Welcome to Gaia! ::

Reply Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)
Nintendo DS Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 ... 18 19 20 21 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Drevlin
Crew

PostPosted: Mon Dec 06, 2004 1:43 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Tue Dec 07, 2004 8:17 am

Drevlin
Jalkazar
Drevlin

Mjo...har kollar bilder på MGA, och den grafiken hoppade man inte direkt för. Visst, det var rätt snyggt, men efter allt de sagt hade man hoppats på mera. Men vem vet, det kanske är som Sonys konsoler vanligtvis är (PlayStation och PlayStation 2), de kan bli riktigt bra och kraftfulla, det krångliga är bara att kunna förstå dem ordentligt och utnyttja dess kraft på rätt sätt. 3nodding

*disagrees*

Jag sa KANSKE...! Men som det ser ut nu hoppas jag nog mera p堄Sen eftersom dne tycks iaf ha en del roliga spel, t.o.m ett FF: Crystal Chronicle DS jag kan se fram emot. PSPn vet jag ingenting om typ. gonk

int ja heller

xironghostx

Jalkazar

PostPosted: Wed Dec 08, 2004 6:18 am

Drevlin
Jalkazar
Drevlin

Mjo...har kollar bilder på MGA, och den grafiken hoppade man inte direkt för. Visst, det var rätt snyggt, men efter allt de sagt hade man hoppats på mera. Men vem vet, det kanske är som Sonys konsoler vanligtvis är (PlayStation och PlayStation 2), de kan bli riktigt bra och kraftfulla, det krångliga är bara att kunna förstå dem ordentligt och utnyttja dess kraft på rätt sätt. 3nodding

*disagrees*

Jag sa KANSKE...! Men som det ser ut nu hoppas jag nog mera p堄Sen eftersom dne tycks iaf ha en del roliga spel, t.o.m ett FF: Crystal Chronicle DS jag kan se fram emot. PSPn vet jag ingenting om typ. gonk

har inte släppts så mycket om den tror ja
PostPosted: Wed Dec 08, 2004 9:59 am

Drevlin
Crew

Jalkazar

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 11:45 am

Drevlin
Jalkazar

D䲦?䮴ar jag fortfarande med vilken jag kommer att skaffa. PSPn kanske pltsligt sl䮧er ut n姲a spel jag vill ha.

tror jag inte dom satasar så mycket på ps2 så
PostPosted: Fri Dec 10, 2004 2:49 pm

Jalkazar
Drevlin
Jalkazar

D䲦?䮴ar jag fortfarande med vilken jag kommer att skaffa. PSPn kanske pltsligt sl䮧er ut n姲a spel jag vill ha.

Det är ingen tvekan om att Nintendo har ett övertag eftersom dem har år med jobb inom bärbara konsoler bakom sig som gör att de säkert helt klart kan göra en bättre bärbar konsol. Vore nog bara dumt av Sony att försöka slå dem direkt. Fast varje konsol får nog sitt spel som gör den köpvärd. 3nodding Precis som nu. GameCube har en hel del, t.ex Zelda, Metroid Prime och annat. XBox har Halo och Morrowind. PS2 har Final Fantasy serien, Silent Hill serien, Ratchet and Clank och annat lite skoj. 3nodding

Drevlin
Crew

Jalkazar

PostPosted: Sat Dec 11, 2004 2:22 am

Drevlin
Jalkazar
Drevlin
Jalkazar

Det är ingen tvekan om att Nintendo har ett övertag eftersom dem har år med jobb inom bärbara konsoler bakom sig som gör att de säkert helt klart kan göra en bättre bärbar konsol. Vore nog bara dumt av Sony att försöka slå dem direkt. Fast varje konsol får nog sitt spel som gör den köpvärd. 3nodding Precis som nu. GameCube har en hel del, t.ex Zelda, Metroid Prime och annat. XBox har Halo och Morrowind. PS2 har Final Fantasy serien, Silent Hill serien, Ratchet and Clank och annat lite skoj. 3nodding

Nintendo har ju donkey konga, pikmin, geist o.s.v
PostPosted: Thu Dec 16, 2004 2:33 pm

Jalkazar

Donkey Konga vill jag testa (PS2:an har bra DDR spel). Pikmin har jag aldrig fastnat för. sweatdrop

Jag har fått veta den ordentliga batteri tiden för PSPn idag. Tyvärr är det lite, men inte lika hemskt som många trott. Det ska räcka i ca 5 timmar och 45 minuter. 3nodding

Drevlin
Crew

Me-ninmra

PostPosted: Fri Dec 17, 2004 1:53 am

Legions_
jag har inte l䳴 igenom alla inl䧧 i den h䲠tr夥n, jag ville bara s䧡 att jag har h?att ds'en ska k䮮as plastig och hafsigt utformad, och inte minst klumpig.
Men det 䲠ju trots allt bara vad jag har h?s堪ag vet inte... ska f?峠skaffa en men jag hoppas att deras pok魯n spel blir b䴴re 䮠ruby/sapphire... (tyckte inte att de var i n䲨eten av lika bra som de gamla spelen)

Håller inte riktigt med... Antar att du spelat dem... Vad är det som är sämre i ruby/sapphire?? Visst det är nästan lite många pkmn:s där men tittar du på Fire red/Leaf green, så ska du knappast hänga upp dig på det... alla.. uhm... 356 tror jag det är.. sweatdrop är med där.... kan vara fler...
Ngt som är mkt bättre på ruby/sapp är abilities... Det gör att även en pkmn med dåliga stats kan vara bra... Och bra kan ses dåliga... ((slaking *host*))
De har begränsat EV:s så att man inte kan få 255 i varje stat.. Vilket ger en extrem stat skillnad... närmare 63 i varje... Dubbel striderna i ruby/sapp är ett välkommet tilllägg som kan göra människor galna om de inte tänker efter vilka attacker de gör... ((typ earthquake)) Det går även att göra trevliga combos då...
Detta är lite off-topic märker jag....
PostPosted: Fri Dec 17, 2004 12:38 pm

Drevlin
Jalkazar

Donkey Konga vill jag testa (PS2:an har bra DDR spel). Pikmin har jag aldrig fastnat för. sweatdrop

Jag har fått veta den ordentliga batteri tiden för PSPn idag. Tyvärr är det lite, men inte lika hemskt som många trott. Det ska räcka i ca 5 timmar och 45 minuter. 3nodding

hmmm jag köpte donkey konga idag... skitkul

Jalkazar

Drevlin
Crew

PostPosted: Fri Dec 17, 2004 4:10 pm

Jalkazar

hmmm jag köpte donkey konga idag... skitkul

Jag vill helt klart testa det spelet. Jag gillar DDR spelen och Samba De Amigo, så musik spel har en liten plats i mitt hjärta det också. Fast jag tar avstånd ifrån allt som har med kareoke att göra. xd
PostPosted: Tue Dec 21, 2004 12:57 pm

Jalkazar

Me-ninmra

PostPosted: Tue Dec 21, 2004 11:44 pm

PostPosted: Wed Dec 22, 2004 12:14 am

Me-ninmra
Har best䬬t DS blaugh whee 4laugh 3nodding xd

lycko-ost

icantstandthisanymore

Me-ninmra

PostPosted: Wed Dec 22, 2004 12:17 am

xevil007x
Me-ninmra
Har best䬬t DS blaugh whee 4laugh 3nodding xd

lycko-ost

Vet... Och jag betalar ett hyfsat pris också... xd
Reply
Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 ... 18 19 20 21 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games