|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 30, 2010 11:22 am
kittyocean Hey, is de nieuwe pokemon film al uit? geen idee... ik wist niet eens dat er een kwam...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 10:51 am
Dashinator kittyocean Hey, is de nieuwe pokemon film al uit? geen idee... ik wist niet eens dat er een kwam... Hij is nog niet uit XP Was wel op tv schijnbaar... ach, hij komt vast ook wel op DVD smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 12:28 pm
kittyocean Dashinator kittyocean Hey, is de nieuwe pokemon film al uit? geen idee... ik wist niet eens dat er een kwam... Hij is nog niet uit XP Was wel op tv schijnbaar... ach, hij komt vast ook wel op DVD smile waar gaat het dit keer over?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 2:23 pm
OMM: zelfs op t laatste uurtje van de dag zijn hier nogsteeds mensen heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 2:27 pm
LeannaAnne OMM: zelfs op t laatste uurtje van de dag zijn hier nogsteeds mensen heart heart heart yep! heart OMM: Koppijn, auch auch.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 11:35 am
Ik voel me rot omdat iemand anders zich rot voelt en ik kan er niets aan doen om diegene zich beter te laten voelen... dus voel ik me daarom weer rot...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 3:44 pm
kittyocean Ik voel me rot omdat iemand anders zich rot voelt en ik kan er niets aan doen om diegene zich beter te laten voelen... dus voel ik me daarom weer rot... heeft geen nut, je kan er niks aan doen toch? wijze daila lama woorden(? hoe schrijf je dat?) Quote: Bekijk het probleem. Is er een oplossing? Dan heeft zorgen maken geen zin. Is er geen oplossing? Dan heeft zorgen maken geen zin. I hope it helped.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 02, 2010 1:23 am
OMM: Wohoooee, so excited! Zin in zomer.
Vandaag motivatiebrief sturen, hopen dat ik word aangenomen als invalkracht bij mijn stage...ze hebben iemand nodig! 4laugh EN, deze maand ga ik beginnen met sporten! Jeetje, saai weekend gehad --> gevolg, zit nu vol met energie rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 02, 2010 6:49 am
Calahara kittyocean Ik voel me rot omdat iemand anders zich rot voelt en ik kan er niets aan doen om diegene zich beter te laten voelen... dus voel ik me daarom weer rot... heeft geen nut, je kan er niks aan doen toch? wijze daila lama woorden(? hoe schrijf je dat?) Quote: Bekijk het probleem. Is er een oplossing? Dan heeft zorgen maken geen zin. Is er geen oplossing? Dan heeft zorgen maken geen zin. I hope it helped. Ik kan er niets aan doen Er is een oplossing, maar dat moet de persoon in kwestie zelf doen EN gaat gepaard met meer telleurstellingen en tijd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 02, 2010 3:19 pm
OMM: zowaar weer een lid actief gemaakt OwO
en nu nog zien of het ook actief blijft xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 03, 2010 10:44 am
^ dat zou leuk zijn
Weet je, vind het prima als iemand een rotdag heeft. Vind het ook prima als die rotdag 7 dagen per week voorkomt, 23 uur per dag.
Zou alleen fijn zijn als die iemand het niet nodig vind om MIJN DAG constant te verknallen! Oi, lighten up! See the sunshine for once!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 03, 2010 12:26 pm
kittyocean ^ dat zou leuk zijn Weet je, vind het prima als iemand een rotdag heeft. Vind het ook prima als die rotdag 7 dagen per week voorkomt, 23 uur per dag. Zou alleen fijn zijn als die iemand het niet nodig vind om MIJN DAG constant te verknallen! Oi, lighten up! See the sunshine for once!! dus dan heb je elke dag 1 uur geen rot dag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 03, 2010 12:41 pm
Dashinator kittyocean ^ dat zou leuk zijn Weet je, vind het prima als iemand een rotdag heeft. Vind het ook prima als die rotdag 7 dagen per week voorkomt, 23 uur per dag. Zou alleen fijn zijn als die iemand het niet nodig vind om MIJN DAG constant te verknallen! Oi, lighten up! See the sunshine for once!! dus dan heb je elke dag 1 uur geen rot dag? Rekenen we hierin ook 7/8 uur slaap?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 03, 2010 1:00 pm
SoundBlast Dashinator kittyocean ^ dat zou leuk zijn Weet je, vind het prima als iemand een rotdag heeft. Vind het ook prima als die rotdag 7 dagen per week voorkomt, 23 uur per dag. Zou alleen fijn zijn als die iemand het niet nodig vind om MIJN DAG constant te verknallen! Oi, lighten up! See the sunshine for once!! dus dan heb je elke dag 1 uur geen rot dag? Rekenen we hierin ook 7/8 uur slaap? wie slaapt er nou in zijn/haar vakantie?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 03, 2010 1:08 pm
OMM: Welke vakantie?
ik moet nog tot eind juni, en mensen die werken hebben t gewoon amper
@kitty: ja ish altijd apart dat mensjes die down zijn iedereen daarin willen meesleuren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |