|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 7:18 am
Sen sijaan etta olisin mennyt aidinkielentunnille menin baariin. Aikomuksenani ei ollut juoda mitaan muttakun kaveri osti minulle jonkin ihme vihrean litkun... olisi se kai ollut epakohteliasta kieltaytya (vaikka se kaveri kyllakin tietaa etten mina alkomahoolista perusta). Se maistui aika pahalta...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:07 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 9:59 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 10:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 10:17 am
Pikku-Timppa Luwina Niin juuri! Ei siita kukaan kuole. Ehka posteljoonit saa liksanalennuksen, mutta mita siita. Hahhahhaha... no tuskin. Naurahdin t䳳䠩tsekseni ett䠯npas se aku ankka kuitenki aika antelias ku maksaa toisten postimaksut xd Tottahan toki kitupiikkeys jatetaan Roope Ankan huoliksi. Joskushan kotipizzan mainoslause oli jotain "Pizzat viedaan vaikka Ankkalinnaan asti." Mita jos joku oikeastikki olis imassu vahan heliumia keuhkoihin ja kertoillu pizzamaakareille etta "Taalla Aku Ankka oottelee safkojaan."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 10:27 am
Luwina Pikku-Timppa Luwina Niin juuri! Ei siita kukaan kuole. Ehka posteljoonit saa liksanalennuksen, mutta mita siita. Hahhahhaha... no tuskin. Naurahdin t䳳䠩tsekseni ett䠯npas se aku ankka kuitenki aika antelias ku maksaa toisten postimaksut xd Tottahan toki kitupiikkeys jatetaan Roope Ankan huoliksi. Joskushan kotipizzan mainoslause oli jotain "Pizzat viedaan vaikka Ankkalinnaan asti." Mita jos joku oikeastikki olis imassu vahan heliumia keuhkoihin ja kertoillu pizzamaakareille etta "Taalla Aku Ankka oottelee safkojaan." Jos käyttää heliumia ni pitää tekeytyä mikki hiireks... rikki happoa ja varmasti ääni on ku akulla konsanaan 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2005 12:26 am
Ah,heliumilmapallot... heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 7:13 am
Nyt tulee ihan kerpeleen paha tunnustus...
Olen alkanut viettaa aikaa Chatterboxissa crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 8:23 am
Tunnustin jo aiemmin etta minulla on tapana istua aina siihen vanhuksille/invalideille varattuun paikkaan bussissa.Noh,tana aamuna oli sitten bussi,jonka koko etuosan penkit oli varattu vanhuksille/invalideille!!!Menin sitten ihan bussin takaosaan ja katselin huvittuneena,kun kaikki muutkin tuli taakse istuun ja etuosan n. 15 penkkia oli ihan tyhjat.Ja kun istumapaikat takaa loppu,niin ihmiset jaivat seisomaan kaytavalle. xd Se oli niin huippua!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 12:00 pm
Kaveri munasi tanaan todella, todella pahasti. Minun olisi kaiken jarjen mukaan pitanyt raivostua silmittomasti, mutta sen sijaan keksin etta nythan saan kirjaimellisesti edessani matelevan kaverin tekemaan melkein mita vaan jotta saa "anteeksi" xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 16, 2005 9:57 am
Ja taas mina syntejani paastelemassa...
Loysin mummoni luota kirjeen, minka kuoressa luki "Taman kirjeen saa avata sitten kun olen kuollut". Ei, mina en avannut sita, mutta sen paatoksen tekemiseen meni tunti, ja sain suunnilleen sitoa kateni loppuillaksi etta se paatos olisi pitanyt.
...hemmetti. Tarvitsen itsehillinnan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 1:07 am
Liftrasir Ja taas mina syntejani paastelemassa... Loysin mummoni luota kirjeen, minka kuoressa luki "Taman kirjeen saa avata sitten kun olen kuollut". Ei, mina en avannut sita, mutta sen paatoksen tekemiseen meni tunti, ja sain suunnilleen sitoa kateni loppuillaksi etta se paatos olisi pitanyt. ...hemmetti. Tarvitsen itsehillinnan. eek Kiva kun mummot tuppaa jattaa tuollaisia kirjeita lojumaan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 2:24 am
oi, mika yllatys, minakin olen kuutostasolainen. perustetaan kerho 3nodding no jaa. rippikoulu heinakuun lopulla ja klikkailen taas "epamaaraisia" vastauksia kysymykseen "Do you believe in God?"... voi minua.
mutta siis lvl 6 oli very high, 1 ja 4 high, 2 low, ylin very low ja muut moderate. en olis uskonu itteeni niin pahaks. hyi ja voi minua.
mutta hirvea synninpaasto: olen itsekeskeinen, ainakin jollain tapaa, silloin talloin on saattanut iskea ylemmyyskompleksin kaltainen ja useimmiten niskuroin vanhempiani vastaan, silloin kun en niskuroi silti suutun heihin kun yha valittaa crying
synninpaasto no.2, nettisivujen teko on laiminlyoty niin pahasti kuin voi. ja eras keskustelupalsta on jaanyt vahemmalle huomiolle.
mutta ihanaa, olen saanut kaksi sarjissivun luonnostelua tehtya! biggrin se on ihana saavutus minulle.
sp. no.3, ei tullut sitten tanaan istutettua tomaatteja. orvokit sentaan saatiin ikkunalaudoille. hmm.
"aku ankka maksaa postimaksun" jutulle repsahtelin jonkin aikaa. whipii, ihan upea alynvalays!
sp. no.4, tietokonee/i)llamme on oliko se nyt reilusti yli 500 enemman tai vahemman laittomasti netista otettua mp3-biisia. tai no, isoveli niita ottaa, ja minakin jatan kuuntelun vahemmalle nykyaan. anti olla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 9:12 am
crying antakaa anteeksi olen Tsuzuen pikkuveli gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 3:05 pm
Prince Sasu crying antakaa anteeksi olen Tsuzuen pikkuveli gonk Kylla aika pahan pistit. Pannaan tama asia mietintamyssyn alle ja katsotaan sita anteeksiantoa myohemmin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|