|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 1:49 pm
ButtonFly kiek ButtonFly kiek wist je dat gemiddeld 2 spinnen per maand eet in je slaap? althans... heb ik gehoord. 5 in je leven, en ik slaap met m'n mond dicht xd . voor zover dat ik weet.... slaap ik met mond open en met geluid >,< *ashamed* Mijn nicht zingt liedjes in haar slaap. Had ik ook een keer, ging ik bij iemand slapen, werd ik wakker omdat ze in haar slaap tegen me zat te praten. Zij sliep dus nog, dus wij een heel gesprek voeren. Ik: 'Was gezellig he, vannacht' Vriendin: 'Wat?' Ik: 'Dat gesprek?' Vriendin: 'Gesprek?' Moeder van vriendin: 'Ze zal wel weer in haar slapen hebben gepraat!' ohw cool!! het schijnt dat je op dat soort moment alles van iemand kan vragen..!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 1:56 pm
kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek wist je dat gemiddeld 2 spinnen per maand eet in je slaap? althans... heb ik gehoord. 5 in je leven, en ik slaap met m'n mond dicht xd . voor zover dat ik weet.... slaap ik met mond open en met geluid >,< *ashamed* Mijn nicht zingt liedjes in haar slaap. Had ik ook een keer, ging ik bij iemand slapen, werd ik wakker omdat ze in haar slaap tegen me zat te praten. Zij sliep dus nog, dus wij een heel gesprek voeren. Ik: 'Was gezellig he, vannacht' Vriendin: 'Wat?' Ik: 'Dat gesprek?' Vriendin: 'Gesprek?' Moeder van vriendin: 'Ze zal wel weer in haar slapen hebben gepraat!' ohw cool!! het schijnt dat je op dat soort moment alles van iemand kan vragen..! Was wel raar, ze vroeg soms hele rare dingen, dan dacht ik 'Ben je wel helemaal lekker? Ben je uberhaupt wel wakker?' En dan zei ze weer iets, dan dacht ik weer, 'Zoiets verzin je alleen als je wakker bent'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 1:34 am
ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek wist je dat gemiddeld 2 spinnen per maand eet in je slaap? althans... heb ik gehoord. 5 in je leven, en ik slaap met m'n mond dicht xd . voor zover dat ik weet.... slaap ik met mond open en met geluid >,< *ashamed* Mijn nicht zingt liedjes in haar slaap. Had ik ook een keer, ging ik bij iemand slapen, werd ik wakker omdat ze in haar slaap tegen me zat te praten. Zij sliep dus nog, dus wij een heel gesprek voeren. Ik: 'Was gezellig he, vannacht' Vriendin: 'Wat?' Ik: 'Dat gesprek?' Vriendin: 'Gesprek?' Moeder van vriendin: 'Ze zal wel weer in haar slapen hebben gepraat!' ohw cool!! het schijnt dat je op dat soort moment alles van iemand kan vragen..! Was wel raar, ze vroeg soms hele rare dingen, dan dacht ik 'Ben je wel helemaal lekker? Ben je uberhaupt wel wakker?' En dan zei ze weer iets, dan dacht ik weer, 'Zoiets verzin je alleen als je wakker bent'whaha.. wat een antwoord!! Hij s wel goed smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 10:40 am
kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek wist je dat gemiddeld 2 spinnen per maand eet in je slaap? althans... heb ik gehoord. 5 in je leven, en ik slaap met m'n mond dicht xd . voor zover dat ik weet.... slaap ik met mond open en met geluid >,< *ashamed* Mijn nicht zingt liedjes in haar slaap. Had ik ook een keer, ging ik bij iemand slapen, werd ik wakker omdat ze in haar slaap tegen me zat te praten. Zij sliep dus nog, dus wij een heel gesprek voeren. Ik: 'Was gezellig he, vannacht' Vriendin: 'Wat?' Ik: 'Dat gesprek?' Vriendin: 'Gesprek?' Moeder van vriendin: 'Ze zal wel weer in haar slapen hebben gepraat!' ohw cool!! het schijnt dat je op dat soort moment alles van iemand kan vragen..! Was wel raar, ze vroeg soms hele rare dingen, dan dacht ik 'Ben je wel helemaal lekker? Ben je uberhaupt wel wakker?' En dan zei ze weer iets, dan dacht ik weer, 'Zoiets verzin je alleen als je wakker bent'whaha.. wat een antwoord!! Hij s wel goed smile mijn moeder slaapt altijd al heel vroeg op de bank. En vroeger ( als ik toen een beetje laat naar bed ging ) vond ik dat dus hardstikke eng! Dan hadden we ook van die gesprekjes: Ik zei: mama slaap je? Mam slaperig: huh.... wa ze... je? Ik beetje bang: Slaap je? mam: ja... Ikke zei: Ben je dan niet wakker? Mam: ja... Ikke helemaal bang razz Vaag confused En laatst hadden we nog een hele leuke. Me moeder lag te slapen. Ik en me vader keken tv. mam zegt: ( mijn vader heet George ) 'George ik kan er niet meer tegen.' Kei zielig ! me moeder moest bijna huilen. Werd ze even wakker. Me vader zei zo: Weet je wat je gedroomd hebt? Zei me moeder: Nee. Me vader zo: Wij wel!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 11:00 am
Jenske kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek wist je dat gemiddeld 2 spinnen per maand eet in je slaap? althans... heb ik gehoord. 5 in je leven, en ik slaap met m'n mond dicht xd . voor zover dat ik weet.... slaap ik met mond open en met geluid >,< *ashamed* Mijn nicht zingt liedjes in haar slaap. Had ik ook een keer, ging ik bij iemand slapen, werd ik wakker omdat ze in haar slaap tegen me zat te praten. Zij sliep dus nog, dus wij een heel gesprek voeren. Ik: 'Was gezellig he, vannacht' Vriendin: 'Wat?' Ik: 'Dat gesprek?' Vriendin: 'Gesprek?' Moeder van vriendin: 'Ze zal wel weer in haar slapen hebben gepraat!' ohw cool!! het schijnt dat je op dat soort moment alles van iemand kan vragen..! Was wel raar, ze vroeg soms hele rare dingen, dan dacht ik 'Ben je wel helemaal lekker? Ben je uberhaupt wel wakker?' En dan zei ze weer iets, dan dacht ik weer, 'Zoiets verzin je alleen als je wakker bent'whaha.. wat een antwoord!! Hij s wel goed smile mijn moeder slaapt altijd al heel vroeg op de bank. En vroeger ( als ik toen een beetje laat naar bed ging ) vond ik dat dus hardstikke eng! Dan hadden we ook van die gesprekjes: Ik zei: mama slaap je? Mam slaperig: huh.... wa ze... je? Ik beetje bang: Slaap je? mam: ja... Ikke zei: Ben je dan niet wakker? Mam: ja... Ikke helemaal bang razz Vaag confused En laatst hadden we nog een hele leuke. Me moeder lag te slapen. Ik en me vader keken tv. mam zegt: ( mijn vader heet George ) 'George ik kan er niet meer tegen.' Kei zielig ! me moeder moest bijna huilen. Werd ze even wakker. Me vader zei zo: Weet je wat je gedroomd hebt? Zei me moeder: Nee. Me vader zo: Wij wel! en heb je het vertelt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 11:05 am
bedroeft meer niet sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 11:22 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 11:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 3:02 am
Want bed. Stupid world. Stop talking *zzzzzz*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 3:03 am
on my mind: hmmm lekkere taart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 4:03 am
ik ben al een jaar bezig een manier te bedenken om gods fout recht te zetten....oftewel....het leraren probleem uit de wereld helpen..... ik kan naturlijk altijd ideen gebruiken 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 4:09 am
clair ik ben al een jaar bezig een manier te bedenken om gods fout recht te zetten....oftewel....het leraren probleem uit de wereld helpen..... ik kan naturlijk altijd ideen gebruiken 3nodding je kan euh...een bom op de school gooien!!! neej das gemeen euh....je kan ze weg pesten das ook nog eens leuk blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 4:35 am
Cassidy92 clair ik ben al een jaar bezig een manier te bedenken om gods fout recht te zetten....oftewel....het leraren probleem uit de wereld helpen..... ik kan naturlijk altijd ideen gebruiken 3nodding je kan euh...een bom op de school gooien!!! neej das gemeen euh....je kan ze weg pesten das ook nog eens leuk blaugh nee ik bedoel dan echt alle leraren op de hele wereld...op een na....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 7:55 am
NEE - ik ben niet onder de indruk van dreigementen - ik neem geen mods aan die ik pas een half uur ken - je mag geen spullen van me, ook niet om te lenen - je krijgt geen gold van me - ik heb geen spullen over - ik vertrouw je niet gelijk na 3 pm's (hoe aardig je ook klinkt) - ik ben niet dom
je zou toch denken dat mensen dat wel door zouden hebben, maar schijnbaar niet zeg XD
Jeetje, het lijkt wel of ik een bordje in mijn sig heb: 'U bored? Beg here!'. Mijn hemel zeg XD Hebben mensen geen fatsoen XD Ik heb vandaag al meer beg pm's gekregen dan heel maart april en mei bij elkaar! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 8:44 am
kittyocean NEE - ik ben niet onder de indruk van dreigementen - ik neem geen mods aan die ik pas een half uur ken - je mag geen spullen van me, ook niet om te lenen - je krijgt geen gold van me - ik heb geen spullen over - ik vertrouw je niet gelijk na 3 pm's (hoe aardig je ook klinkt) - ik ben niet dom je zou toch denken dat mensen dat wel door zouden hebben, maar schijnbaar niet zeg XD Jeetje, het lijkt wel of ik een bordje in mijn sig heb: 'U bored? Beg here!'. Mijn hemel zeg XD Hebben mensen geen fatsoen XD Ik heb vandaag al meer beg pm's gekregen dan heel maart april en mei bij elkaar! XD J A, je zou denken dat mensen meer fatsoen zouden hebben he. Ja, ik begrijp je. Op men vorige account maakte ik net hetzelfde mee. Gelukkig nu niet meer. Ik voel met je mee .........
GIMME GOLD
razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |