|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 05, 2007 12:54 am
Seps was mede verantwoordelijk voor oprichting en first of the mods. (denk ik me te herinneren). ^_^ Nu nog even wat extra werken om wat geld te sparen hiervoor xD Hoe laat willen jullie het ongeveer maken? (in verband met trein en ophalen op station door ouders)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 05, 2007 5:52 am
ik stem idd voor 10h; ik zal het gastenboekje nu eens afronden XD Stoute ik! Uitsteller!!!
En tja, afronden... mmm.... hoe laat sluit het? Gaan we daar wat eten, eten we niet, zoeken we ergens een tentje?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 05, 2007 12:53 pm
khbe 11de feesie in Oosterhout =(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 05, 2007 1:38 pm
kittyocean ik stem idd voor 10h; ik zal het gastenboekje nu eens afronden XD Stoute ik! Uitsteller!!! En tja, afronden... mmm.... hoe laat sluit het? Gaan we daar wat eten, eten we niet, zoeken we ergens een tentje? Sluit om 17:00 ^^ De dierentuin ligt niet bij het centrum, dus niks in de buurt. Máár, iedereen moet toch terug met de bus naar Arnhem Centraal, dus kunnen we wel daar wat eten. Dan ben je waarschijnlijk goedkoper uit, en kan je snel weg omdat je dichter bij het station zit. Met uitzoeken duurt dat weer langer though. Wel gezelliger? ^^ @ Anne: En das belangrijker? xD mja. balen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 05, 2007 1:45 pm
Oranjekorfbalpizza! kittyocean ik stem idd voor 10h; ik zal het gastenboekje nu eens afronden XD Stoute ik! Uitsteller!!! En tja, afronden... mmm.... hoe laat sluit het? Gaan we daar wat eten, eten we niet, zoeken we ergens een tentje? Sluit om 17:00 ^^ De dierentuin ligt niet bij het centrum, dus niks in de buurt. Máár, iedereen moet toch terug met de bus naar Arnhem Centraal, dus kunnen we wel daar wat eten. Dan ben je waarschijnlijk goedkoper uit, en kan je snel weg omdat je dichter bij het station zit. Met uitzoeken duurt dat weer langer though. Wel gezelliger? ^^ @ Anne: En das belangrijker? xD mja. balen ^^ Idd jammer.... maar we denken aan je? Wie gaan er nu uiteindelijk mee?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 05, 2007 10:00 pm
kittyocean Oranjekorfbalpizza! kittyocean ik stem idd voor 10h; ik zal het gastenboekje nu eens afronden XD Stoute ik! Uitsteller!!! En tja, afronden... mmm.... hoe laat sluit het? Gaan we daar wat eten, eten we niet, zoeken we ergens een tentje? Sluit om 17:00 ^^ De dierentuin ligt niet bij het centrum, dus niks in de buurt. Máár, iedereen moet toch terug met de bus naar Arnhem Centraal, dus kunnen we wel daar wat eten. Dan ben je waarschijnlijk goedkoper uit, en kan je snel weg omdat je dichter bij het station zit. Met uitzoeken duurt dat weer langer though. Wel gezelliger? ^^ @ Anne: En das belangrijker? xD mja. balen ^^ Idd jammer.... maar we denken aan je? Wie gaan er nu uiteindelijk mee? Darlaa, KittyOcean Zakou+Septa En ik. o:
Calahara? [Misschien even een Pm sturen? ^^]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 7:12 am
kittyocean Oranjekorfbalpizza! kittyocean ik stem idd voor 10h; ik zal het gastenboekje nu eens afronden XD Stoute ik! Uitsteller!!! En tja, afronden... mmm.... hoe laat sluit het? Gaan we daar wat eten, eten we niet, zoeken we ergens een tentje? Sluit om 17:00 ^^ De dierentuin ligt niet bij het centrum, dus niks in de buurt. Máár, iedereen moet toch terug met de bus naar Arnhem Centraal, dus kunnen we wel daar wat eten. Dan ben je waarschijnlijk goedkoper uit, en kan je snel weg omdat je dichter bij het station zit. Met uitzoeken duurt dat weer langer though. Wel gezelliger? ^^ @ Anne: En das belangrijker? xD mja. balen ^^ Idd jammer.... maar we denken aan je? Wie gaan er nu uiteindelijk mee? yippiej! veel plezier inegeval!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 7:20 am
jullie hebben volgens mij zovaak een meeting dat jullie elkaar eigenlijk wel kennen als persoon en niet alleen als virtueel poppetje dus. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 7:28 am
AngelofAnna jullie hebben volgens mij zovaak een meeting dat jullie elkaar eigenlijk wel kennen als persoon en niet alleen als virtueel poppetje dus. smile dit is de tweede keer XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 11:23 am
ow sweatdrop smile xd blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 12:31 pm
XDmaster4 AngelofAnna jullie hebben volgens mij zovaak een meeting dat jullie elkaar eigenlijk wel kennen als persoon en niet alleen als virtueel poppetje dus. smile dit is de tweede keer XD 2,5 XD OKP en ik hadden nog een soort tussentijdse meeting; niemand anders wilde gaan, maar wij beiden zouden toch gaan, dus hebben we er een halve submeeting van gemaakt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 6:04 am
Voorstel:
Het was in Arnhem, toch?
Afspreken om 10h Station Arnhem? (Neem aan CS?); bv bij de loketten (die zal Arnhem toch wel hebben he?) of vertrektijdenborden... of een centrale hal (ik ken arnhem niet!!)
Hebben we nog iets van een strippenkaart nodig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 6:13 am
Lijkt me wel nodig :3 we moeten nog van het CS naar de Zoo, of is dat lopend te doen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 6:19 am
Zakou Nenharma Lijkt me wel nodig :3 we moeten nog van het CS naar de Zoo, of is dat lopend te doen? ik ken arnhem totaaaaal niet XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 6:33 am
burger's zoo crying jammer dat ik zondag niet kan... Moet oppassen 's middags -.- jammer dat ik het niet eerder wist : maarja... *cry* jammer!
*cheer voor OKP*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|