Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
LOTTO MET NIEUWE WEDSTRIJDEN! Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Lia heeft geld teveel!
Yes
8%
 8%  [ 1 ]
Very true!
8%
 8%  [ 1 ]
Yeah, so what?
33%
 33%  [ 4 ]
So, ik heb geld te kort!
50%
 50%  [ 6 ]
Total Votes : 12

Aelin Miresse

PostPosted: Mon Jul 30, 2007 9:23 am

Darlaa
Hebben angelofanna en aelin miresse hun avi niet veranderd na het submitten van de avi die ze toen hadden? sweatdrop

Ikke wel maar dat had ik zelf eerst niet in de gaten maar ik heb hem nog veranderd voordat het stemmen zelf begon. Dus dat heb ik maar zo gelaten. Ik heb toch niet gewonnen haha razz
PostPosted: Mon Jul 30, 2007 10:51 am

Waaah crying Weer niet gewonnen!

Soms baal ik er wel van dat ik mijn avi niet kan veranderen......... stare

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Jul 30, 2007 12:52 pm

kittyocean

Je had denk ik ook een printje van het dress-up screen kunnen nemen. Je hoeft voor contests niet je huidige avi te nemen, het zou er niet echt mooi uit zien met dat achtergrondje, maar toch.
PostPosted: Tue Jul 31, 2007 11:12 am

Darlaa
kittyocean

Je had denk ik ook een printje van het dress-up screen kunnen nemen. Je hoeft voor contests niet je huidige avi te nemen, het zou er niet echt mooi uit zien met dat achtergrondje, maar toch.

Tja, dat zou kunnen... al ben ik dan bang dat ik per ongeluk op Save Changes ipv Cancel Changes klik... misschien moet ik een dress up mule maken XD Maar goed, dan heb ik ook nog een e-mailadres nodig.... XP

kittyocean
Captain

Miss Flowerbomb

PostPosted: Thu Aug 02, 2007 2:34 am

kittyocean
Darlaa
kittyocean

Tja, dat zou kunnen... al ben ik dan bang dat ik per ongeluk op Save Changes ipv Cancel Changes klik... misschien moet ik een dress up mule maken XD Maar goed, dan heb ik ook nog een e-mailadres nodig.... XP

Je k**t wel een mule van mij krijgen, gaat wel een tijdje duren voor ik al die spullen (over de 1000) naar mijn andere account heb verhuist)
Ze heet: cooleboetie, heeft paars knotjes haar, die ogen en mond die je nu niet meer kan en uhhh is heel wit.
PostPosted: Thu Aug 02, 2007 1:37 pm

ik zat zo te denken.... ik kan altijd kijken of ik mijn Naraku Mule er voor kan gebruiken smile Daar huis is juist al mijn spulletjes naar toe! Zou Naraku nu nog makkelijker te maken zijn met de nieuwe hairdo's? ... we shall have to find out!!

kittyocean
Captain

Miss Flowerbomb

PostPosted: Fri Aug 03, 2007 1:22 am

kittyocean
ik zat zo te denken.... ik kan altijd kijken of ik mijn Naraku Mule er voor kan gebruiken smile Daar huis is juist al mijn spulletjes naar toe! Zou Naraku nu nog makkelijker te maken zijn met de nieuwe hairdo's? ... we shall have to find out!!

Zie maar, ik gebruikte cooleboetie eigenlijk nog maar voor de daily change en als herinnering, want het was me eerste account. Ik raakte haar password kwijt, maar sinds het nieuwe password systeem ken ik er weer op. Cooleboetie is de herinnering aan 2004 heart . Toen alles nog goed was, en je echt bijna iedereen kende....
PostPosted: Tue Aug 07, 2007 3:01 am

Niemand die aan het rad van fortuin wil meedoen???

Miss Flowerbomb

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Aug 07, 2007 10:49 am

Quote:
Wie kan het beste kadootje voor mijn verjaardag verzinnen, natuurlijk hoe je dat niet echt te geven. Het mag helemaal verzonnen zijn en hoeft niet te bestaan. De gene die het grappigste verzint wint 2000 gold

en daarnaast doe ik mee met de Lotto!!

Wat ik je geef voor je verjaardag ....

Tja, ik ga je wat echts geven. Maar eigenlijk had je het al smile Je krijgt mijn vriendschap ^_^

Maar voor het meest gekke ding wat ik kan verzinnen wat ik je geef.... ik geef je een vissenkom op wieltjes en een touwtje eraan. Dan kan je elke dag een Pirana uitlaten!
Heb je geen Pirana? Dan doe ik die er gratis bij!!
PostPosted: Wed Aug 08, 2007 8:34 am

Dat klink wel grappig eigenlijk, oke ik doe mee ^^

How wulps is Leontien egenlijk nog na twee-drie kinderen?

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Miss Flowerbomb

PostPosted: Thu Aug 09, 2007 2:45 am

Darlaa
Dat klink wel grappig eigenlijk, oke ik doe mee ^^

How wulps is Leontien egenlijk nog na twee-drie kinderen?

Even wulps als marco..... eek
PostPosted: Thu Aug 09, 2007 1:15 pm

.... mental image... SCARRED FOR LIFE! burning_eyes

kittyocean
Captain

Miss Flowerbomb

PostPosted: Mon Aug 20, 2007 3:30 am

Al twee deelnemers.... Wat een feest! Dat betekend dus dat jullie met zijn 2en de drie prijzen moeten gaan delen ofzo sweatdrop
PostPosted: Mon Aug 20, 2007 4:37 am

Ik wil mij ook wel kandidaat stellen voor het rad van fortuin.

dvdb

Miss Flowerbomb

PostPosted: Sun Aug 26, 2007 11:30 pm

Mensen kom op!!! Ik ga niet eerder beginnen tot ik minstens 5 mensen heb hoor, anders is het wel heel makkelijk winnen!!!
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces