|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:16 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:17 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou ^_^ Bra...så vi behöver inte ringa efter ambulansen? Nedå! De behövs inte! whee *Studs* whee *skutt* *Hopp* eek xd blaugh Har du kommit på nåt att skriva då? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:17 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:18 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou ^_^ Bra...så vi behöver inte ringa efter ambulansen? Nedå! De behövs inte! whee *Studs* whee *skutt* *Hopp* eek xd blaugh Har du kommit på nåt att skriva då? ninja Nehh! Står helt still i huvet.. Säg nåt du! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:20 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou ^_^ Bra...så vi behöver inte ringa efter ambulansen? Nedå! De behövs inte! whee *Studs* whee *skutt* *Hopp* eek xd blaugh Har du kommit på nåt att skriva då? ninja Nehh! Står helt still i huvet.. Säg nåt du! whee Jag? eek umm....*tänka tänka*....hmm......skriv nåt du tycker om kanske? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:20 am
*kramar* Förlåt.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:21 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou ^_^ Bra...så vi behöver inte ringa efter ambulansen? Nedå! De behövs inte! whee *Studs* whee *skutt* *Hopp* eek xd blaugh Har du kommit på nåt att skriva då? ninja Nehh! Står helt still i huvet.. Säg nåt du! whee Jag? eek umm....*tänka tänka*....hmm......skriv nåt du tycker om kanske? ._. Hur säger man StudsBoll på engelska!! gonk gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:23 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou ^_^ Bra...så vi behöver inte ringa efter ambulansen? Nedå! De behövs inte! whee *Studs* whee *skutt* *Hopp* eek xd blaugh Har du kommit på nåt att skriva då? ninja Nehh! Står helt still i huvet.. Säg nåt du! whee Jag? eek umm....*tänka tänka*....hmm......skriv nåt du tycker om kanske? ._. Hur säger man StudsBoll på engelska!! gonk gonk hm...finns inte med i min ordlista...men om så som jag skulle översätta det...bounceball xp Men jag har ingen aning ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:23 am
Blixtra *kramar* Förlåt.. sweatdrop *kram* Det är lugnt, jag trodde att jag skulle bli uppäten bara <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:24 am
FrodoLouLou hm...finns inte med i min ordlista...men om så som jag skulle översätta det...bounceball xp Men jag har ingen aning ._. Hmm! BounceBall.. *Tänka* Näähh... Inga bra bokstäver! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:24 am
Petsy Blixtra *kramar* Förlåt.. sweatdrop *kram* Det är lugnt, jag trodde att jag skulle bli uppäten bara <.<Nej nej! jag är snäll.. Jag bits bara liite ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:25 am
Silence_P FrodoLouLou hm...finns inte med i min ordlista...men om så som jag skulle översätta det...bounceball xp Men jag har ingen aning ._. Hmm! BounceBall.. *Tänka* Näähh... Inga bra bokstäver! stressed xp ...........skriv namnet på nån du tycker om då? sweatdrop Det är väl det lättaste?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:26 am
MEN SILENCE_P!! SKRIV CARPE DIEM!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:27 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou hm...finns inte med i min ordlista...men om så som jag skulle översätta det...bounceball xp Men jag har ingen aning ._. Hmm! BounceBall.. *Tänka* Näähh... Inga bra bokstäver! stressed xp ...........skriv namnet på nån du tycker om då? sweatdrop Det är väl det lättaste? stressed Happ! *Tänka igen* uhhm! Tycker inte om nån IRL för tillfället! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:28 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou hm...finns inte med i min ordlista...men om så som jag skulle översätta det...bounceball xp Men jag har ingen aning ._. Hmm! BounceBall.. *Tänka* Näähh... Inga bra bokstäver! stressed xp ...........skriv namnet på nån du tycker om då? sweatdrop Det är väl det lättaste? stressed Happ! *Tänka igen* uhhm! Tycker inte om nån IRL för tillfället! sweatdrop Men nehe confused Favoritbandet då?.....eller.....jag vet inte crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|