Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Ylakerran Peliluola // Puhetta peleista ja pelaamisesta Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 48 49 50 51 52 53 54 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Taxet
Crew

PostPosted: Thu Sep 11, 2008 4:19 pm

Okei nyt on pakko taas rajottaa pelaamista... Oikein ankarastikkin vielä, etten sanoisi.

Tänään meinasin jo töistäkin myöhästyä kun hieman innostuin taas tuon wowin kanssa. Ei siinä toki muuten mitään, mutta en tahdo yhden pelin takia myöhästyä ja menettää rahaa siinä. Ei se NIIN hyvä kuitenkaan ole. surprised

Mutta tosiaan. Jos ihan totta puhutaan, niin ei se kyllä kovin paska sitten olekkaan kun siihen sisään pääsee... Siitä olen sangen yllättynyt, että huomaan itse jopa nauttivani siitä sangen paljon aina välillä. Mukava kun on taas peli joka moisella tavalla innostaa pitkästä aikaa.

Mutta tosiaan... Silti sitä pelaamista täytyy rajoittaa... TÄYTYY! gonk
PostPosted: Fri Sep 12, 2008 5:00 am

Pikku-Timppa
...no nyt minä menin ja ostin sen perkeleen wowin omaksi.

Pelottavinta koko hommassa on se että se ei olekkaan niin huono kuin mitä luulin... gonk
No juu en ole pelannut sitä mutta käsitys on, että se on ihan hyvä peli. Koukuttaa ilmeisesti hyvin helposti.

Yralda

Taxet
Crew

PostPosted: Sat Sep 13, 2008 2:54 pm

Yralda
Pikku-Timppa
...no nyt minä menin ja ostin sen perkeleen wowin omaksi.

Pelottavinta koko hommassa on se että se ei olekkaan niin huono kuin mitä luulin... gonk
No juu en ole pelannut sitä mutta käsitys on, että se on ihan hyvä peli. Koukuttaa ilmeisesti hyvin helposti.

Kuvittele, että yhdistäisi heroiinin, kokaiinin ja amfetamiinin yhdeksi huumeeksi, niin sinulla on aine joka on yhtä koukuttava kuin wow...

Mutta ei se mitään. Onneksi käyn töissä niin se rajoittaa jonkin verran pelaamista. 3nodding
PostPosted: Mon Oct 13, 2008 12:36 pm

Noh... Edes niinkään koukuttavat asiat kuin wow eivät saa minun adhd mielenkiintoa pysymään muutamaa viikkoa pitempään, ilmeisesti.

Ostin nimittäin ihan vain huvikseni Final Fantasy XII tuossa muutama päivä sitten. Pelannut nyt sitä sitten.

Ihan metka peli se... Vaikka juoni tuntuukin jotenkin tyhjältä ja laimealta.

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Oct 15, 2008 8:22 am

FFXII'ssä on se hyvä puoli että kunhan sitä on tarpeeksi hutkinut niin ne voi jättää itse kouluttelemaan itseään/hutkimaan jotain pomovastusta ja mennä itse vaikka laittamaan ruokaa.

Minä yritän innostaa itseäni pelaamaan vanhoja pelejä ja samalla haeskella jotain joilla voisi lähteä hieromaan kauppaa. Tahtoisikohan GameStop ikivanhoja tietokonepelejäni joita nykyiset tietokoneeni eivät suostu enää pyörittämään... Exhumed, anyone?

Ja nyt itken verta ja pask--taijotain, en saa The Witcherin päivitystä asennettua rofl No, vielä on pari kikkaa joita en ole kokeillut...
PostPosted: Wed Oct 15, 2008 8:24 am

Pikku-Timppa
Noh... Edes niinkään koukuttavat asiat kuin wow eivät saa minun adhd mielenkiintoa pysymään muutamaa viikkoa pitempään, ilmeisesti.

Ostin nimittäin ihan vain huvikseni Final Fantasy XII tuossa muutama päivä sitten. Pelannut nyt sitä sitten.

Ihan metka peli se... Vaikka juoni tuntuukin jotenkin tyhjältä ja laimealta.
Katselin vierestä kun sisko ja veli pelasi, mutta en oikein pitänyt siitä. Kyllä se kuitenkin kymppiä paremmalta vaikutti. En tiedä miksi, mutta en vain voi sietää kymppiä. Kaikki ne värit, ääninäyttely, hahmot ja juoni vain aiheuttaa puistatusta.
Kahessatoista on tietysti Balthier joka on +9999p 3nodding

Yralda

Taxet
Crew

PostPosted: Wed Oct 29, 2008 12:12 pm

Ostin tosiaan tässä muuan viikko sitten Metal Gear Solid 3: Snake Eaterin Game Stopista käytettynä. surprised

Mahtava peli!!

Sen seurauksena latasin koneelle myös alkuperäisen Metal Gear Solidin tietokoneelle ja sitä nyt tahkonnut nostalgia höyryissä. surprised
PostPosted: Fri Oct 31, 2008 6:41 pm

...no, mitä mieltä zOMGista?
Minulla on hauskaa, uusi ajantappotapa. Mutta aika varmaan kyllästyn hyvin nopeaa. Jne.

Puolen vuoden tauko Pokémonissa, ja taas se alkaa. Tässä tarvitsee kohta toisen DS'n jotta voi pelata itseään vastaan... rolleyes

Nmfgh. Uusipelitännehetinyt. Joko valitin etten saa The Witcheriä päivitettyä? Jo taisin... no, en onnistu vieläkään.

Star Ocean 1 PSP'lle ilmeisesti löytyy jo, paineet sen laitteen ostoon kasvavat koko ajan...

Liffy Glitter

Taxet
Crew

PostPosted: Sun Nov 02, 2008 9:30 am

zOMG... se on muuten ihan metka, mutta en arvosta sitä lagauksen määrää.

Jos aion mörppejä harrastaa, maksan siitä mielummin kuukausimaksua ja saan laadukkaita servereitä, kun taas sitten pelaan ilmaiseksi ja kärsin armottomasta kurasta.

Ei nappaa ei.
PostPosted: Fri Nov 07, 2008 4:02 am

Toivottavasti saavat lagihomman pian kuntoon, alkoi minuakin jo nyppiä...

Ostettiin puokkiin Star Wars: The Force Unleashed.
Kaanonista viis, reaktio oli "WHEEEEEEEEE--!!!".
Ja nyt kuulen valomiekkaääniä jo unissanikin :/

Liffy Glitter

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Nov 11, 2008 8:47 am

Tupla onnistuminen!

Sain vahingossa (huom. ihan oikeasti vahingossa) faijan ostamaan minulle uuden television hd-valmiuksilla ja nyt laskin että saan Xbox360 pistettyä tilaukseen jo perjantaina! Verkkokauppa.comista tietenkin, kun sieltä saa sen jännän paketin mihin tulee Gears of War 2 messii.

Pääsen vihdoinkin päivittämään peliarsenaaliani hieman uudemmilla tuotoksilla. whee
PostPosted: Wed Nov 12, 2008 8:36 am

Rock Star houkuttelee säädyttömästi. Taitaa mennä jouluhankinnaksi, kun se oli liian hauska peli taannoisilla synttärijuhlilla.

Mitä tulee wowiin, pidän hiluna rintapielessä mainintaa, että kokeilin enkä koukuttunut. Oikeastaan olin aika pettynyt. Koko pelin parasta antia oli trollien hahmodesign ja.. niin. Siinä se melkeen. Toistaa itseään pahasti. Ehkä se on koukuttavaa, mutta otin ja omalta osaltani todistin että omalla tahdolla on aika paljon tekemistä asian kanssa. mrgreen (Ja jotta voin tällä tavoin sanoa 'ähäs' foorumeilla aina tilaisuuden tullen)

Schutzhund

5,450 Points
  • Brandisher 100
  • Money Never Sleeps 200
  • Tycoon 200

Taxet
Crew

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 5:17 am

Uusi televisio ja Xbox360.

Nyt löytyy taas syy elää.

Noi pelit mitä tossa mukana tuli (Lego Indiana Jones ja Kung Fu Panda) on aika kökköjä (vaikkakin pakko myöntää, lisenssipeliksi Kung Fu Panda on ihan ookoo) joten on aika ottaa rahaa käteen ja aloittaa niiden oikeiden pelien metsästys *krhmfallout3fable2masseffectdeadrisingkrhm*

Rahaa tuli, nyt se menee. Sääli että mulla on töitä viikonloppuna.
PostPosted: Fri Nov 14, 2008 12:29 pm

Ai niin ja P.S...

Ostin Mass Effectin töistä päästyäni.

*kuolaa* eek

Taxet
Crew

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Nov 18, 2008 6:23 am

Noniin. Nyt olen pelannut Mass Effectin läpi, joten annan tässä virallisen arvioni.

Mass Effect on BioWaren (Knights of the Old Republic) kehittämä avaruusroolipeli, jossa pääsee astumaan John Shepardin saappaisiin. Pelin aikana ei voi olla ajattelematta sitä tosiasiaa miten se muistuttaa hieman KotORia, mutta kuitenkin mitä edemmäs pelissä etenee, sen vähemmän raja haittaa, sillä kuitenkin, yhtäläisyyksistä huolimatta, kyseessä on täysin erilainen peli.

Pelin tarina on loppujen lopuksi melkoisen tuttua tavaraa. Sankari, suuri uhka, sankari tuhoaa uhkan. Nähty moneen kertaan. Mutta pelin viehätys piilee siinä miten tarina kerrotaan. Dialogi tapahtuu loppujen lopuksi yksinkertaisten valintojen mukaan, mutta on kuitenkin rakennettu niin, että jossain kohti tuntuu siltä että vain ohjailisi elokuvan tapahtumia. Mielenkiintoinen systeemi toimii, joten ei siitä valittaakkaan voi.

Pelimekaniikka on suhteellisen järkevä ja looginen. Perinteinen suojasta ampuminen toimii useimmissa tilanteissa aika loistavasti, mutta toisto jokaisessa taistelussa alkaa loppujenlopuksi ehkä hieman puuduttamaan.

Pelissä on myös mahdollista tutkia planeettoja, etsien sieltä mm. mineraaleja ja vanhoja raunioita. Planeettojen tutkimiseen tulee hieman (omasta mielestäni) Stargatemainen fiilis, kun lähdetään tutkimaan tuntematonta planeettaa josta ei ole mitään edeltävää tietoa. Suurimmalla osalla planeetoista liikkuminen tapahtuu Makolla, joka on eräänlainen joukkojen kuljetus ajoneuvo. Mako on aseistettu konekiväärillä ja tykillä, joten kyseessä ei ole ihan mikään turha kapistus. Ideana loistava, käytännössä kamala. Surkean ohjauksen vuoksi, taistelut Makon kanssa (joita on yllättävän paljon) voivat olla todella rasittavia.

Plus:
- Tarina
- Dialogi
- Taistelusysteemi
- (oma henkilökohtainen mielipide) Stargatemainen tuntuma planeettojen tutkimiseen

Miinus:
- Makon ohjaus ja taistelut
- Tarina vaikuttaa jotenkin tutulta...

Loppujenlopuksi John Shepardin seikkailut eivät todellakaan jää KotORin varjoon, vaan pistävät minut ainakin odottamaan jatko-osaa.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 48 49 50 51 52 53 54 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces