|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 12:34 pm
ButtonFly Ice-kit ButtonFly Ik vind je verhalen echt mooi, Kitt. Mijn complimenten! Wat ik in Episode 4 vond: Quote: "Not good?" Matsuru felt she wanted to ask 'why', but she didn't understand that word yet. Moet 'Matsuru' daar niet 'Naraku' zijn? biggrin Ik dnek vaniet, want Naraku zegt : "Not good?" en daarna zie je wat Matsuru's reactie daarop is. Quote: 'Niet goed?' Matsuru wilde weten waarom, maar ze wist dat woord niet. Ik denk toch dat het Naraku moet zijn biggrin neej Quote: Matsuro voelde dat ze (naraku) wou vragen waarom Hij voelde aan dat zij wat wou vragen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 10:38 am
Darlaa en Ice-kit hebben gelijk ^_^ . Naraku kent de term Waarom nog niet en pakt het daarom maar aan door vragen 'Not good' te zeggen.
Bedankt anyway =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 11:40 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 11:52 am
ik heb net de laatste 3 verhalen gelezen ^^ ze zijn leuk! apple and pear razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 11:58 am
kiek ik heb net de laatste 3 verhalen gelezen ^^ ze zijn leuk! apple and pear razz Bedankt! Dit weekeinde zet ik waarschijnlijk deel 6 online!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 11:59 am
kittyocean kiek ik heb net de laatste 3 verhalen gelezen ^^ ze zijn leuk! apple and pear razz Bedankt! Dit weekeinde zet ik waarschijnlijk deel 6 online! okeej dan! ben benieuwd smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 12:32 pm
kiek kittyocean kiek ik heb net de laatste 3 verhalen gelezen ^^ ze zijn leuk! apple and pear razz Bedankt! Dit weekeinde zet ik waarschijnlijk deel 6 online! okeej dan! ben benieuwd smile Misschien ga ik het niet eens te ver online zetten razz dat je de rest zou kunnen kopen. SERIEUZE VRAAG!: als het te koop zou zijn, zou JIJ het dan kopen! En waarom? Omdat IK het geschreven heb, of omdat het je interesseert. Wees hierin BLOEDEERLIJK!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 1:04 pm
kittyocean kiek kittyocean kiek ik heb net de laatste 3 verhalen gelezen ^^ ze zijn leuk! apple and pear razz Bedankt! Dit weekeinde zet ik waarschijnlijk deel 6 online! okeej dan! ben benieuwd smile Misschien ga ik het niet eens te ver online zetten razz dat je de rest zou kunnen kopen. SERIEUZE VRAAG!: als het te koop zou zijn, zou JIJ het dan kopen! En waarom? Omdat IK het geschreven heb, of omdat het je interesseert. Wees hierin BLOEDEERLIJK!Zou het dan uitkomen als manga of als boek?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 1:09 pm
Als boek, met letters enzo XD Je weet wel, wat je voor school MOET lezen en dan de helft van je passie voor het lezen kwijtraakt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 1:11 pm
Of ik het zou kopen? Ik weet 't niet. Ik weet 't echt niet. Ik ga meestal af op wat er op de achterkant staat, of of de schrijver/schrijfster een goede reputatie heeft.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 1:13 pm
Als ik het als boek zou lezen zou dat zijn omdat ik het halve verhaal al gelezen heb eek smile eigenlijk koop ik helemaal geen boeken ik heb het te snel uit en alles is tegenwoordig zo duur, maar als het op film uitkomt... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 1:28 pm
jullie zijn ten minste eerlijk =D Als ik zo naar de prijzen op die site kijk, kan ik het in de buurt van de 16 euro komen 3nodding best duur eigenlijk xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 2:26 pm
kittyocean kiek kittyocean kiek ik heb net de laatste 3 verhalen gelezen ^^ ze zijn leuk! apple and pear razz Bedankt! Dit weekeinde zet ik waarschijnlijk deel 6 online! okeej dan! ben benieuwd smile Misschien ga ik het niet eens te ver online zetten razz dat je de rest zou kunnen kopen. SERIEUZE VRAAG!: als het te koop zou zijn, zou JIJ het dan kopen! En waarom? Omdat IK het geschreven heb, of omdat het je interesseert. Wees hierin BLOEDEERLIJK!uhm sweatdrop ... ik heb het nog niet gelezen, maar als ik het gelezen zou hebben waarom zou ik het dan nog kopen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 7:47 am
@ norwood: omdat ik het einde niet post dan, en omdat je mij wilt steunen en omdat je een aardig iemand bent? blaugh
Ik kon alles van Megatokyo ook online lezen, maar heb de manga toch gekocht, omdat ik het mijn geld waard vind ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 8:05 am
Van wat ik nu gelezen heb zou ik het kopen omdat ik erin geinteresseerd ben. (maar niet altijd de tijd om het te lezen) Waarom? Ten eerste omdat ik het een leuke (orginele) verhaallijn vind en nieuwsgierig ben naar hoe het verder gaat. Maar natuurlijk ook omdat ik kitty dan support! Want net wat kitty al zei, je kan het ook online lezen (wat voor mij voordeliger is) maar je kan het ook kopen zodat je laat zien dat je erin geinteresseerd bent. (ga je het eigenlijk publiceren?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|