|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 5:17 am
+ Träffade Jeanette + engelska läraren är borta så vi slipper läxförhör
- Träffade Jeanette - Bildläraren är borta så vi har ingen Estetisk Orientering
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 6:33 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 9:35 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 9:38 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:10 am
+ Imorgon är det fredag. Då ska jag vara med han! heart + Det är superkul att göra Avatarer i det där prog. + Bara imorgon! Sen är det lov!! + Killarna på våran skola ska spela Fotbolls DM Final imorgon.. Man får skippa lektioner och kolla på dom ist.
+/- imorgon ska jag stå inför hela skolan (Dock uppdelade i 3) och prata.. Kul men läskigt.
- Jag är ensam och har jätte tråkigt. - Ingen läser väll detta?! - Längtar till J-cult. - Vill sova men orkar inte XD - Allt är bajs känns det som! - Fatta va lång -listan blev.. Inte bra! - Irriterad på??!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:13 am
- Hade en knäpp dröm om en spindel som ritade på min rygg gonk xp - Mitt godis är slut! ;-; - Sakna Jazz! crying - Proov.. -___- Usch, Kommer gå åt skogen - Har ont sweatdrop
+ Jag ska träffa Jazz snart! whee *Skutta runt av lycka* + Fredag imorrn.. Men den kommer jag ju inte få njuta av, direkt.. ._. + .. Nasse! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:14 am
+ Jag fick MVG på medicinprovet - Mens
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:24 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:29 am
+/- Yami no Matsuei 1 och Gravitation 4! w00t. whee ..Nu ska man bara sitta och vänta på att dom ska komma med posten o.o;;
- Åt inte nån riktigt mat idag.. x.+ Fast~ iofs så är mackor ganska gott. - Behöver en större hårddisk.. D: - Hatar skolan. (I'm -soo- hardcore xPP)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:31 am
- Vissa personer blir sura på mig och ogillar mig för att jag inte sitter vid datorn så mycket när jag är sjuk. -___-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:36 am
+ är glad - mina kompisar sa att dom skulle reta mig bara för att jag sa att noshörningar är vanligare än enhörningar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 2:24 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:17 pm
stressed
- Jag kunde inte sova mer. Vaknade av ont i örat. gonk - Fick just ännu mer lust att lägga mina pengar på pass och id-kort istället för j-cult. sweatdrop
+ Ska lägga mig i soffan och titta på Gackt. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|