Joudutko napsimaan mitaan laakkeita? Kuin paljon (paivassa)? |
Juu, aika monta tablettia/litkua/tms. paivassa(5-?) |
|
6% |
[ 2 ] |
Joo, jonkin verran per paeva (2-5) |
|
20% |
[ 6 ] |
Hmm, ehka yksi paivittain tai harvemmin, mutta kuitenkin |
|
6% |
[ 2 ] |
Vain tarvittaessa(melko usein - joskus?) |
|
13% |
[ 4 ] |
Never tai todella harvoin mitaan. |
|
51% |
[ 15 ] |
|
Total Votes : 29 |
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 18, 2005 1:47 pm
Kaytan aika jareita aineita. Talla hetkella on flunssa jonka hoitoon kaytan teeta ja villahuopaa. Mut reuman omista, ei reumatismia vaan reuman. Krooninen niveltulehdustauti, googlettakaa jos kiinnostaa. En edes itse oikein tieda minkalainen tauti se loppujen lopuksi on, eika tieda laakaritkaan blaugh .
Mutta laakkeina olen kayttanyt vaikka mita. Talla hetkella menee vain Humira (kivuliain laake maailmassa, voin sen luvata teille). Aikaisemmin on suusta alas mennyt; kortisooni, solusalpaajia, elintensiirtolaakkeita jne. jne.
Lisaksi toinen silma on sokea kun reuma iski siihenkin.
Sairaus todettiin kaksi vuotiaana, eli kauan tassa ollaan kitkuteltu 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 18, 2005 1:52 pm
Ty-chan Pari vuotta sitten Tytti sairastui nivelreumaan. Kipuja melkein joka paiva. sad wohoo kohtalotoveri..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 18, 2005 1:55 pm
Itse boikotoin mielialalaakkeita, on niita minullekkin yritetty syottaa.
Omistan jonkinasteisen paniikkihairion, perseesta. Mutta masennuksen ja kaiken muun kiellan, en henkilokohtaisesti edes usko masennukseen, (alkaa nyt suuttuko minulle).
Kerran psykiatri yritti maarata minulle mommojaan kun kerroin kuinka monta jasenta perheessani on. No just, nain helposti niita nykyaan saa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 10:09 am
Stri_X en henkilokohtaisesti edes usko masennukseen, (alkaa nyt suuttuko minulle). Jos masennukseen sairastuu tosissaan, ei se todellakaan ole helppoa. Mulle on kylla aika turha tulla sanomaan etta ei ole mitaan masennusta olemassakaan kun olen siita jo yli vuoden karsinyt. (ei ollut sinulle tarkoitettu, ala suutu (: )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 10:10 am
Niin ja sain viidennet laakkeet. Hurraa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 20, 2005 3:40 am
samira_kerokero Stri_X en henkilokohtaisesti edes usko masennukseen, (alkaa nyt suuttuko minulle). Jos masennukseen sairastuu tosissaan, ei se todellakaan ole helppoa. Mulle on kylla aika turha tulla sanomaan etta ei ole mitaan masennusta olemassakaan kun olen siita jo yli vuoden karsinyt. (ei ollut sinulle tarkoitettu, ala suutu (: )En osannut loytaa sille oikeaa sanaa, mutta tottakai jos sairastuu todellakin masennukseen, eika ole vain huono kausi menossa, on se silloin raastavaa, voin sen uskoa. Mutta se etta vaitetaan etta n. puolet suomen kansasta sairastaa masennusta, niin sita on minun vaikea uskoa tai edes ymmartavat mita se masennun oikeastaan edes on.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 07, 2005 2:38 am
Massu on ollut sekaisin viime perjantain tapalounaasta, jonka jarjesti rinnakkaisluokka meidan luokallemme. Olenkohan ainut ruokamyrkytyksen uhri?! gonk Tanaan paadyin koulun vessaan vartiksi...ja sitten hipsin nolona kotiin skipaten markkinoinnin tunnin ihan tyystin. Olisi ollut ryhmatyon esittely tiedossa ja nyt harmittaa tosi paljon kun olin kerrankin valmistautunut. Saan vihaisia katseita myohemmin... neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 26, 2006 11:28 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 28, 2006 10:34 am
Liftrasir Mutta mina karsin kuivista huulista. Sanokaas ihmiset, mita voin tehda? Huulirasvoista ei ole yksikaan tahanmennessa tehonnut. Oletkos kokeillut hunajan sivelemista huulille- tekee ihmeita rohtumille ja kuiville huulille. Ja on luomukosmeettinen kauneudenhoitokikka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 28, 2006 12:00 pm