelfde haarstijl? Lijkt alsof je opeens kort haar hebt......

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Dec 16, 2006 12:39 pm

User ImageIk heb het vogelnestje kapsel xD met de slang dingen en pilothat als lokjes

PostPosted: Sat Dec 16, 2006 1:14 pm

Sorry; welke is dat XD?

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Dec 16, 2006 1:25 pm

User ImageDie met die kuikentjes boven op!! XD
Het is de goede kleur en ik vond hem wel leuk, met een hoed erop dan, de kuikentjes bewaar ik voor pasen.

PostPosted: Sun Dec 17, 2006 4:05 am

User ImageAh, het wordt nu echt kerst

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Sun Dec 17, 2006 6:39 am

Darlaa
User ImageNiet? en Ehm, sinds wanneer moet je de taal spreken om oorlog te voeren? ^_^; haha xD weet wel een betere reden dat we niet verder zouden komen!

hahahaha ik weet niet, maargoed vertel welke reden dan razz ?
PostPosted: Sun Dec 17, 2006 7:36 am

16:36 heart

Elfinzu

Digipyro

PostPosted: Sun Dec 17, 2006 9:23 am

Elfinzu
16:36 heart

kitty, ik vind ... njah mening dan.. dat er een nieuwe regel moet komen dat je alles moet kunnen posten TENZIJ je er andere mee irriteerd/verveelt/lastig valt. WANT anders zou men dus ook dingen kunnen zeggen die BEPAALDE andere mensen ook niet leuk vinden EVEN tough het binnen alle regels is. ik vind t namenlijk ook echt redenlijk best wel heel erg irritant . beter gezegd ok NOG niet maar dit is weer het zelfde als dat lame #%@ ... gezeur (puntjes) (stond eigenlijk wat anders maar heb ff me censuur eroverheen gegooid razz ) kortom. Elfinzu, er zijn nu inmiddels 2 mensen die je vriendelijk vragen of je wilt ophouden met dit soort nutteloze dingen te posten eventough het chatterbox is gaat hiermee wel het hele adpe gevoel eraan als iedereen dit zou doen. Als je nou eens rond kijkt wat er overal staat zie je maar zwaar zelden iemand zo hoe noemen ze datten doen. kortom pas je alsjeblieft aan op het adpe niveau vraag ik btw als lid en als uhm.... persoon. ik weet dat ik mischien totaal geen status heb binnen deze guild en je niet kan dwingen verplichten en je zal je nu vast op je teentjes getrapt voelen maar kan je dit alsjeblieft laten ?

(dit was een poging het diplomatiek op te lossen)
PostPosted: Sun Dec 17, 2006 9:30 am

User ImageIk hou me even afzijdig vooral omdat we hier eerder gezeik mee hebben gehad. maar eastvane als je verbeteringen voor de guild wild post dit dan in de suggesties voor de guild stcky en niet in lucky go happy chaterbox.

Edit: Digipiro xD haha dit wordt even wennen

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Sun Dec 17, 2006 9:42 am

klopt, maar hier speelt het zich af dus ik dacht ik post het hier omdat het desbetreffende persoon het dan ook meteen kan lezen. Ennuh you may call me eastvane razz .
PostPosted: Sun Dec 17, 2006 12:26 pm

ik moed je gelijk geven digipyre (dit word echt wennen)

QYDrop

Digipyro

PostPosted: Mon Dec 18, 2006 2:16 am

PIEro razz denk maar aan pyromancer smile t heeft een geschiedenis die naam wink . zocht namenlijk een vettere nickname. en op me stage moest ik echt een maand lang of langer uitzoeken hoe ik REALISTISCH vuur kon maken in 3d. echter t probleem was dta ik geen geld kon en wou uitgeven aangezien t voor stage was ( eventough ik t wel zelf ook wou leren) njah t heeft me veel bloed zweet en tranen gekost maar uit eindelijk kwam ik met een zwak resultaat wat hij trouwens wel helemaal geweldig vond. Tjah zal me stage begleider nooit vertellen dat ik een maand na me stage een boek heb gekocht genaamd deconstructing the elements ( zegt jullie niks denk ik) waarin word beschreven hoe je echt echt echt realistisch vuur maakt. al met al ben ik dus al EEECCHHTTT lang bezig om het te leren en te maken en toen kwam dus een vriend van me met t idee om er pyro/pyromancer in te zetten en zelf kwam ik met digital eerst en toen kwamen we samen op t idee om er digipyro van te maken ( waarom digi spreekt wel voor zich toch ?)
PostPosted: Mon Dec 18, 2006 6:08 am

Diplomatiek gezegd. Ik hoop dat de boodschap ook overkomt.

Enniewee, ik vind de naam Digipyro wel leuk, maar of ik ook zal onthouden dat het bij Eastvane hoort XD Daar ben ik echt zo'n drama in!

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Mon Dec 18, 2006 6:12 am

zoals ik al zei de actieve leden kunnen me gewoon eastvane noemen smile . is ook wel een grappige verwarring met nieuwe leden die het dan niet begrijpen twisted
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 500 501 502 503 504 505 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games