|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 10:13 am
Dat zou fijn zijn XD
Misschien zet ik de mailtjes naar het bedrijf uiteindelijk wel hier neer (namen verwijderd uiteraard), dan kunnen jullie je mening geven of ik voor het bedrijf moet gaan ja of nee.
Een normale schrijver krijgt 10% per verkocht boek. In NL ten minste, omdat er weinig mensen wonen en er dus een redelijk kleine afzetmarkt is. Via de site krijg ik 8%, maar mijn boek is wel wereldwijd te krijgen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 7:37 am
Ik weet niet hoe goed een engelstalig boek verkoopt in Nl, maar volgens mij maak je meer winst als hij wereldwijd gaat ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 8:09 am
Dit boek kan je ook in het Buitenland bestellen smile Ik ga uiteraard voor een Uitgeverij waar mijn engelstalige vrienden ook bij kunnen! blaugh Als het goed is, is het een beetje ook een wereldwijd bedrijf.............
Zover ik begreep.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 11, 2006 1:26 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 11, 2006 1:29 am
Geef AUB je mening over het mailtje; hoe komt dit bedrijf bij jou over? Vind je dat ik er voor moet gaan?
Ook misschien handig om te weten: Als het daadwerkelijk wordt uitgegeven, dan worden alle hoofdstukken verwijderd, maar de discussie en reacties posts blijven bestaan smile Want als het boek is uitgegeven kan er nog steeds over gediscusseerd worden. Dit kan gerust per hoofdstuk, maar ook gewoon als algemeen.
Ik neem aan dat het logisch is waarom de hoofdstukken dan worden verwijderd, toch?
Maar misschien kan ik wel een paar Deel 2 hoofdstukken als preview dan plaatsen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 12, 2006 9:43 am
Volgens mij vinden ze je heel lastig xD met al die vragen.
Maar ze klinken wel maar al te enthousiast om jou je script op te laten sturen. Ik weet even niet wat ik er van moet denken. *heb knallende koppijn sweatdrop * Dus ik denk dat ik morgen nog een keer reageer of deze post even edit ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 12, 2006 10:18 am
Zakou Nenharma Volgens mij vinden ze je heel lastig xD met al die vragen.
Maar ze klinken wel maar al te enthousiast om jou je script op te laten sturen. Ik weet even niet wat ik er van moet denken. *heb knallende koppijn sweatdrop * Dus ik denk dat ik morgen nog een keer reageer of deze post even edit ^_^ Dat zou fijn zijn smile Ja, ze klinken inderdaad al enthousiast! En ze weten er nog niets van!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 10:57 am
Ze klinken inderdaad enthousiast, bijna te zou ik zeggen. Maar verder klinkt het allemaal erg goed. EN ik wil niet lullig zijn, maar heb je nou echt al eerder zo'n positieve reactie gehoord van andere uitgeverijen? Is de kans groot dat iemand anderes het wil uitgeven binnen nu en 2 jaar? ZO nee, why not give it a shot? Zonder risico's geen leven wink
Je vragen zijn goed. Dat is juist goed om te doen ook, exclaim ! die mails moet je allemaal erg goed bewaren! exclaim Vraag zoveel als je maar k**t. Doe niet alsof je van hun afhankelijk bent voor het uitgeven. Kijk erg goe dnaar je rechten die vraag over 8% is b.v. belangrijk. en wat ze met niet-goedgekeurde dingen doen ook.
SUCCES heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 12:17 pm
De meeste uitgeverijen hebben mijn mailtje met vragen niet eens beantwoord; en alleen uitgeverij kluitman wilde het lezen. De rest reageerde niet of antwoordde meteen dat ze het niets vonden.
Ik wil hier niet hals over kop ingaan; daarom vraag ik jullie ook om advies smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 15, 2006 6:59 am
kittyocean De meeste uitgeverijen hebben mijn mailtje met vragen niet eens beantwoord; en alleen uitgeverij kluitman wilde het lezen. De rest reageerde niet of antwoordde meteen dat ze het niets vonden. Ik wil hier niet hals over kop ingaan; daarom vraag ik jullie ook om advies smile Nou eerst maar weer antwoord afwachten dus van hun. Je andere verhalen van Revolution kids is ook leuk biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 15, 2006 8:19 am
Nou, Ice-kit, je haalt de woorden uit mijn mond ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 15, 2006 11:00 am
Bedoel je Revolution High School, of de special over de Revolution Kids? XD Wel bedankt hoor!!!
Ik ga nu dingen op orde maken voor mijn afstuderen, en verbeteren van boek 1.
Ik heb ten minste de looks (gezicht) van de jongens rond, dus moet ik de laatste 5 tekeningen ook kunnen maken.
Oh ja, en ik heb een tekening gemaakt genaamd The Wedding of Naraku, maar hij moet nog afgemaakt worden. Het is wel een gigantische spoiler, dat wel, omdat het best eens voor kan komen dat dit pas in boek 4 aan de orde komt XD
Maar als je boek 3 leest, dan zul je de volgende woorden wel begrijpen: I feel a problem coming up.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 15, 2006 11:55 am
weer die woorden stare
xD ooit weet ik wat je er precies mee bedoelt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:43 pm
Geen zorgen. Zodra je zijn naam leest, dan weet je het meteen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 4:52 am
ja ik bedoelde in eerste instantie niet de special maar High School.
Is er al wat bekent verder?? Ik ben heel nieuwsgierig. Hebben ze al geantwoord?
Lukt afstuderen een beetje?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|