|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 12:19 pm
on my mind: waarom moet ik in de vakantie de griep krijgen xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 12:22 pm
kittyocean On my mind: Dodenherdenking. We mogen het echt niet vergeten..... True 3nodding Respect.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 12:23 pm
Shin Asuka on my mind: waarom moet ik in de vakantie de griep krijgen xp Hehe dat komt serieus altijd in de vakantie xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 12:26 pm
The Forbidden Angel Shin Asuka on my mind: waarom moet ik in de vakantie de griep krijgen xp Hehe dat komt serieus altijd in de vakantie xd Gelukkig ben ik zelden ziek, en als ik ziek ben, is het nooit langer dan 24h.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 12:28 pm
kittyocean The Forbidden Angel Shin Asuka on my mind: waarom moet ik in de vakantie de griep krijgen xp Hehe dat komt serieus altijd in de vakantie xd Gelukkig ben ik zelden ziek, en als ik ziek ben, is het nooit langer dan 24h. Handig zoiets! Ik ben ook haast nooit ziek, en als ik het dan ben zo'n 3 daagjes. Daarna weer een tijd niet, maar 'k ga meestal ook gewoon door als ik wat heb, tenzij het echt niet meer kan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 12:43 pm
The Forbidden Angel kittyocean The Forbidden Angel Shin Asuka on my mind: waarom moet ik in de vakantie de griep krijgen xp Hehe dat komt serieus altijd in de vakantie xd Gelukkig ben ik zelden ziek, en als ik ziek ben, is het nooit langer dan 24h. Handig zoiets! Ik ben ook haast nooit ziek, en als ik het dan ben zo'n 3 daagjes. Daarna weer een tijd niet, maar 'k ga meestal ook gewoon door als ik wat heb, tenzij het echt niet meer kan oi..ik ben ook meestal 3 dagen ziek xp en ik ben nu op dit moment halfdood xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 12:55 pm
Shin Asuka The Forbidden Angel kittyocean The Forbidden Angel Shin Asuka on my mind: waarom moet ik in de vakantie de griep krijgen xp Hehe dat komt serieus altijd in de vakantie xd Gelukkig ben ik zelden ziek, en als ik ziek ben, is het nooit langer dan 24h. Handig zoiets! Ik ben ook haast nooit ziek, en als ik het dan ben zo'n 3 daagjes. Daarna weer een tijd niet, maar 'k ga meestal ook gewoon door als ik wat heb, tenzij het echt niet meer kan oi..ik ben ook meestal 3 dagen ziek xp en ik ben nu op dit moment halfdood xp Ga slapen dan wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 05, 2005 1:44 am
ok heb geslapen xd voel me wel beter nu...beter dan gisteren in ieder geval ^_^"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 05, 2005 1:50 am
Shin Asuka ok heb geslapen xd voel me wel beter nu...beter dan gisteren in ieder geval ^_^" okee gelukkig maar smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 05, 2005 2:06 am
Ik vraag me af...
waarom heb ik al 5 dagen achter elkaar hoofdpijn?!
Ik doe de hele week leuke dingen, maar het wordt allemaal minder leuk door die hoofdpijn.
Poep zeg...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 05, 2005 5:02 am
Uumie-chan Ik vraag me af... waarom heb ik al 5 dagen achter elkaar hoofdpijn?! Ik doe de hele week leuke dingen, maar het wordt allemaal minder leuk door die hoofdpijn. Poep zeg... poep ^_^''' iets wat eigenlijk elke dag gezegd wordt maar toch zo vreemd klinkt... >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 05, 2005 5:03 am
ik mis me vriendin sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 05, 2005 5:10 am
On my mind : Ik haat dit lied >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 05, 2005 5:35 am
kittyocean The Forbidden Angel Shin Asuka on my mind: waarom moet ik in de vakantie de griep krijgen xp Hehe dat komt serieus altijd in de vakantie xd Gelukkig ben ik zelden ziek, en als ik ziek ben, is het nooit langer dan 24h. Dat had ik ook, totdat ik een blinde darm ontsteking kreeg, vanaf toen (Is dat NL?) ben ik gemiddeld 2/3 ziek.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 05, 2005 5:37 am
ButtonFly kittyocean The Forbidden Angel Shin Asuka on my mind: waarom moet ik in de vakantie de griep krijgen xp Hehe dat komt serieus altijd in de vakantie xd Gelukkig ben ik zelden ziek, en als ik ziek ben, is het nooit langer dan 24h. Dat had ik ook, totdat ik een blinde darm ontsteking kreeg, vanaf toen (Is dat NL?) ben ik gemiddeld 2/3 ziek. Da's erg vervelend!!!! ....need....sleep.... mijn pa heeft me veel te vroeg wakker gemaakt voor pc problemen die niets voorstelden!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|