|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 9:54 am
snelhest Drevlin snelhest Någon som vet om man kommer kunna spela Nintendo Wii versionen av det nya zelda spelet med en vanliga Nintendo gamecube handkontroll eller måste man använda Wii kontrollen?? Har för mig att du måste spela med Wii-moten. 3nodding Men varför skulle man inte? Det verkar så jäkla hett med alla finesser. Måste säga att jag är lite skeptisk med den nya wii kontrollen när det gäller just Zelda... Samma här... :/ Jag har bara sett screenshots på hur man använder pilbågen och min kommentar till det var "Orka...".
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 1:49 pm
Mr_RPG snelhest Drevlin snelhest Någon som vet om man kommer kunna spela Nintendo Wii versionen av det nya zelda spelet med en vanliga Nintendo gamecube handkontroll eller måste man använda Wii kontrollen?? Har för mig att du måste spela med Wii-moten. 3nodding Men varför skulle man inte? Det verkar så jäkla hett med alla finesser. Måste säga att jag är lite skeptisk med den nya wii kontrollen när det gäller just Zelda... Samma här... :/ Jag har bara sett screenshots på hur man använder pilbågen och min kommentar till det var "Orka...". Ja, jag håller med! Tänk om man ska stressa fram den på någon boss så måste man sita o peka emd den dumma fjärrkontrollen istället för att lätt trycka fram den o luta en spak...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 1:49 pm
Kom igen. Verkar ju hur skönt som helst. In i first person view som vanligt nu men att du kan sikta mera ordentligt och snabbare dit du vill. Samt det härliga med högtalaren i Wii-moten. Man hör hur bågen spänns och pilen fara iväg genom kontrollen, och hur pilen svishar iväg och träffar sitt mål ifrån TVn. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 1:59 am
Drevlin Kom igen. Verkar ju hur skönt som helst. In i first person view som vanligt nu men att du kan sikta mera ordentligt och snabbare dit du vill. Samt det härliga med högtalaren i Wii-moten. Man hör hur bågen spänns och pilen fara iväg genom kontrollen, och hur pilen svishar iväg och träffar sitt mål ifrån TVn. ^_^ Åh det tycker jag också det verkar vara. Jag kan inte förklara min glädje och hur jag blev när de stod och förklarade det om ljudet O_O Helt underbart! Wii-kåt? Yessir xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 2:16 am
Hur många tänker köpa den den 8e dec?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 6:53 am
Jag tror jag gör det... Om min lilla stad får in det då dvs..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 7:41 am
Mr_RPG Hur många tänker köpa den den 8e dec? Om jag lyckas få råd så ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 9:44 am
Jag tänkte göra det, men ekonomin säger nog nej.>-<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 12:28 pm
Jag får säkert pengar så jag har råd på söndag (Födelsedagar strax innan releaser FTW biggrin )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 8:57 am
Nah, jag kommer nog skaffa en senare. Köpte ny dator rätt nyligt för ca 13.000 och sen har jag gett mig f*n på att köpa PS3:an när den släpps.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 4:05 am
Drevlin Nah, jag kommer nog skaffa en senare. Köpte ny dator rätt nyligt för ca 13.000 och sen har jag gett mig f*n på att köpa PS3:an när den släpps. Om du inte har förbokat en vid det här laget så kan du nog glömma det xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 6:36 am
Holy crap!
I can afford a Wii!
Jag ska skriva en bok tror jag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 13, 2006 12:57 pm
Mr_RPG Holy crap! I can afford a Wii! Jag ska skriva en bok tror jag... ...om wii..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 2:59 am
Lingonsylt Drevlin Nah, jag kommer nog skaffa en senare. Köpte ny dator rätt nyligt för ca 13.000 och sen har jag gett mig f*n på att köpa PS3:an när den släpps. Om du inte har förbokat en vid det här laget så kan du nog glömma det xd Jag tror butikerna tar in tillräckligt för att möta alla förbokningar. Nintendo har väl inte yttrat något om att dom inte kommer hinna producera alla?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 11:43 am
Drevlin Lingonsylt Drevlin Nah, jag kommer nog skaffa en senare. Köpte ny dator rätt nyligt för ca 13.000 och sen har jag gett mig f*n på att köpa PS3:an när den släpps. Om du inte har förbokat en vid det här laget så kan du nog glömma det xd Jag tror butikerna tar in tillräckligt för att möta alla förbokningar. Nintendo har väl inte yttrat något om att dom inte kommer hinna producera alla? Jag menade PS3an. Du sa att du ska köpa den när den släpps. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|