Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
5 Kirjainta: A-N-I-M-E Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 48 49 50 51 52 53 ... 59 60 61 62 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

=^_^=
  Häh?
View Results

wic

Brutal Witch

PostPosted: Wed Mar 21, 2007 2:50 am

Liftrasir
Keskiviikon (tai hyvin varhaisen torstain) FMA -uusintaa ei taideta paljoa mainostaa, vai? confused

tulee vaan niin saakelin kohtuuttoman myöhään... ainakin minulle. ja vielä keskellä viikkoa. pitää sitä jaksaa opiskellakin. (ei saa enää nukkua koulussa, ei saa enää nukkua koulussa....) xp
PostPosted: Thu Mar 29, 2007 10:20 am

...ja minä kun jo luulin etten pidä mechasta. nyt kiinnostuin Eureka 7 nimisestä sarjasta, katsoin kolme ekaa jaksoa ja olin varsin mieltynyt. aivan loistava piirros jäljeltään ja taistelut kuvattu kauniisti. jaksot eivät ole tylsiä vaan menoa piisaa. se on aina hyvä juttu. alkutunnari "Days" on myös iskevä. Kohtauksessa, missä lentäviä taistelualuksia esiteltiin, piti vain huokaista: "Onpa kauniita laivoja..." ("ilmakalatkin" olivat hyvä idea!) ^___^ sarja on 50 jaksoa pitkä, mutta koska musiikki ja piirrosjälki ovat hyviä ja tarina ihan mielenkiintoinen, ajattelin katsoa. löytyihän minullekin jotain hyvää (taas pitkästä aikaa.)

wic

Brutal Witch

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100
PostPosted: Thu Mar 29, 2007 10:25 am

Minäkin olen kuullut siitä sarjasta, ei ole vaan vielä ollut aikaa ladata sitä mistään. Sen verran pidän teknisistä jutuista että voisi iskeäkin. Vois varmaan ladata Fate/Stay Nightin jälkeen.
P.S. Android Damage Prosthetics! Loistava valinta! xD <3
PostPosted: Fri Mar 30, 2007 4:40 am

Mecha on kaveri, joo.
En kyllä saa itseäni Gundamin kimppuun millään (en edes tiedä mistä aloittaa, jotkut kehuu Wingiä ja jotkut ei suvaitse muuta kuin Seediä...), mutta ne Blippossa myytävät pienoismallit ovat vaan niin hemmetin hienoja gonk Tui tui tui pikkupikku mecha, ushibuu ushibuu~! heart

...minut on aivopesty! gonk

Njaa. Detonator Orgun on silti tähän mennessä paras näkemäni mechapläjäys...

Liffy Glitter

YamiEiji

PostPosted: Sun Apr 01, 2007 11:54 am

Carmen LaVihta
YamiEiji
Itsekkin toivon että Naruto ja Hinata menisivät yhteen mutta olen varman että se PIIP PIIP Sakura tunkee itsensä Narutolle... hitto stare
Minusta Naruto on huippu sarja mutta jotenkin tämä "Naruto Shippuuden" jossa sankarimme ovat vanhempia alkoi TOSII tylsästi ja näyttää jatkuvan vain... stare

Just tutustuin itsekin ko. sarjaan...enkä ole vielä kovin hyvää mielikuvaa pystynyt muodostamaan.Ainoastaan Gaara yllätti positiivisesti. blaugh heart
Vai Gaara wink ,no hän kuuluu lempi hahmoihini 3nodding
PostPosted: Sun Apr 08, 2007 1:48 pm

Taas on uuden animesadon aika... Claymore oli ainakin mahdottoman nätti, juonesta en osaa oikein sanoa.

Heroic Age saattaa olla jostain kotoisin. Ainakin se poika on söpö. Prinsessa on liian tyypillisen oloinen...

Eathlinn
Crew

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Apr 09, 2007 12:17 pm

Tylsyyden puuskassa menin ihmetteleen animemusavideoita AnimeMusicVideos.orgiin ja yksi video saikin minut haeskelemaan ennestään itselleni tuntemattomia animenimikkeitä. Midori no Hibi on ihan jees parin jakson jälkeen. Ja Magikanoakin latailen,mutta en yhtään tiedä että millainen se sitten on... sweatdrop
PostPosted: Mon Apr 16, 2007 9:55 am

Mulle iski ihan hirmuinen Gravitation villitys kun kuulin että siitä on OAV jaksoja!Himpura,Liftrasir onks sulla ne jaksot ja oav vielä?saanko lainaan,jos edes kesällä olet kotona? sweatdrop

YamiEiji

Liffy Glitter

PostPosted: Thu Apr 19, 2007 6:06 am

YamiEiji
saanko lainaan,jos edes kesällä olet kotona? sweatdrop

Öäää... jjoo, kai ne jossain on (parempilaatuisina, yay). Mikä ettei. Ja on OAV -jakso (vai jaksot? kahdessa osassa kuitenkin), en tiedä missä, mutta kai nekin jostain putkahtavat. ...KUMAGORO BEAM!

*bang* Taaskaan innosta mikään. Tahtoo scifiä...
PostPosted: Thu Apr 19, 2007 6:16 am

olen aina vähän jälkijunassa ja aloin seuraamaan tässä jokin aika sitten prince of tennisiä. hahmot on mahtavia, pakko myöntää ja jaksoin innostua juonesta vaikkei aina olekaan kaikkein jännittävintä. vasta about 40 jaksoa katsottu...
nodame cantabile on kanssa ihana. <3

thoughtless`

wic

Brutal Witch

PostPosted: Thu Apr 19, 2007 7:12 am

Löysimpäs! Gokudo-kun Manyukista löysin viimein kaikki jaksot ja niitä olen sitten katsonut. Huippu. Tulee mieleen kaikki vanhat znes-roolipelit. ^___^ Niin paljon mukavia muistoja. Kun uusi anime alkaa tympiä, pitää katsoa vanhaa.
Devilman Ladyakin innostuin katsomaan. Pidin loppuvideosta....
PostPosted: Thu Apr 26, 2007 6:40 am

Liftrasir
YamiEiji
saanko lainaan,jos edes kesällä olet kotona? sweatdrop

Öäää... jjoo, kai ne jossain on (parempilaatuisina, yay). Mikä ettei. Ja on OAV -jakso (vai jaksot? kahdessa osassa kuitenkin), en tiedä missä, mutta kai nekin jostain putkahtavat. ...KUMAGORO BEAM!

*bang* Taaskaan innosta mikään. Tahtoo scifiä...
Oi toi oli ihana kuulla jos vain sit löydät ne jaksot + oav jostain..Olivatpa kaikki törkeitä kun eivät kertoneet mulle aikaisemmin että sellaisia oav jaksojakin on murrr..Sattuisiko sulla olemaan myös noi Yami No Matsuei jaksot kaikki? haluis nekin katsoa.... 3nodding

YamiEiji

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Apr 30, 2007 9:39 am

YamiEiji
Sattuisiko sulla olemaan myös noi Yami No Matsuei jaksot kaikki? haluis nekin katsoa.... 3nodding

Nekin saattaa ehkä vahingossa löytyä rofl
Pitää kattoa kunhan saan nuo muuttopuuhat pois alta, silloin löytyy aina kaikkea jännää.
PostPosted: Wed May 02, 2007 9:14 am

Liftrasir
YamiEiji
Sattuisiko sulla olemaan myös noi Yami No Matsuei jaksot kaikki? haluis nekin katsoa.... 3nodding

Nekin saattaa ehkä vahingossa löytyä rofl
Pitää kattoa kunhan saan nuo muuttopuuhat pois alta, silloin löytyy aina kaikkea jännää.
Ooo toivottavasti,odottolee innolla mrgreen kyseistä sarjaa kun on mahdoton löytää netistä stare Jokos sie muutat pois sieltä kotoas vai?Ja löytyyköhän sieltä laatikon kätköistä myös luurankoja iik!

YamiEiji

wic

Brutal Witch

PostPosted: Thu May 03, 2007 11:56 pm

khhh.. minulla alkoi taas poikarakkauden katselu -kausi. ^__^ halu nähdä kaikki mitä en ole vielä nähnyt. vastaan tietysti tuli naurettavan surkeita sekä hyviä teoksia... esim. Kizunalle nauroin: "ei tällaista ole voitu tehdä." on se vain niin hauskaa kun ihmisiä vakoillaan lihavan mummon takaa tai sanomalahden, johon on tehty reiät silmiä varten. Haro wo daiteita oli tavallaan ihan hyvä. hahmot olivat mukavan "tasaiset" (uke ei ollut pikkuinen, eikä tyttömäinen) sisältöä olisi silti voinut olla enemmän, mutta eipä parin ova jakson aikana ehdikkään paljoa...
uutta shounen-aita ja yaoita ilmestyy taas aika tiuhaan tahtiin ja niitä on tullut katseltua. Winter Cicada: ensin luulin että se olisi tylsä historiallisuutensa vuoksi, mutta tykkäsin siitä kun katsoin. odottelen innolla että viimeinen jakso tulisi nettilevitykseen.
Boku no Pico: "jee! löytyihän sitä oikeaa shotaa!" yliannostukseen asti. ^__^ yksin kertainen idea: haluan kesäneidon >en saa... otan pikkupojan ja puen sen tytöksi ja niin se homma käy. sweatdrop ja onko se sitten katsomisen arvoinen? jokaisella on oma mielipiteensä...
Saint Beast: Kouin Jojishi Tenshitan (en muistanut nimeä ulkoa kopioimatta): aluksi pelotti, että olisi yhtä huono, mitä Angel's Feather. tämä on ihan kiva sarja, tosin pikkuisen ärsytti päähenkilön ruumiinrakenna sekä naurutapa. en todellalakaan tiedä miksi! ehkä se vain ei ole minun tyyppiäni, kheh. ihan katsottavalta sarjalta kuitenkin kolmen eka jakson perusteella vaikutti, joten mikäs siinä.
Ogane ga nai/ No Money: varsin huonolla maulla toteutettu, piirros- ja animaatiojälki eivät myöskään oikein miellyttäneet. mutta eiköhän tämä mene cd-levyille kylkiäisinä. pirate
Close the Last Door: en ole vielä ehtinyt katsomaan. maaaah! haluan kotiin lataamaan! crying
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 48 49 50 51 52 53 ... 59 60 61 62 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games