Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 499 500 501 502 503 504 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Elfinzu

PostPosted: Thu Dec 14, 2006 1:56 pm

heart 22:56
PostPosted: Thu Dec 14, 2006 2:44 pm

User Imageokey, nu weten we het wel ^_^;

Love the spirit, Merry Christmas

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

QYDrop

PostPosted: Thu Dec 14, 2006 2:45 pm

Darlaa
okey, nu weten we het wel ^_^;

helemaal mee eens ik vind dat het nu wel tijd is dat we op houden met die tijd ..... sweatdrop euh naja je snapt hem over naar iets ander
PostPosted: Thu Dec 14, 2006 10:38 pm

Vandaag mijn diplomauitreiking, dus ben ik niet echt online verder vandaag XD

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Fri Dec 15, 2006 1:22 am

kittyocean
Vandaag mijn diplomauitreiking, dus ben ik niet echt online verder vandaag XD

ow maar das niet zo erg als je je diploma maar haalt

Veel plezier mrgreen
PostPosted: Fri Dec 15, 2006 8:18 am

Wie is we?
En in de chatterbox mag je toch typen wat je wilt? stare

heart 17:19

Elfinzu

Digipyro

PostPosted: Fri Dec 15, 2006 8:34 am

Elfinzu
Wie is we?

ja, maar waarom zou je onnodig mensen irriteren/vervelen ?
dat is net zoiets als dat ik naast je ga staan en 100.000 hoi ga zeggen en er niet mee ophou. Volgens de wet mag het maar reken maar dat een ander het erg vervelend kan vinden.
PostPosted: Fri Dec 15, 2006 8:37 am

Eastvane
Elfinzu
Wie is we?

ja, maar waarom zou je onnodig mensen irriteren/vervelen ?
dat is net zoiets als dat ik naast je ga staan en 100.000 hoi ga zeggen en er niet mee ophou. Volgens de wet mag het maar reken maar dat een ander het erg vervelend kan vinden.
User Image
hoihoihoihoihohihoihoihoihoihoihoihoihoihohihoihoihoihoihoihoihoihoihohihoihoihoihoi
hoihoihoihoihohihoihoihoihoihoihoihoihoihohihoihoihoihoihoihoihoihoihohihoihoihoihoi
hoihoihoihoihohihoihoihoihoihoihoihoihoihohihoihoihoihoihoihoihoihoihohihoih.....

Love the spirit, Merry Christmas

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Fri Dec 15, 2006 10:23 am

xD ik ben die prijs niet vergeten en ik zat inderdaad aan een hele mooie sealed te denken xD

tot 31 dec neem ik data en tijden aan :3
PostPosted: Fri Dec 15, 2006 10:23 am

lol darlaa biggrin
nou als je het irritieert kij keerst naar de avi naam zie je elfinzu dan heof je niet naar de post te kijken biggrin

Elfinzu

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Dec 15, 2006 11:15 am

Of we proberen ons er gewoon niet druk om te maken! biggrin

Mmm.... bij de diploma uitreiking.... werd dus altijd wat van de student gezegd. Wat zeggen ze over mij? "Zwemjuf was je al..." .... Daar heb ik een werkstuk over gemaakt in de 2e!! gonk Ik heb 4 jaar de ICT sectie zitten stalken en dan gaan ze een simpel werkstukje als leidraad gebruiken?!

Al dat stalken voor niets geweest...... crying
PostPosted: Sat Dec 16, 2006 6:47 am

he vet die nieuwe event items =). je kan ze allebei krijgen door op back te klikken en dan de andere partij te kiezen razz . ik ben n resistance alien. oftewel een dubbel spion. wie ik nou trouw ben weet ik ook nie maar ik weet wel dat ik m e ava tof vind smile . p.s ik wil me naam veranderen naar digipyro iemand een idee waar dat kan ?

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Dec 16, 2006 11:49 am

Cool =D

En ik ben geen van beide kanten XD ik ga ZELF de wereld overnemen.... okay, met jullie hulp XD
PostPosted: Sat Dec 16, 2006 12:09 pm

kittyocean
Cool =D

En ik ben geen van beide kanten XD ik ga ZELF de wereld overnemen.... okay, met jullie hulp XD

lol een nederlandse 3e wereld oorlog waarbij ipv duitsland nederland een keertje de bad guy is... hahaha als dat gebeurd eet ik me schoenen op en kan ik vliegen XD. Als het al gebeurd komen we niet verder dan belgie Xd. waarom ?? omdat we de andere talen niet spreken XD.

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Dec 16, 2006 12:18 pm

Nederlanders passen zich snel aan =S Wij waren ook één van de eerste landen die het nut van het leren van een tweede taal zagen! Kijk maar eens naar de gouden eeuw!!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 499 500 501 502 503 504 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games