|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:22 am
IcedEarth number_17 IcedEarth De guilds zijn de afgelopen dagen soms ineens erg traag.. Maar wat gaan ze met de guilds doen? subfora enzo... What the f*** is dat?? confused ben je nou een mod of niet blaugh 1 forem 2 fora wink main forem is onder verdeelt in subfora wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:24 am
number_17 IcedEarth number_17 IcedEarth De guilds zijn de afgelopen dagen soms ineens erg traag.. Maar wat gaan ze met de guilds doen? subfora enzo... What the f*** is dat?? confused ben je nou een mod of niet blaugh 1 forem 2 fora wink main forem is onder verdeelt in subfora wink Ja d0h, dat begrijp ik ook wel, maar waarom moeten ze dan subfora maken? Misschien wel handig hier...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:31 am
IcedEarth number_17 IcedEarth number_17 IcedEarth De guilds zijn de afgelopen dagen soms ineens erg traag.. Maar wat gaan ze met de guilds doen? subfora enzo... What the f*** is dat?? confused ben je nou een mod of niet blaugh 1 forem 2 fora wink main forem is onder verdeelt in subfora wink Ja d0h, dat begrijp ik ook wel, maar waarom moeten ze dan subfora maken? Misschien wel handig hier... zodat ze guilds kunnen uitbrijden enzo...
de rest kun je zelf wel verzinnen denk ik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 1:10 pm
In deze Guild komen er subfora, geen zorgen ^_^
Zodra het mogelijk is anyway O.o En hopelijk niet te duur!
Maar goed, een Guild kost al 20k gold.......
NIEUW!!!
Nieuwe poses!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 1:53 pm
kittyocean In deze Guild komen er subfora, geen zorgen ^_^ Zodra het mogelijk is anyway O.o En hopelijk niet te duur! Maar goed, een Guild kost al 20k gold....... NIEUW!!! Nieuwe poses!!! ja alleen mijne wil niet sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 2:06 pm
.~Horsie~Anne~. kittyocean In deze Guild komen er subfora, geen zorgen ^_^ Zodra het mogelijk is anyway O.o En hopelijk niet te duur! Maar goed, een Guild kost al 20k gold....... NIEUW!!! Nieuwe poses!!! ja alleen mijne wil niet sad Blie blaugh Blie 4laugh Blie heart eh jah hijs er mee uitgescheden confused zal zo wel terugkomen denk ik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 2:15 pm
Darlaa .~Horsie~Anne~. kittyocean In deze Guild komen er subfora, geen zorgen ^_^ Zodra het mogelijk is anyway O.o En hopelijk niet te duur! Maar goed, een Guild kost al 20k gold....... NIEUW!!! Nieuwe poses!!! ja alleen mijne wil niet sad Blie blaugh Blie 4laugh Blie heart eh jah hijs er mee uitgescheden confused zal zo wel terugkomen denk ik kitty had geluk, diej heeft het wel blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 2:26 pm
tis timing..
hmm, het is trouwens wel gezien dat alle nieuw gesavede avies de verkeerde kant op kijken.
eh, eh heb je die ghostie glitches gezien biggrin als je nu een ghostie aantrekt met nog wat items wordt je helemaal naakt en word er een stuk van je arm afgehakt xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 1:46 am
Wat is een ghostie? Dat spookpak?
En verder: ach, zodra er nieuwe poses uit zijn, wil iedereen er mee spelen =D Overload!! Maar komt wel weer hoor ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 8:58 am
valt het jullie ook op dat bijna iedereen (met namen de meiden onder ons) gaat zitten xd
als iets nieuws is gaan de mensen het gelijk met zijn allen doen xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 9:05 am
number_17 valt het jullie ook op dat bijna iedereen (met namen de meiden onder ons) gaat zitten xd
als iets nieuws is gaan de mensen het gelijk met zijn allen doen xp Omdat het dan nog leuk en ''exiting'' is smile Ik zie er zelf niet echt logica in om er bij te gaan zitten ik bedoel, ik loop een topic binnen en maak mijn comment ik ga er niet bij picknicken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 9:11 am
number_17 valt het jullie ook op dat bijna iedereen (met namen de meiden onder ons) gaat zitten xd
als iets nieuws is gaan de mensen het gelijk met zijn allen doen xp xd alle mensjes willen 't gewoon uitproberen ^_^ teminste zo is't met mij ... vind het alleen jammer dat ik geen andere kleren ofzo kan aantrekken ... naja kan wel maar dan kan ik geen winged anklets meer met sokken of kousen dragen crying (dat vind ik erg jammer omdat als ik en rokje aandoe vaak ook kousjes aantrek en ik mijn winged anklets aan wil houden sweatdrop ) en ik weet zeker dat ik niet de enige ben die dat irri vind
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 8:27 am
heej mensen ^_^
Ik zat zo te kijke in de gaiatowns... en vroeg me af. HOe zet je een huis neer, of staat ie al ergens?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 9:17 am
kiek heej mensen ^_^ Ik zat zo te kijke in de gaiatowns... en vroeg me af. HOe zet je een huis neer, of staat ie al ergens? je moet een leeg plekje vinden die zie je als donkergroen de kaart en dan een groen huisje zoeken der heen gaan en het bord met vacant aanklikken dan zet jem neer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 18, 2005 6:52 am
waar zitten jullie allemaal in gaiatowns?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |