|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 9:47 am
Klumpar i sylt är så äkligt! O_O Fast jag (till skillnad från andra i den här tråden) gillar bara jordgubbssylt rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 9:51 am
May Li Klumpar i sylt är så äkligt! O_O Fast jag (till skillnad från andra i den här tråden) gillar bara jordgubbssylt rolleyes Det är klumpar i den, traitor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 9:53 am
Det ska vara äppelsylt XD *Skratt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 9:57 am
snelhest May Li Klumpar i sylt är så äkligt! O_O Fast jag (till skillnad från andra i den här tråden) gillar bara jordgubbssylt rolleyes Det är klumpar i den, traitor. Men det kan man ju ta bort hur enkelt som helst  Förlåt då! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 10:51 am
May Li snelhest May Li Klumpar i sylt är så äkligt! O_O Fast jag (till skillnad från andra i den här tråden) gillar bara jordgubbssylt rolleyes Det är klumpar i den, traitor. Men det kan man ju ta bort hur enkelt som helst  Förlåt då! crying nej det kan man inte,.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 11:08 am
Jag tycker bäst om hemmagjord jordgubb, -äppel, och drottningssylt ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 1:54 pm
snelhest May Li snelhest May Li Klumpar i sylt är så äkligt! O_O Fast jag (till skillnad från andra i den här tråden) gillar bara jordgubbssylt rolleyes Det är klumpar i den, traitor. Men det kan man ju ta bort hur enkelt som helst  Förlåt då! crying nej det kan man inte,. Är det bara en fantastisk egenskap som bara jag kan? O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 07, 2007 5:31 am
Darksylt is the s**t mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 07, 2007 9:45 am
meh, marmeladsylt på varm macka e ju sååååå gott a**å!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 07, 2007 1:34 pm
meeh, marmeladsylt? xD marmelad o sylt e väll inte ens samma sak? marmelad har man på mackor o sylt har man typ på pannkakor juu razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 2:42 am
MrYasha Det ska vara äppelsylt XD *Skratt* Finns det ens äppelsylt? xP Varför kallar dom just äppelsylt för äppelmos föresten? Nån som vet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 2:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 2:16 pm
snelhest  Pannkaks sylt mrgreen men s**t vilken nekrofil du är då!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 2:19 pm
DrCarl snelhest  Pannkaks sylt mrgreen men s**t vilken nekrofil du är då!  Don't tell me you're not >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|