|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:22 pm
Nej, det är inte svårt på något sätt alls. Men det ska inte behövas göras.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:22 pm
Jag kom precis in och läste den första posten i denna tråd. (Dom andra posten har jag bara läst lite slarvat, jag ber isf i förhand om ursäkt ifall om det blir något tokigt)
I alla fall, det formades faktiskt ett leende på mina läppar efter läsningen. Jag är jätteglad att någon kan på ett välformulerat sätt säga hur dålig situationen är här. Jag trivs inte alls här längre då jag blir behandlad illa här. I ärlighetens namn vet jag inte varför jag är så illa omtyckt och jag vore glad om folk faktiskt kunde prata med mig om det är något. Men för att inte glida iväg från huvudämnet för mycket, jag hoppas folk tar lära av detta och uppför sig bättre, man kan inte gilla alla eller alltid va trevligt, men då gör man faktiskt sitt bästa för att inte vara otrevlig ändå. razz
Regler är till för att följas, och för att brytas. Reglerna om hur man behandlar andra människor är självklara, jag behöver inte ens predika om det. Men att man inte får posta här eller där, skriva om det eller detta. Håller man på med en riktig spamkonversation med någon kan man ju faktiskt qouta över det till ICA, vilket är våran inofficiella spamtråd. Men att ta vissa saker så petnoga, är det nödvändigt..? >>
Nåja, jag fick mitt sagt, tack för mig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:24 pm
Petsy Jag kom precis in och läste den första posten i denna tråd. (Dom andra posten har jag bara läst lite slarvat, jag ber isf i förhand om ursäkt ifall om det blir något tokigt)
I alla fall, det formades faktiskt ett leende på mina läppar efter läsningen. Jag är jätteglad att någon kan på ett välformulerat sätt säga hur dålig situationen är här. Jag trivs inte alls här längre då jag blir behandlad illa här. I ärlighetens namn vet jag inte varför jag är så illa omtyckt och jag vore glad om folk faktiskt kunde prata med mig om det är något. Men för att inte glida iväg från huvudämnet för mycket, jag hoppas folk tar lära av detta och uppför sig bättre, man kan inte gilla alla eller alltid va trevligt, men då gör man faktiskt sitt bästa för att inte vara otrevlig ändå. razz
Regler är till för att följas, och för att brytas. Reglerna om hur man behandlar andra människor är självklara, jag behöver inte ens predika om det. Men att man inte får posta här eller där, skriva om det eller detta. Håller man på med en riktig spamkonversation med någon kan man ju faktiskt qouta över det till ICA, vilket är våran inofficiella spamtråd. Men att ta vissa saker så petnoga, är det nödvändigt..? >>
Nåja, jag fick mitt sagt, tack för mig! *tummen upp*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:25 pm
Petsy, om du inte redan har gjort det, så tycker du borde PM'a en mod och be honom/henne att varna personen som har behandlat dig illa, eller ta upp det med personen som gjort det mot dig personligen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:28 pm
Wunju Mr_RPG Wunju Jalkazar Wunju Ja, what about it? Jag förstår inte vad du menar. Spamma där? Men där är ju reglen att man måste vara under 13? confused Jag är strax 18... Det känns litet malplacé att skriva i barnens forum faktiskt. Under 13 OCH ANNAT SPAMDet tycker jag är ett skitroligt namn lol Varför är alla under 13 spammare? xD Håller med, jag är under 13, men jag spammar inte.. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:29 pm
Valgarv, även fast jag inte gillar när något sådant händer, så brukar jag inte gå djupare in på det. Självklart kommer jag faktiskt att PM'a en Mod om det blir allvarligare, dvs att person praktiskt taget trakasserar mig. Men jag klarar mig bra för tillfället, så om inget mer händer så är det bara att glömma.. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:32 pm
Jag tycker inte att de är så aktiva nowadays..ser väl Drev då och då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:34 pm
Därför man borde rösta för nya moddar eller något. Mer än hälften av dom som är på listan, bortsett från Yannah, verkar inte vara speciellt aktiva mer än att skriva i trådar, t.ex vad dom lyssnar på, etc, etc, inget riktigt "moddande" or whatever.
Fast nu är jag fan för trött för detta, så jag går och lägger mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:37 pm
Oh, lite till jag vill ha sagt. (ÅSIKTSFRIHET FTW!)
Jag tycker dom vi har, som är Mods, faktiskt passar som det. Men att dom är så oaktiva känns lite trist. Jag tycker dom borde överväga att ge jobbet att sköta Gillet till lite fler personer. wink
Som mig, såklart.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:48 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 1:03 pm
1. Moderatorerna är förbaskat inaktiva och kaptenen är ALDRIG här. 2. Regler ska följas, och de bör vara bra formulerade. 3. Chattande borde flyttas till IRC (prisat vare dess namn). 4. Spamm borde inte finnas alls, fast Chatterbox är en ganska bra ide (dvs att samla allt det fula). 5. Wunju Det tycker jag är ett skitroligt namn lol Varför är alla under 13 spammare?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 1:09 pm
Arla sade det jag inte vågade skriva redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 1:16 pm
Niddler 1. Moderatorerna är förbaskat inaktiva och kaptenen är ALDRIG här. 2. Regler ska följas, och de bör vara bra formulerade. 3. Chattande borde flyttas till IRC (prisat vare dess namn). 4. Spamm borde inte finnas alls, fast Chatterbox är en ganska bra ide (dvs att samla allt det fula). 5. Wunju Det tycker jag är ett skitroligt namn lol Varför är alla under 13 spammare? Tänkte spinna vidare lite på Niddlers post. 1. Word, moderatorgruppen bör renoveras och en ny kapten utses. 2. Reglerna bör omformuleras och vara tydligare, samt kanske lämna utrymma åt kommentarer som inte direkt handlar om ämnet men ändå har en viss anknytning till det utan att vandra iväg för mycket. 3. IRC är heligt. 4. Spam är endast bra till att lufta hjärnan och bör inte finnas med i en seriös disskutionstråd då man lätt kommer ifrån ämnet. Observera att jag inte tycker att kommentarer till någons post som har något att tillföra disskutionen utan att vara för off-topic bör räknas som spam. 5. För dom har inte gått ut grundskolan. *elak* Som avslutning vill jag bara påpeka att jag inte står på någons sida här och inte är ute efter att förolämpa någon, den här posten är inte tänkt som en pik mot någon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 1:31 pm
rastaman 2. Reglerna bör omformuleras och vara tydligare, samt kanske lämna utrymma åt kommentarer som inte direkt handlar om ämnet men ändå har en viss anknytning till det utan att vandra iväg för mycket. Om man anser att reglerna är otydliga tycker jag att ni kan komma med förslag hur de kan förbättras istället för att ställa till någon sorts fjantig revolution.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|