|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 7:47 am
FrodoLouLou um.....ritar en teckning som jag funderar på om jag ska låta den vara med i tecknartävlingen eller vad det nu är på J-Cult 3nodding Okejj! s**t va sugen man blev på o rita nu! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 7:48 am
Silence_P FrodoLouLou um.....ritar en teckning som jag funderar på om jag ska låta den vara med i tecknartävlingen eller vad det nu är på J-Cult 3nodding Okejj! s**t va sugen man blev på o rita nu! stressed blaugh rita då...så måste jag seeeeeee whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 7:50 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou um.....ritar en teckning som jag funderar på om jag ska låta den vara med i tecknartävlingen eller vad det nu är på J-Cult 3nodding Okejj! s**t va sugen man blev på o rita nu! stressed blaugh rita då...så måste jag seeeeeee whee xp Men jag vet inte vad jag ska rita! Nåt inom graffiti iaf. Men vet inte vad jag ska skriva! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 7:52 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou um.....ritar en teckning som jag funderar på om jag ska låta den vara med i tecknartävlingen eller vad det nu är på J-Cult 3nodding Okejj! s**t va sugen man blev på o rita nu! stressed blaugh rita då...så måste jag seeeeeee whee xp Men jag vet inte vad jag ska rita! Nåt inom graffiti iaf. Men vet inte vad jag ska skriva! sweatdrop hmm....inte jag heller ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 7:53 am
FrodoLouLou hmm....inte jag heller ._. Hmm! *Tänker*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 7:53 am
Silence_P FrodoLouLou hmm....inte jag heller ._. Hmm! *Tänker* *fundrar också*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 7:56 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou hmm....inte jag heller ._. Hmm! *Tänker* *fundrar också* *Studsar en Studsboll*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 7:57 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou hmm....inte jag heller ._. Hmm! *Tänker* *fundrar också* *Studsar en Studsboll* *tar betäckning* >.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:00 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou hmm....inte jag heller ._. Hmm! *Tänker* *fundrar också* *Studsar en Studsboll* *tar betäckning* >.o xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:00 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou hmm....inte jag heller ._. Hmm! *Tänker* *fundrar också* *Studsar en Studsboll* *tar betäckning* >.o xd Kan jag komma fram nu? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:01 am
FrodoLouLou Kan jag komma fram nu? gonk *Tittar på Studsbollen* Ja de kan du! Den här är helt ofarlig! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:02 am
Silence_P FrodoLouLou Kan jag komma fram nu? gonk *Tittar på Studsbollen* Ja de kan du! Den här är helt ofarlig! xd *smyger fram och gömmer mig bakom dina vingar* ninja Man kan inte vara försiktig nog...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:04 am
Silence_P FrodoLouLou Kan jag komma fram nu? gonk *Tittar på Studsbollen* Ja de kan du! Den här är helt ofarlig! xd Vi ska graffa Carpe Diem på på en vägg..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:04 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Kan jag komma fram nu? gonk *Tittar på Studsbollen* Ja de kan du! Den här är helt ofarlig! xd *smyger fram och gömmer mig bakom dina vingar* ninja Man kan inte vara försiktig nog... *Börjar flaxa med vingarna o flyger sakta uppåt* gonk xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:05 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Kan jag komma fram nu? gonk *Tittar på Studsbollen* Ja de kan du! Den här är helt ofarlig! xd *smyger fram och gömmer mig bakom dina vingar* ninja Man kan inte vara försiktig nog... *Börjar flaxa med vingarna o flyger sakta uppåt* gonk xd IIk >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|