|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 11:09 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 9:25 am
jag har gått igenom alla länkar men har aldrig fått något, tror ja har gjort de 2 gånger till o me sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 9:37 am
jag fattar inte riktigt.. vart ska man klicka på efter den länken som står på första topic grejen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 7:55 am
det är en väldigt stor chans att länkarna inte funkar längre, bara så att alla vet det xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 11:18 am
Katara-You-are-so-sweet jag fattar inte riktigt.. vart ska man klicka på efter den länken som står på första topic grejen... Säger detsamma.. Dom gamla länkarna är ju raderade :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 11:24 am
Mehh jag får ju inte ens posta där inne, är det bara moderatorerna och crew som får göra det där? Fan FUSK!
Kan någon posta en annan länk så jag kan göra det där också? >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 11:57 am
nu fattar jag inte riktigt vad ni pratar om? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 31, 2007 6:11 am
Eftersom du inte förstår så tar jag en bild på det jag ser när jag gått in på länken. Första posten är raderad, det finns inga länkar att gå in på:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 31, 2007 4:11 pm
jadu, de var konstigt. för mig står de också att den är låst, men jag kan se alla posten och länkarna o: har du testat med IE?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 02, 2008 11:23 am
Svea Viking jadu, de var konstigt. för mig står de också att den är låst, men jag kan se alla posten och länkarna o: har du testat med IE? Nje, det har jag iofs inte gjort men jag tycker att det inte borde spela för roll vad man har >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 03, 2008 1:07 am
Cassandra G Varcolaci Svea Viking jadu, de var konstigt. för mig står de också att den är låst, men jag kan se alla posten och länkarna o: har du testat med IE? Nje, det har jag iofs inte gjort men jag tycker att det inte borde spela för roll vad man har >_< jo, ja tycker också att det är mycket konstigt o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 03, 2008 3:28 am
Cassandra G Varcolaci Svea Viking jadu, de var konstigt. för mig står de också att den är låst, men jag kan se alla posten och länkarna o: har du testat med IE? Nje, det har jag iofs inte gjort men jag tycker att det inte borde spela för roll vad man har >_< jag ser länkarna i firefox o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 03, 2008 11:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 6:22 am
*Håller med*
Jag märker allt mer och mer att gaia klantar sig mycket, dom har inte lika stor koll längre... alls.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|