|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 10:17 am
Kan man ha en dejt om man är ihop? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 10:30 am
I IV-guild förklarade de för mig att allt man gör tillsammans med sin älskade är en date för jag typ whineade om deras ord "date" som verkar betyda tusen saker. Det blev bara krångligare när de lärde mig nya betydelser och användningsområden för ordet.
och ursäkta men... är Grim och Shinobi ihop? o_O OCH DU SÄGER INGET TILL MIG? Du är min bästis, du skall skvallra till mig! :0 Jag berättade liksom att basisten i Tvålkopp har en ny fastän du inte ens känner honom!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 12:53 pm
Vilka regioner finns med i DS-versionerna och finns Ratata i områdena i början av spelet?
Hyper/super fang för pwr-lvling och jakt ftw!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:17 pm
Mr_RPG Vilka regioner finns med i DS-versionerna och finns Ratata i områdena i början av spelet? Hyper/super fang för pwr-lvling och jakt ftw! Jag kan inte svara på din fråga. Eller jo, den andra. Nej. Inte vad jag har sett. Jag kan extrakolla på Serebii.net Man kan ju föra över den från GBA annars, och fånga den i någon konstig park... men det är ju långt fram i spelet så...
men i alla fall är det bara jag som känner igen vissa saker i spelet? Vissa städer och vissa stigar? Typ första delen av kartan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:25 pm
Den skall vara vanlig på Routes 225 & 226 Någon som vet om det är i början?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:29 pm
Jag upptäckte nyss att Eevee har två nya utvecklingar! :D och Eevee hittas i Trophy Park! eek Jag kom dit idag! Jag fångade en Pichu och kände mig nöjd... men nu måste jag ju ha Eevee! Flera! Jättemånga!
När kan man köpa evolutionsstenar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 3:00 pm
Sweet! jag är nöjd så länge jag kan fånga den. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 3:02 pm
Om du har ett GBA-spel så kan du, längre fram i spelet, föra över monster från det så att de finns i "vilt" tillstånd i Pearl/Diamond. Fast i en park. Fast bara tre om dagen. Det står i instruktionsboken. JAG VILL!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 3:20 pm
Gäller det startpokemons också?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 12:59 am
Ja. På bilden i instruktionboken är det en treecko tränaren försöker fånga. Pal Park heter parken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 1:36 am
Mikusagi Om du har ett GBA-spel så kan du, längre fram i spelet, föra över monster från det så att de finns i "vilt" tillstånd i Pearl/Diamond. Fast i en park. Fast bara tre om dagen. Det står i instruktionsboken. JAG VILL! Men det är 6 om dagen faktiskt... o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 1:38 am
Shinobi_8745 Mikusagi Om du har ett GBA-spel så kan du, längre fram i spelet, föra över monster från det så att de finns i "vilt" tillstånd i Pearl/Diamond. Fast i en park. Fast bara tre om dagen. Det står i instruktionsboken. JAG VILL! Men det är 6 om dagen faktiskt... o: Förlåt då! o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 3:14 am
Pal Park (Route 221) kan man komma in i först när man har sett alla Pokémon som finns registrerade i sitt Pokédex och fått National Dex från Oak när man visat det för Prof. Rowan. Route 225, 226 kommer man åt när man spöat Elite four.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 3:17 am
GrimCupid Pal Park (Route 221) kan man komma in i först när man har sett alla Pokémon som finns registrerade i sitt Pokédex och fått National Dex från Oak när man visat det för Prof. Rowan. Route 225, 226 kommer man åt när man spöat Elite four. Klart man har sett dem om man har registrerat dem >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|