|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 8:19 am
Lägger till Wasp och chibi_chan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 8:23 am
Vore lite orättvist om chibi_chan blev Lucia, var inte hon det förra året?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 8:27 am
Petsy Vore lite orättvist om chibi_chan blev Lucia, var inte hon det förra året? vi far val rosta. Forra aret var det jag som bestamde att hon skulle vara det - hon visste det inte ens innan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 9:38 am
Yannah Mikusagi Quote: Lucia: Tarna: Stjarngosse: Tomte: Jetzudan Rebirth Mus: *valjer* Ahmm... Stjarngosse kanske? Kan man inte fa vara prast? redface Pepparkakegris? Ooh, om jag ar tarna, kan jag fa riktig krona av lov och rott band runt midjan? Som pa TV! Jag har inte bestammt mig annu... Far jag kanske halla i korset? Mikusagi, detta ar ingen gudstjanst... Forlat redface Pepparkaksgris! xd Kanske gar att fixa men inga praster i luciataget! Sa... hur ar det med tarnorna da? Far man ha gron krona och rott band? Annars vill jag vara stjarngosse med nagot vapen fran Sailor Moon istallet for pinnen med stjarna. Om det inte gar sa vill jag garna vara pepparkaksgris (men inte huvudet pa rumpan!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 9:40 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 9:46 am
Mikusagi Yannah Mikusagi Quote: Lucia: Tarna: Stjarngosse: Tomte: Jetzudan Rebirth Mus: *valjer* Ahmm... Stjarngosse kanske? Kan man inte fa vara prast? redface Pepparkakegris? Ooh, om jag ar tarna, kan jag fa riktig krona av lov och rott band runt midjan? Som pa TV! Jag har inte bestammt mig annu... Far jag kanske halla i korset? Mikusagi, detta ar ingen gudstjanst... Forlat redface Pepparkaksgris! xd Kanske gar att fixa men inga praster i luciataget! Sa... hur ar det med tarnorna da? Far man ha gron krona och rott band? Annars vill jag vara stjarngosse med nagot vapen fran Sailor Moon istallet for pinnen med stjarna. Om det inte gar sa vill jag garna vara pepparkaksgris (men inte huvudet pa rumpan!) Du far ha gron krona om du vill. Enklast ar nog om du gor din egen avatar edit och skickar den till mig. Da blir det precis som du vill smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 9:47 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 9:53 am
Okej, jag har bestamt mig:
Tarna med gron krona och rott band runt midjan! Skall jag ta av mig snusnasduken sa du kan ta kort?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 9:58 am
Mikusagi Okej, jag har bestamt mig: Tarna med gron krona och rott band runt midjan! Skall jag ta av mig snusnasduken sa du kan ta kort? jag ska inte gora bilden riktigt annu. Jag pm:ar dig nar jag behover en naken Mikusagi redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 10:06 am
Yannah Mikusagi Okej, jag har bestamt mig: Tarna med gron krona och rott band runt midjan! Skall jag ta av mig snusnasduken sa du kan ta kort? jag ska inte gora bilden riktigt annu. Jag pm:ar dig nar jag behover en naken Mikusagi redface redface Men jag har nagra bxor som sitter tajt... konturerna blir precis som nar man ar utan! Far jag ha vita strumpbyxor? Alltsa... kommer fotterna att synas? For da vill jag inte vara barfota. Jag ar lite skum, eller hur? Gaia blir mycket roligare om man lever sig in i det! ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 10:07 am
Jag skulle jätte gärna vilja vara lucia, men annars vill jag vara tärna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 11:13 am
Yannah jag har skrivit upp alla fram till hit! Har fatt manga roliga forslag, det blir ett underligt luciatag men det ar OK. memec: vad menar du med natt??? julbock gärna domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 11:27 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 11:29 am
Har uppdaterat. Spelar egentligen ingen roll vad ni har pa er forutom pa huvudet nar jag gor bilden. Jag kommer att anvanda allas skor sa langt det ar mojligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|