|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:02 am
kiek ButtonFly Ik verveel me. Ik zit hier geschiedenis te maken, moet 3 paragrafen af hebben voor morgen! eek crying ik moet nog duits, wiskunde, bio, en natuurkunde maken ^_^'' engeels heb ik al af ><'' Engls vind ik niet zo moeilijk. Ik moet ook eigenlijk nog wiskunde maken, maar dat doe ik meestal maar voor de helft, heb er daarna geen zin meer in. Ik moest een keer 20 sommen maken, ik heb toen halverwege 'NO MORE!' geschreeuw en het boek tegen de muur gegooid biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:03 am
ButtonFly kiek ButtonFly Ik verveel me. Ik zit hier geschiedenis te maken, moet 3 paragrafen af hebben voor morgen! eek crying ik moet nog duits, wiskunde, bio, en natuurkunde maken ^_^'' engeels heb ik al af ><'' Engls vind ik niet zo moeilijk. Ik moet ook eigenlijk nog wiskunde maken, maar dat doe ik meestal maar voor de helft, heb er daarna geen zin meer in. Ik moest een keer 20 sommen maken, ik heb toen halverwege 'NO MORE!' geschreeuw en het boek tegen de muur gegooid biggrin >< dat is ook erg vrolijk.... er is hier alleen geen ruimte om een boek te gooien
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:04 am
kiek ButtonFly kiek ButtonFly Ik verveel me. Ik zit hier geschiedenis te maken, moet 3 paragrafen af hebben voor morgen! eek crying ik moet nog duits, wiskunde, bio, en natuurkunde maken ^_^'' engeels heb ik al af ><'' Engls vind ik niet zo moeilijk. Ik moet ook eigenlijk nog wiskunde maken, maar dat doe ik meestal maar voor de helft, heb er daarna geen zin meer in. Ik moest een keer 20 sommen maken, ik heb toen halverwege 'NO MORE!' geschreeuw en het boek tegen de muur gegooid biggrin >< dat is ook erg vrolijk.... er is hier alleen geen ruimte om een boek te gooien Dan gooi je het het raam uit mrgreen !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:05 am
ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly Ik verveel me. Ik zit hier geschiedenis te maken, moet 3 paragrafen af hebben voor morgen! eek crying ik moet nog duits, wiskunde, bio, en natuurkunde maken ^_^'' engeels heb ik al af ><'' Engls vind ik niet zo moeilijk. Ik moet ook eigenlijk nog wiskunde maken, maar dat doe ik meestal maar voor de helft, heb er daarna geen zin meer in. Ik moest een keer 20 sommen maken, ik heb toen halverwege 'NO MORE!' geschreeuw en het boek tegen de muur gegooid biggrin >< dat is ook erg vrolijk.... er is hier alleen geen ruimte om een boek te gooien Dan gooi je het het raam uit mrgreen ! okee... maar dan moet ik eerst luxeflex omhoog, raam van het slot, duertje open, en dan komt ie 50 lager te liggen razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:06 am
kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly Ik verveel me. Ik zit hier geschiedenis te maken, moet 3 paragrafen af hebben voor morgen! eek crying ik moet nog duits, wiskunde, bio, en natuurkunde maken ^_^'' engeels heb ik al af ><'' Engls vind ik niet zo moeilijk. Ik moet ook eigenlijk nog wiskunde maken, maar dat doe ik meestal maar voor de helft, heb er daarna geen zin meer in. Ik moest een keer 20 sommen maken, ik heb toen halverwege 'NO MORE!' geschreeuw en het boek tegen de muur gegooid biggrin >< dat is ook erg vrolijk.... er is hier alleen geen ruimte om een boek te gooien Dan gooi je het het raam uit mrgreen ! okee... maar dan moet ik eerst luxeflex omhoog, raam van het slot, duertje open, en dan komt ie 50 lager te liggen razz Leuke smoes om je huiswerk niet te maken. 'Sorry meneer, maar m'n boek vloog het raam uit! En ik kan er moeilijk achteraan springen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:08 am
ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly Ik verveel me. Ik zit hier geschiedenis te maken, moet 3 paragrafen af hebben voor morgen! eek crying ik moet nog duits, wiskunde, bio, en natuurkunde maken ^_^'' engeels heb ik al af ><'' Engls vind ik niet zo moeilijk. Ik moet ook eigenlijk nog wiskunde maken, maar dat doe ik meestal maar voor de helft, heb er daarna geen zin meer in. Ik moest een keer 20 sommen maken, ik heb toen halverwege 'NO MORE!' geschreeuw en het boek tegen de muur gegooid biggrin >< dat is ook erg vrolijk.... er is hier alleen geen ruimte om een boek te gooien Dan gooi je het het raam uit mrgreen ! okee... maar dan moet ik eerst luxeflex omhoog, raam van het slot, duertje open, en dan komt ie 50 lager te liggen razz Leuke smoes om je huiswerk niet te maken. 'Sorry meneer, maar m'n boek vloog het raam uit! En ik kan er moeilijk achteraan springen! whaha ^^ ik bedoelde eigenlijk 50 cm...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:13 am
kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly Ik verveel me. Ik zit hier geschiedenis te maken, moet 3 paragrafen af hebben voor morgen! eek crying ik moet nog duits, wiskunde, bio, en natuurkunde maken ^_^'' engeels heb ik al af ><'' Engls vind ik niet zo moeilijk. Ik moet ook eigenlijk nog wiskunde maken, maar dat doe ik meestal maar voor de helft, heb er daarna geen zin meer in. Ik moest een keer 20 sommen maken, ik heb toen halverwege 'NO MORE!' geschreeuw en het boek tegen de muur gegooid biggrin >< dat is ook erg vrolijk.... er is hier alleen geen ruimte om een boek te gooien Dan gooi je het het raam uit mrgreen ! okee... maar dan moet ik eerst luxeflex omhoog, raam van het slot, duertje open, en dan komt ie 50 lager te liggen razz Leuke smoes om je huiswerk niet te maken. 'Sorry meneer, maar m'n boek vloog het raam uit! En ik kan er moeilijk achteraan springen! whaha ^^ ik bedoelde eigenlijk 50 cm... Ik dacht eerst 50 verdiepingen! Maar dat was wel een beetje errug hoog. En daarna dacht ik 50 m, vonk wel een goeie xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:14 am
ButtonFly kiek whaha ^^ ik bedoelde eigenlijk 50 cm... Ik dacht eerst 50 verdiepingen! Maar dat was wel een beetje errug hoog. En daarna dacht ik 50 m, vonk wel een goeie xp haha moet je tegen je docent zeggen dat ie 50 naar beneden is gevallen door... de dino op je kamer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:19 am
kiek ButtonFly kiek whaha ^^ ik bedoelde eigenlijk 50 cm... Ik dacht eerst 50 verdiepingen! Maar dat was wel een beetje errug hoog. En daarna dacht ik 50 m, vonk wel een goeie xp haha moet je tegen je docent zeggen dat ie 50 naar beneden is gevallen door... de dino op je kamer Ik heb een leraar een keer iets heel grappigs doen geloven. Ik moet alleen ff bedenken wat...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:23 am
ButtonFly kiek ButtonFly kiek whaha ^^ ik bedoelde eigenlijk 50 cm... Ik dacht eerst 50 verdiepingen! Maar dat was wel een beetje errug hoog. En daarna dacht ik 50 m, vonk wel een goeie xp haha moet je tegen je docent zeggen dat ie 50 naar beneden is gevallen door... de dino op je kamer Ik heb een leraar een keer iets heel grappigs doen geloven. Ik moet alleen ff bedenken wat... Ik ken ook iemand die als ze iets niet goed heeft gedaan of niet af... heel hard gaat liegen en niet wist dat ze het af moest hebben... als het haar uitkomt dan wat wat wat???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:25 am
kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek whaha ^^ ik bedoelde eigenlijk 50 cm... Ik dacht eerst 50 verdiepingen! Maar dat was wel een beetje errug hoog. En daarna dacht ik 50 m, vonk wel een goeie xp haha moet je tegen je docent zeggen dat ie 50 naar beneden is gevallen door... de dino op je kamer Ik heb een leraar een keer iets heel grappigs doen geloven. Ik moet alleen ff bedenken wat... Ik ken ook iemand die als ze iets niet goed heeft gedaan of niet af... heel hard gaat liegen en niet wist dat ze het af moest hebben... als het haar uitkomt dan wat wat wat??? s**t, ik heb mezelf nu nt vast gelult met geschiedenis xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:29 am
ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek whaha ^^ ik bedoelde eigenlijk 50 cm... Ik dacht eerst 50 verdiepingen! Maar dat was wel een beetje errug hoog. En daarna dacht ik 50 m, vonk wel een goeie xp haha moet je tegen je docent zeggen dat ie 50 naar beneden is gevallen door... de dino op je kamer Ik heb een leraar een keer iets heel grappigs doen geloven. Ik moet alleen ff bedenken wat... Ik ken ook iemand die als ze iets niet goed heeft gedaan of niet af... heel hard gaat liegen en niet wist dat ze het af moest hebben... als het haar uitkomt dan wat wat wat??? s**t, ik heb mezelf nu nt vast gelult met geschiedenis xp huh? hoe doe je dat nou weer?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:33 am
kiek huh? hoe doe je dat nou weer? Tis een soort test, om je eigen mening te ontdekken. Staat er een vraag: 'Vind je dat alle mensen dezelde rechten moeten hebben?' Ja 'Twee mensen doen hetzelfde werk, de een heeft een hogere opleiding dan de andere. Moet die dan meer verdienen?' ... -Silence- ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:36 am
ButtonFly kiek huh? hoe doe je dat nou weer? Tis een soort test, om je eigen mening te ontdekken. Staat er een vraag: 'Vind je dat alle mensen dezelde rechten moeten hebben?' Ja 'Twee mensen doen hetzelfde werk, de een heeft een hogere opleiding dan de andere. Moet die dan meer verdienen?' ... -Silence- ... >< oei die is lastig... Ik denk dat ze hetzelfde moeten verdienen, diegene met een hogere opleiding zal er waarschijnlijk zelf voor gekozen hebben, dus iemand met een lagere opleiding was ering geslaagt om dat te gaan doen terwijl diegene met de hogere opleiding makkelijk ook wat ander had kunnen doen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:39 am
ButtonFly kiek huh? hoe doe je dat nou weer? Tis een soort test, om je eigen mening te ontdekken. Staat er een vraag: 'Vind je dat alle mensen dezelde rechten moeten hebben?' Ja 'Twee mensen doen hetzelfde werk, de een heeft een hogere opleiding dan de andere. Moet die dan meer verdienen?' ... -Silence- ... Legt er aan als die ene zijn werk beter doet omdat hij een opleiding heeft gehad... maar als die ander net zo'n goed werk verricht zal die ook wel hard aan zjn vaardigheden hebben gewerkt ook al heeft ie dan geen diploma.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|