|
|
|
|
Posted: Fri Oct 05, 2007 12:23 am
Daenis Drevlin, Jo jag funderar på att trycka upp ett tiotal tshirtar och sälja om man nu får göra det? biggrin tänkte fråga hur det funkar och så?? Hm, det har tyvärr inte jag någon koll på. Testa att maila någon av addresserna som står i första inlägget, Michele borde ha koll på det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 05, 2007 5:14 am
ok tack för hjälpen iaf biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 06, 2007 10:51 pm
låter ball, men jag har jobb då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 4:50 pm
Zero-Egon låter ball, men jag har jobb då va fan egon .. man ser dig typ aldrig nu för tiden crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 3:46 am
Daenis Zero-Egon låter ball, men jag har jobb då va fan egon .. man ser dig typ aldrig nu för tiden crying i know mannen! men inte lätt när man snart fyller 20, har ett jobb och måste underhålla sitt xbox med spel. Behöver fa kläder också och jag är snuspank, måste skaffa mat med soo im ********
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 5:47 am
Zero-Egon Daenis Zero-Egon låter ball, men jag har jobb då va fan egon .. man ser dig typ aldrig nu för tiden crying i know mannen! men inte lätt när man snart fyller 20, har ett jobb och måste underhålla sitt xbox med spel. Behöver fa kläder också och jag är snuspank, måste skaffa mat med soo im ******** class="clear"> jag förstår! men iaf!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 6:11 am
a**å hur går origamivikningen till? Eller a**å... köper man papper och typ viker? a**å får man instruktioner?
a**å
Jag gillar origami.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 09, 2007 12:15 am
Mikusagi a**å hur går origamivikningen till? Eller a**å... köper man papper och typ viker? a**å får man instruktioner?a**å nej jag kan inte göra stor text ninja Jag gillar origami. Tror det (hoppas alltså) ska ordnas så ni har papper att vika med sen utskrifter på olika saker ni kommer att kunna vika. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 09, 2007 8:11 am
Äntligen har jag lyckats skaffa biljeten utan att klanta mej ^^. Nu väntar jag bara på svaret från Dennis smile . Så jag vet om jag ska ta med mej nått filmer eller inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 9:57 am
Jag hoppas ni inte har instruktioner på alla de saker jag kan vika *vill stajla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 12:56 pm
Jag vet inte alls hur jag skall göra... om inte Lingon är där vill jag inte sova där. Eller... det kanske jag visst vill... men jag får ont i ryggen om jag inte sover i min säng! gonk Dyrt att åka fram och tillbaka varje dag... men skönt att slippa mina föräldrar... Svårt! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 12:27 pm
Mikusagi> Att hitta något vandrarhem, kanske? surprised Måste väl vara billigare än att tåga tur och retur, och skönare än sovsalsgolv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 11:01 am
Tycker konvent att det är roligt att vara samtidigt som jag har hemtenta, eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 1:19 pm
Måste man inte typ vara medlem? Hur blir man det då och hur många plånböcker kostar det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 7:51 am
Mikusagi Måste man inte typ vara medlem? Hur blir man det då och hur många plånböcker kostar det? 2£ and 15 cent! lols älskar den filmen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|