|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 2:14 pm
Mikusagi blackheart Jag tycker jag är jävligt snygg bortsett från min näsa, den ska jag operera när jag blir myndig. dramallama Jag tycker att din näsa är rätt charmig. Tror jag, om du är Mermaid 1569-blah. heart Aww hehe tack. Kanske charmig, men knappast tillräckligt snygg för att jag ska bli modell. ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 2:15 pm
Modeller brukar väl inte vara snygga?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 2:27 pm
Mikusagi Modeller brukar väl inte vara snygga? rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 2:35 pm
Ni visste inte att jag har den sällsyntaste blodgruppen, O- domokun
Är man speciell så är man. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 5:17 am
Mikusagi Modeller brukar väl inte vara snygga? Det här med skönhet är ju rätt individuellt. Men det jag menade var mer att man ska se ut på ett visst sätt, och att mina näsa inte ser ut som den borde om jag ska va modell.. ehh. :3 [/offtopic lalala]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 3:03 pm
blackheart Jag tycker mycket illa om folk som klär sig dåligt. Tex wannabelolitor, ''jrockare'' och lavapack och sånt äckligt. Vad är wannabelolitor osv?@_@ Btw.. Jag är Afrikan/arab <:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 1:02 pm
- Två av mina förmödrar avrättades under häxprocesserna i Sverige. - Jag grubblar alltid över vad jag gjort fel under mitt liv. Varesig det handlar om att säga fel, handla fel eller välja fel. - Jag ligger och stirrar i taket minst en timme varje kväll innan jag somnar. - När jag föddes var jag helt blå och hade navelsträngen virad runt halsen. =0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 3:27 pm
Jag är pranoid och skidsofren bland mina jagn finns Vilgot den ledsna men som tur så har jag Dimjardo som mur. Annars så är jag väl en hygligt snäll person.
gillar färgen blå heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 12:50 pm
Jag vill väcka uppsyn (heter det så?) samtidigt som jag vill vara osynlig (inte bokstavligt talat).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 4:27 pm
När det är kallt ute och jag går ut så håller jag först andan, det upptäckte jag för några månader sedan. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 5:37 am
Hmm... Om jag är kunnig i ett ämne som diskuteras så måste jag kommentera för att inte må dåligt. (Tvångstankar är bra... stare ) Jag äger en bil. Jag är fobisk runt vatten, har tom svårt att duscha. (Incidenter när jag var 2&3 år gammal.) Jag gör mängder med stavfel men hittar nästan alla och rättar dem. Tänker i bilder. Bygger meningar omväxlande på svenska och engelska. Utesluter relativt ofta en del ord jag tycker är underförstådda. Min sist levande far-/morförälder dog för lite över 6 år sedan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 1:40 pm
Jag tänker mest i ord, har svårt med bilder.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 01, 2007 11:59 pm
Squall83 Jag är pranoid och skidsofren bland mina jagn finns Vilgot den ledsna men som tur så har jag Dimjardo som mur. Annars så är jag väl en hygligt snäll person.
gillar färgen blå heart Schizofreni är inte att ha flera personligheter, det är att ens personlighet är kluven, man är allmänt ambivalent. Det du beskriver låter som dissociativ identitetsstörning och är typ sjukt ovanligt. Det är typ en på flera miljoner som har det. Kanske dags att få diagnos?
Jag tänker också i bilder samt ljud. Helst tillsammans. Det är lite så att jag ser filmklipp i hjärnan. Det beror dock på vad jag tänker på, om det är minnen eller om jag sitter och tycker att någon har fint hår på bussen. Vid sistnämna hör jag bara min egen röst i huvudet.
Jag håller också andan när jag går ut! Det är nog för att annars gör det tokigt ont i näsan och halsen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 05, 2007 3:11 pm
Det känns inte som om jag tänker varken i ord, bilder eller ljud. Bara förstås när jag erinrar mig ett citat eller en viss bild. Men typ, om jag tänker "Jag borde skynda mig till bussen nu, för den går snart", så ser jag varken bilden av en buss, eller tänker på ordet "buss" över huvud taget. Att det är väldigt ofta som jag tänker på vissa ord är ju en annan sak - då är det klart att jag tänker i ord. Någonting ni inte visste om mig är att jag stör mig på när folk gör det som Ecchan tydligen gör: ecchan Om jag är kunnig i ett ämne som diskuteras så måste jag kommentera för att inte må dåligt. (Tvångstankar är bra... stare ) Dessutom är det så att jag kan esperanto, och jag kan läsa många av kyrilliska (dvs ryska) och grekiska bokstäver. Att jag är språkintresserad är nog dock någonting de flesta vet smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 6:09 am
Ehm.. Jag har riktigt långt hår, men har tröttnat på det och vill raka av hela köret. Trots att jag spelar gitarr så hemskt mycket som jag gör ville jag först bli trummis. Jag är halvskraj för djupt vatten. Även om jag kan se bottnen tar det emot (gäller då bara vid bad etc., är inte rädd för att duscha eller så biggrin ). Jag är helt galen i katter. whee Jag gillar att missbruka smilisar (Gaia har så söta). Jag är extremt petig med grammatik och stavning, men har ändå egna grammatiska regler i vissa fall. Jag är vänsterhänt. Jag spelar gitarr högerhänt. Jag har nästan helt individuell kontroll över vänster lillfinger (ascoolt whee ) Jag var fet när jag var yngre. Jag är typ undernärd nu. Jag la ner 11,500 på en gitarr. Jag har två Wii.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|