| :O Een nieuwe poll! |
| Jeah:D |
|
76% |
[ 36 ] |
| Moest dat? |
|
23% |
[ 11 ] |
|
| Total Votes : 47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 6:05 am
mijn b-day is 28 juni 1991...o.0 dat is het al bijna whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 6:50 am
21 maart 1983 XD net geweest!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 6:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 9:02 am
Is er nou al iets gedaan voor Ymie? Ik ga wel een pm sturen waarin ik Lang Zal Ze Leven zing xd ( niet dat dat zo leuk is stare )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 9:56 am
my bb is op 29 juni geboren in '89 ^^ en dit jaar valt mijn verjaardag op de laatste schooldag blaugh dubbel feest!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 9:57 am
ik ben 28 juli jarig word ik eindelijk 16 gelijk een brommertje kopen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 10:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 10:49 am
Darlaa Cassidy92 eek wat is dat *ze vinden me dom* Okey.. dus niet. het is een imaging programma kun heel veel dingen mee doen zoals gave effecten maar ook bewegende plaatjes. (ik had bijvoorbeeld wat kunnen maken en dan het bestand naar jouw toe kunnen sturen zodat jij er wat mee kon doen. of er moet nog iemand anders zijn die berichtjes wil rondsturen die dat dan heeft) das goed als je dan een verjaardags kaart maakt? en die dan naar mij stuurt dan kan ik hem naar iedereen sturen maar als ik er dan een x niet ben is het wel handig als iemand anders dat ook heeft want het is wat sneu als 1tje niet een kaartje krijgt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 6:43 am
Cassidy92 Darlaa Cassidy92 eek wat is dat *ze vinden me dom* Okey.. dus niet. het is een imaging programma kun heel veel dingen mee doen zoals gave effecten maar ook bewegende plaatjes. (ik had bijvoorbeeld wat kunnen maken en dan het bestand naar jouw toe kunnen sturen zodat jij er wat mee kon doen. of er moet nog iemand anders zijn die berichtjes wil rondsturen die dat dan heeft) das goed als je dan een verjaardags kaart maakt? en die dan naar mij stuurt dan kan ik hem naar iedereen sturen maar als ik er dan een x niet ben is het wel handig als iemand anders dat ook heeft want het is wat sneu als 1tje niet een kaartje krijgt... Dat kan erg verwarrend worden en dan loop je de kans dat iemand niets krijgt, of juist twee. dat is een probleem. En als je een vaste kaart maakt kun je het niet verpersoonlijken, dat zou wel leuker zijn dan dat iedereen precies de zelfde krijgt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 6:56 am
lalala, ff zegge: kben op 17 agustus jarig, lekker midden in de zomervakantie xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 6:58 am
Anne Heersma lalala, ff zegge: kben op 17 agustus jarig, lekker midden in de zomervakantie xp en als dat teken idee nog eld, ik wil wel mee helpen met tekenen, ben er dol op biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 7:01 am
Anne Heersma lalala, ff zegge: kben op 17 agustus jarig, lekker midden in de zomervakantie xp Ik ook altijd in vakantie jarig xd Tussen Kerst en Nieuwjaar, das 3 keer feest met een rustpauze van 3 a 4 dagen tussen cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 7:04 am
[Tie] Anne Heersma lalala, ff zegge: kben op 17 agustus jarig, lekker midden in de zomervakantie xp Ik ook altijd in vakantie jarig xd Tussen Kerst en Nieuwjaar, das 3 keer feest met een rustpauze van 3 a 4 dagen tussen cool Er zitten maar 5 dagen tussen kerst en nieuwjaar confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 7:07 am
Darlaa [Tie] Anne Heersma lalala, ff zegge: kben op 17 agustus jarig, lekker midden in de zomervakantie xp Ik ook altijd in vakantie jarig xd Tussen Kerst en Nieuwjaar, das 3 keer feest met een rustpauze van 3 a 4 dagen tussen cool Er zitten maar 5 dagen tussen kerst en nieuwjaar confused hey ik ontmoet es een andere wiskundig iemand xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 7:59 am
ik ben geboren op 23 juli 1989... en ik heb al een brommertje ... al meot ik wel eerst me certificaat hebben.... sweatdrop ... end at wordt een probleem als ik dat boek bekijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |